Szerintetek van értelme gyári kiput rakni a gianelli rendszer helyett?
Mert erőtlen a mocim... 120 a vége de egykerék csak távoli ábránd... gyári áttétek, 150-es gumi hátul... Fúvókát vagy karbit kéne beállítani, vagy vissza a gyári kipu én nem tom de a tököm kivan már... Senki ne tegyen gianellit mocijára! Csodaszép a hangja de erőtlen fos lesz a vas tőle...
Irjatok lécci valami jótanácsot!
na szevasz ugyan ez volt nálam is aztán én is szarakodtam de egyszer megnéztem a légszüröt három csavart kiszedtem leszedtem azt a deknit ugy mentem vele egy kört 10000-11000 pörgöt birta volna tovább is szal nálam a légszürö volt a szar
Hali! Na srácok én egyenlőre csak gyertyát cseréltema mociba és már 9000ig felpörög ha áll, ha meg megyek vele akkor mintha 8000-nél lefogná vmi eddig 7000 volt de nemtom..A powert megnéztem nyit rendesn szóval vmi tanácsotok nem lenne hogy mi lehet a gyíkja? thx
szerintem leírtuk vagy tízszer milyen olaj kell bele..........
10w30 a gyári előírás
de a 10w40 is tökéletesen megfelel
de azt teszel bele amit akarsz, elvégre a sajátod..........
Sziasztok! nekem egy 125ös DThez szükségem lenne hengere bontott is jó mert az enyémet úgy szétkarcolta meg tönkretette a gyűrű hogy kuka. :(:(:(:(:( pedig nagyon jó DT semmi baja nincs meg nem is volt 1k pillanatrol a másikra lett baja.:( írjatok ide: matyii@citromail.hu ha tudtok hengert jó áron és jó nincs baja! előre is köszi!
Heló mindenkinek!
_____________
Eladó az adatlapomon látható teljesen gyári Yamaha dt125RE motor:önindítós 1998 07hó évjáratú, 28 lóerős változat, svájcipapírokkal együtt ígyhát le is lehet vizsgáztatni !
érdekődni itt vagy e-mailen: taki_jani@freemail.hu
Helló! Azt szeretném kérdezni, hogy a 80- as Dt-be belerakhatom-e a 80 W 90- es hajtóműolajat?
2.: a kilóméteróra nem műxik de lehet hogy az óra van oda szted? mert a kilóméterszámláló hol előremegy 9 Km-t hol vissza 900 métert! a segítséget köszönöm!
Hali Mindnekinek! Srácok tudna nekem valaki segíteni? A dt-m nem fordul 7000-es fordulat fölé..az miért leeht? Meg oylan mintha nem nyitna a power... Előre is kösz!
Hello Én is nem rég álitottam be a power. Amikor ráadod a gyujtást becsukja teljesen majd viszaál a nyitott álapotba. Probáld ki hogy nem rakod visza a power fedelét, ad rá a gyujtást figyeld mit csinál, majd inditsd be, a power visza fog álni zárt álásba és ahogy húzod neki a gázt úgy fog elindulni a nyitott felé. (kábelezésnél elenörizheted hogy jól van e bekötve, nekem kettes kábel ment az egyeshez és 1-2-hez, és így most jó) a beálítást rád bízom, ha a bal oldali csavart betekered a jobbat meg ki (úgy hogy ne feszüljenek a bowdenek) akkor a motorod jobban fog pörögni, de viszont kisebb lessz a nyomatéka. Nekem most így van, városba megfelel. Ha a normális beálitást akarod elérni (gyári) akkor úgy álitsd be a bowdenek feszeségét hogy a power házába lévő juk megegyező álásba legyen a müanyag lemezen lévő jukkal. Így nyomatékos lesz a motor de nem fog olyan jól pörögni, persze ez kipufogó függő is. Sok síkert!
Széles utat!
csá mindenkinek segítséget szeretnék kérni a power al kapcsolatba mit kell akor csinálni ha be álitom a powert alap helytettbe akor nyitva van és amikor rá adom a gyujtát forog rendesen de vissza áll eredeti helyzetre, nyitotra és nagyon magas fordulaton mozog csak egy kicsitt kb 6000 ezernél mit csináljak segitsetek előre is köszi
CSá a kipufugót érdemes gázperzselővel kiégetni mert azzal jól kilehet égetni
de ha kiakarod éhetni a festék 100 % hogy leég róla mert ha nem akkor nem égetted ki eléggé
A motorod próblémájára a választ itt megtalálod http://209.85.135.104/search?q=cache:0CWBf28f1DMJ:totalbike.h
u/motordoki/doki030508/+totalbike+yamaha+dt+80+kipufog%C3%B3&
hl=hu&ct=clnk&cd=1&gl=hu
valaki megtudná monda hogy mekkora a dt 80 karbi ármérója
A kipuffot mivel lehetne kiégetni hogy a festék ne égjen le róla? Benzinnel jól kiégne? Ja és gyapot van a gyári végben? Az kiég nem? Mert nekem is német de nem hiszem hogy fojtva van, mert alacsonyabb fokozatkban a 9 is megvan, de magasabbakban már 8tól 9ig lassan megy. Szóval nagy ereje van csak nem akar kipörögni 10-ig
A motoromat németórszágból hozták be. Nagyon le volt folytva ez engem idegesített így próbáltam mindent megtenni hogy rendesen menjen ne csak 70-nel.Rengeteg szerelés után rájöttem hogy a power szelep fordítva volt berakva ezt gyárilag így rakják össze. Ezt megfordítva a motor bármely sebességben megforgatya a 120/100-as cross gumit
cső
bal oldali csavart a szelepen tekerd be majdnem teljesen,a másikat meg ki ugy hogy a bowden ne feszüljön!hidd el hogy töbvbet pörög majd és jobb lesz!
Sziasztok! Meg szeretném kérdezni hogy megéri e gianelli sporkipufogót venni a 80-as dtmre? és ha valakinek van akkor légszi irjatok!
Most viszem el a napokba a dtmet motor generálra.... Bátyám használta 1 hónapig és ugy volt h megveszi.....és ez lett a vége
Mert erőtlen a mocim... 120 a vége de egykerék csak távoli ábránd... gyári áttétek, 150-es gumi hátul... Fúvókát vagy karbit kéne beállítani, vagy vissza a gyári kipu én nem tom de a tököm kivan már... Senki ne tegyen gianellit mocijára! Csodaszép a hangja de erőtlen fos lesz a vas tőle...
Irjatok lécci valami jótanácsot!