Na megyek aludni, mert álmos vagyok.
Lényeg, hogy működik.
Nagy szórás nem várható ezek után, max a tulaj örülni fog a motorjának.
Mielőtt nekiestem a hengernek, azért megnéztem mit művelne egy 5-el nagyobb főfuvival.
Szar volt, ezért estem a hengernek....:))
itt van mind a két dugó a kezemben, minden azonos, a fejmagasság is, csak a gyűrű stiftelése, vastagsága, fejtől való távolsága és az LC ablakai magasabbak
egymás mellé teszem a DT80 MX levegős és a DT 80 LC dugót és a gyűrű nincs egyforma magasságban, de a dugattyú fejmagassága és minden egyéb paramétere egyforma, csak a stiftelés van máshol
nem biztos, hogy olyat küldök, ami benne volt, hanem olyat, ami bele való, mert nem biztos, hogy bele valóval volt összerakva, éppen ezt mondom.
Mondok egy példát:
Vannak a DT80 LCII motorok, nem lehet hajtókart kapni hozzá, mert egyik méret sem jó bele, csak a gyári 29000.-Ft-ért
Ezért valaki talált hozzá egy hasonló, de rövidebb hajtókart és megoldotta, de így nem lett jó a fejmagasság, ezért levett a hengerből.
Tehát a motor tökéletesen működik.
Eladják és tönkremegy. Az új tulaj meg akarja csinálni, új hajtókar (gyári) új duhó, régi henger.
Megvesz hozzá mindent és a dugó kikukucskál a henger tetején.
Azt mondja nekem, hogy ez nem hozzá való nem értek hozzá nem jó alkatrészt küldtem.
Pedíg .......................
Ha olyat küldesz hozzá, ami benne volt, akkor is 1,1mm a présmag.
Úgy van most belőve.
Ha meg nem ért hozzá aki gányolja, akkor meg tök mindegy milyet küldesz....
Láttam már 1-2 vitát itt.
Pont ilyenektől, mint aki betámadt....
és ilyenkor nincs kiderítve, hogy mitől nem passzol, csak az adott anyagokbol megjavítjuk, ami akkor tökéletes is lehet, csak később amit küldök alkatrészt a motorhoz,( nem pont ehhez, hanem csak az elvről beszélek,) nem passzol hozzá, és akkor a vevő felháborodik, hogy nem jót küldtem.
Na én erről beszéltem.
Ezt én sem tudom......Előző is rövidebb volt.
Gondolom gyári fojtás, mert sokan panaszkodnak, fogy nem forog 8 fölé a 80-asuk.
Bár 125-ben is van vaddisznó, de abból is a nagyobb % inkább puding.
Végül is kész van, leforog, egyenlőre jó.
Ha meg lesz következő generál, majd számol a szerelő, és alátétez.
mindenképpen a henger alját kellett lejjebb vinni, engen csak az zavar ilyenkor, hogy miért, hiszen ezt valaki megtervezte és jónak kell lenni a hozzá való alkatrésznek.
Ha nem jó hozzá, akkor valószínűleg nem hozzá való.
Nagyobb sűrítés vs. jó vezérlés? Amit csináltál a hengerrel, a Te esetedben pont jó lett, mert a rossz fejmagasság miatt a vezérlés is el volt tolódva, nem csak a sűrítés volt kisebb, mint kéne... de ha így emelsz kompressziót egy jó vezérlésű motoron, akkor csak rontasz a vezérlésén... pl a felömlő vagy akár a kipunyílás nem lesz nyitva teljes keresztmetszetében esetleg.
A vezérlés a lehető legjobb helyen áll, jók a nyitási-zárási szögek, az a feltétel, amit mondtam. A dugó és a hengerfej között a táv viszont túl nagy, erről beszéltem. Én a túl nagy távolságot csökkenteném. Ha 1mm-t csökken a távolság, az az összenyomott térfogatban sokkal nagyobb csökkenés %-ban, mint a a kezdeti mennyiségben a veszteség, ezért nő a sűrítési arány. (Egy kérdés: Ha 10 centit nyomok össze 1-re, vagy ha 9,1-et 0,1-re. Melyik a nagyobb sűrítés? Csak a távot csökkentettem 9mm-rel.) És a vezérlés marad a jó szögekkel. Áhh már én se értem
Akkor Te gondold át.
Mikor érsz el nagyobb kompressziót?
Ha a kipu csatorna, és a henger felső holtpontja közti távolságot csökkented, magyarul rontod a sűrítést, vagy ha lentebb viszed a vezérlést, a táv megmarad, magyarul a keveréket jobban sűríted össze.
Az elősűrítési mennyiség mindkét esetben állandó, mivel membránvezérelt.
Azért köszönöm.
Jó éjt.
Lényeg, hogy működik.
Nagy szórás nem várható ezek után, max a tulaj örülni fog a motorjának.
Mielőtt nekiestem a hengernek, azért megnéztem mit művelne egy 5-el nagyobb főfuvival.
Szar volt, ezért estem a hengernek....:))
Akkor lehet gyártástechnológiai különbség is.
Mert akkor valaki nem belevaló dugót rakott bele
Mondok egy példát:
Vannak a DT80 LCII motorok, nem lehet hajtókart kapni hozzá, mert egyik méret sem jó bele, csak a gyári 29000.-Ft-ért
Ezért valaki talált hozzá egy hasonló, de rövidebb hajtókart és megoldotta, de így nem lett jó a fejmagasság, ezért levett a hengerből.
Tehát a motor tökéletesen működik.
Eladják és tönkremegy. Az új tulaj meg akarja csinálni, új hajtókar (gyári) új duhó, régi henger.
Megvesz hozzá mindent és a dugó kikukucskál a henger tetején.
Azt mondja nekem, hogy ez nem hozzá való nem értek hozzá nem jó alkatrészt küldtem.
Pedíg .......................
És ennek is rövidebb a dugattyú teteje.
Szemre látni.
Úgy van most belőve.
Ha meg nem ért hozzá aki gányolja, akkor meg tök mindegy milyet küldesz....
Láttam már 1-2 vitát itt.
Pont ilyenektől, mint aki betámadt....
Persze az ügyfél mér én meg telefonon mondom, hogy mit mérjen.
Na én erről beszéltem.
Gondolom gyári fojtás, mert sokan panaszkodnak, fogy nem forog 8 fölé a 80-asuk.
Bár 125-ben is van vaddisznó, de abból is a nagyobb % inkább puding.
Végül is kész van, leforog, egyenlőre jó.
Ha meg lesz következő generál, majd számol a szerelő, és alátétez.
Ha nem jó hozzá, akkor valószínűleg nem hozzá való.
És akkor mi történik?
Ha ugyanakkora mennyiségű keveréket juttatsz a forgattyúsházba?
Membránvez!
Felgyorsul a gázáramlás?
Esetleg?
Hmmm?
Mikor érsz el nagyobb kompressziót?
Ha a kipu csatorna, és a henger felső holtpontja közti távolságot csökkented, magyarul rontod a sűrítést, vagy ha lentebb viszed a vezérlést, a táv megmarad, magyarul a keveréket jobban sűríted össze.
Az elősűrítési mennyiség mindkét esetben állandó, mivel membránvezérelt.