Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

oké köszi(=
Neeee! Mit akarsz vagy hogyaaan? XD :D Gáborvezér elküdte a képet, meg h hogy nézne ki a motorján azt elkezdtem én is gondolkozni ilyeneken. :D Ráadásul apám pont vett egy ledes fejlámpát és széttörtem véletlenül... :D
felvetelek :)
Na megérkeztem!
athlonator@freemail.hu az msn címem
Gibbon
Őt keresd, mindent megvarr neked, és tartósabb mint bármi, lehet egyedi is...
Hello valaki nem tudna segíteni abban hogy hol tudnék üléshuzatot venni?
vagy rendelni?!
Athlonator, esetleg itt van ?
Sziasztok.
Mi a helyzet ? Látom meg a ledesítés
Hehe megy a ledesítés...

Holnap megyek ki a piacra venni ilyen ócccccóó ezernyi ledet tartalmazó zseblámpát, amiből ki lehet nyerni a jóféle ledeket. Nekem van a fejidomon a lámpatest alatt két lyuk, ezek lesznek feltöltve leddel, dájrektbe gyújtásra tevéskor fog világítani, ez lesz a városi fényem
Jégfehér színűek, párhuzamosan kötve, mindegyik előtt, előtétellenállással. csak egy pozitív szálad van, amit a helyzetjelző szálára kötsz, 1 tompított, 1 reflektor, és egy közösített negatív.
A forrasztások, és az ellenállások, ragasztóburokkal védve, és helyzetelve a rezonancia ellen.
Helo!
A ledeket hogy lehet bekötni? Hogy világít milyen a fénye ezeknek az égőknek?
Üdv m.kinek.
Eladó a fejidomom!
7000.-Huf
Anyagárban.
Az irányjelzők nincsenek az árban!
48,3?xd olyat nem hiszem,hogy kapsz....
ez milyen motorba való?,,
ma voltam ebben a jó időben motorozni.. térdig érő napsütés +7 fok 80 km
Kifogástalan állapotú kézvédő (egy karc nincs rajta sehol, gyakorlatilag vadonatúj) eladó! 5000Ft+posta!
0620/438-9094
dt80csere@freemail.hu
Sűrítési végnyomás.
Rendben, köszönöm szépen. Holnap 8 után itt vagyok.
sziasztok.
jóéjt
milot9!
Majd, holnap megnézzük, most már nincs erőm megnézni melyik vezetéket hova kösd. De egyébként annyi, hogy a tekercs-ről levenni a feszt- aztán rákötni a fesszabályzóra és a onnan az aksira.
Fúrás óta 1500km ban benne. kb
helló.
Az a probléma az elektronikához nagyon hülye vagyok.
És mi lenne, ha lentről a töltő tekercsről adnál töltést egyenesen az akkunak egy fesszabályzón keresztül? Vagy ennyire egyszerűen nem lehet? Nem ismerem a pontos felépítést.
Egy minimális sűrítés van akkor si mikor lefele halad a dugatyú.
hány kilométert mentél vele?
Az a kompresszió végnyomás mérése, nem? Úgy gondolom végülis alul is van kompresszió, vagyis sűrítés. Olaj felőli szimering is hatással van a teljesítményre. Nem használ az üzemnek, ha jó kis váltóolajat éget, nem beszélve a lerakódásokról. Változik a keverék aránya, összetétele. A tiéden lehet nem vetted észre, vagy nem volt számottevő a változás, de nem merül ki annyiban, hogy csak az olajat eszi.
Ha lenne töltés az akksimon, akkor onét már vezérelhetném nyugodtan a power motort. De így furcsa lenne töltés nélkül.... egyszer csak nem menen a power