Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintetek van értelme gyári kiput rakni a gianelli rendszer helyett?
Mert erőtlen a mocim... 120 a vége de egykerék csak távoli ábránd... gyári áttétek, 150-es gumi hátul... Fúvókát vagy karbit kéne beállítani, vagy vissza a gyári kipu én nem tom de a tököm kivan már... Senki ne tegyen gianellit mocijára! Csodaszép a hangja de erőtlen fos lesz a vas tőle...
Irjatok lécci valami jótanácsot!
humm kupak nekem is kéne
Srácok! Aki rendelkezik Dt olajtartájának a kupakjával és eladná az kérem szoljon. NAgyon fontos.
na szevasz ugyan ez volt nálam is aztán én is szarakodtam de egyszer megnéztem a légszüröt három csavart kiszedtem leszedtem azt a deknit ugy mentem vele egy kört 10000-11000 pörgöt birta volna tovább is szal nálam a légszürö volt a szar
Hali! Na srácok én egyenlőre csak gyertyát cseréltema mociba és már 9000ig felpörög ha áll, ha meg megyek vele akkor mintha 8000-nél lefogná vmi eddig 7000 volt de nemtom..A powert megnéztem nyit rendesn szóval vmi tanácsotok nem lenne hogy mi lehet a gyíkja? thx
szerintem leírtuk vagy tízszer milyen olaj kell bele..........
10w30 a gyári előírás
de a 10w40 is tökéletesen megfelel
de azt teszel bele amit akarsz, elvégre a sajátod..........
Sziasztok! nekem egy 125ös DThez szükségem lenne hengere bontott is jó mert az enyémet úgy szétkarcolta meg tönkretette a gyűrű hogy kuka. :(:(:(:(:( pedig nagyon jó DT semmi baja nincs meg nem is volt 1k pillanatrol a másikra lett baja.:( írjatok ide: matyii@citromail.hu ha tudtok hengert jó áron és jó nincs baja! előre is köszi!
Heló mindenkinek!
_____________
Eladó az adatlapomon látható teljesen gyári Yamaha dt125RE motor:önindítós 1998 07hó évjáratú, 28 lóerős változat, svájcipapírokkal együtt ígyhát le is lehet vizsgáztatni !

érdekődni itt vagy e-mailen: taki_jani@freemail.hu
Helló! Azt szeretném kérdezni, hogy a 80- as Dt-be belerakhatom-e a 80 W 90- es hajtóműolajat?
2.: a kilóméteróra nem műxik de lehet hogy az óra van oda szted? mert a kilóméterszámláló hol előremegy 9 Km-t hol vissza 900 métert! a segítséget köszönöm!
tv szerelővel kellene megnézetni, hátha tud infót róla....
esetleg összedobni egy próbanyákot és pár tranzisztorral kipróbálni
Szia!

Hatulrol ok!
Szembol csinalj meg egyparat minden iranybol es ide kuld

ilozikatap@freemail.hu

menni fog!

Csao Zoli
Üdv Olvass visza egy picit
Hali Mindnekinek! Srácok tudna nekem valaki segíteni? A dt-m nem fordul 7000-es fordulat fölé..az miért leeht? Meg oylan mintha nem nyitna a power... Előre is kösz!
Szevasz ! itt a kép ! marha egyszerű az egész csak nem tudom milyen tranyo kőőő bele
Szia ha kuldesz kepet a panelrol hatulrol is lehet hogy siman tudok segiteni!

Bovebben 0620 42 32 319
Pataki Zoli
UI bocsi az ekezetekert de ey most hosszu lenne
kösszike hogy segitettél
Hello Én is nem rég álitottam be a power. Amikor ráadod a gyujtást becsukja teljesen majd viszaál a nyitott álapotba. Probáld ki hogy nem rakod visza a power fedelét, ad rá a gyujtást figyeld mit csinál, majd inditsd be, a power visza fog álni zárt álásba és ahogy húzod neki a gázt úgy fog elindulni a nyitott felé. (kábelezésnél elenörizheted hogy jól van e bekötve, nekem kettes kábel ment az egyeshez és 1-2-hez, és így most jó) a beálítást rád bízom, ha a bal oldali csavart betekered a jobbat meg ki (úgy hogy ne feszüljenek a bowdenek) akkor a motorod jobban fog pörögni, de viszont kisebb lessz a nyomatéka. Nekem most így van, városba megfelel. Ha a normális beálitást akarod elérni (gyári) akkor úgy álitsd be a bowdenek feszeségét hogy a power házába lévő juk megegyező álásba legyen a müanyag lemezen lévő jukkal. Így nyomatékos lesz a motor de nem fog olyan jól pörögni, persze ez kipufogó függő is. Sok síkert!
Széles utat!
csá mindenkinek segítséget szeretnék kérni a power al kapcsolatba mit kell akor csinálni ha be álitom a powert alap helytettbe akor nyitva van és amikor rá adom a gyujtát forog rendesen de vissza áll eredeti helyzetre, nyitotra és nagyon magas fordulaton mozog csak egy kicsitt kb 6000 ezernél mit csináljak segitsetek előre is köszi
hali Malamut67 !
a motorod matricájának rajzait el tudnád mailban küldeni?
olvastam hogy corel-ben készült...
köszi!
CSá a kipufugót érdemes gázperzselővel kiégetni mert azzal jól kilehet égetni
de ha kiakarod éhetni a festék 100 % hogy leég róla mert ha nem akkor nem égetted ki eléggé
A motorod próblémájára a választ itt megtalálod http://209.85.135.104/search?q=cache:0CWBf28f1DMJ:totalbike.h
u/motordoki/doki030508/+totalbike+yamaha+dt+80+kipufog%C3%B3&
hl=hu&ct=clnk&cd=1&gl=hu

valaki megtudná monda hogy mekkora a dt 80 karbi ármérója
Szia! Tdr van, nemtudom, hogy jó-e a Dt-re.
A kipuffot mivel lehetne kiégetni hogy a festék ne égjen le róla? Benzinnel jól kiégne? Ja és gyapot van a gyári végben? Az kiég nem? Mert nekem is német de nem hiszem hogy fojtva van, mert alacsonyabb fokozatkban a 9 is megvan, de magasabbakban már 8tól 9ig lassan megy. Szóval nagy ereje van csak nem akar kipörögni 10-ig
idézet:

· Gyári fojtás semlegesítése DT-ken.

A motoromat németórszágból hozták be. Nagyon le volt folytva ez engem idegesített így próbáltam mindent megtenni hogy rendesen menjen ne csak 70-nel.Rengeteg szerelés után rájöttem hogy a power szelep fordítva volt berakva ezt gyárilag így rakják össze. Ezt megfordítva a motor bármely sebességben megforgatya a 120/100-as cross gumit
cső
bal oldali csavart a szelepen tekerd be majdnem teljesen,a másikat meg ki ugy hogy a bowden ne feszüljön!hidd el hogy töbvbet pörög majd és jobb lesz!
Sziasztok! Meg szeretném kérdezni hogy megéri e gianelli sporkipufogót venni a 80-as dtmre? és ha valakinek van akkor légszi irjatok!
Most viszem el a napokba a dtmet motor generálra.... Bátyám használta 1 hónapig és ugy volt h megveszi.....és ez lett a vége

Széles utat!