Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Műanyagról akárhogyfested lepattog!
Sziazstok.
Aki jártas a motor FESTÉSBEN kérem segítsen nekem, milyen festéket hazsnáljak? mert ugye egy dt-n néha kemény igénybevételnek van kitéve. Ha el perecelek vagy meghajlik az idom, ne dobja le a fetéket, ne patogjon le. Kérem aki tud segíteni írjon már please. Fontos lenne!
köszi
A kiszedést jól tette, olaj nélkül nem kapna kenést a szivattyú. Váltóba mindenki mást mond, a gyár (és szerintem) sima 4 ütembe való 10w40 megfelel. Keverék olajnak pedig valamilyen full szint keverék olaj.
Szerintem egy nap ne menj vele sokat (ne az legyen a járatás, hogy keresztülmész az országon), elején hadd pötyögjön alapjáraton, néha leállítva (alapjárati csavart lehet beljebb kell majd tekerni, hogy legyen neki, ahogy kopik majd visszaállíthatod ha pörög nagyon). Ha már kicsit pötyögött szépen menni vele egy laza kört egyesben alapjáraton, kettesben. Kis gázzal. Majd érződik rajta, hogy már egészségesebb kicsit. Ha pár kört mentél vele, akkor lehet hosszabban is, de mindig fokozatosan haladj a terheléssel. Sok motort járattam földúton, 20 centis homokba ne vidd, amúgy lazán elpötyögsz vele a földúton kis fokozatokban semmi baja nem lesz. Karbit újra kell majd hangolni valószínűleg.
majd körbekérdezem ismerősőket... hátha ma beszéltem még a gyerekkel... azt mondta hogy minden müködik rajta. akksi is van benne egyedül az olajszivattyú van kiszedve. mert nem bizott benne, és inkább ő keverte az benzint...és ne menjen szárazon a szivattyu ezért vette ki. de azt mondta azis tökéletesen működik...egyébként milyen 2t olajat javasoltok? és a váltóba?máshova nem kell tudtommal ugye?! köszönöm a sok sok segitséget.
Ezt jól megaszontad
Szóval fehéresbe megy át? Fehér gyertya a szegény keverék jele.
Bérelni se olyan vészes. Mi egy ismerősnek szóltunk, akinek egy platós mercedes-e volt, arra keresztbe pont felfért.
fene egye meg azaz ne! de honnan szerzek akkor futót szombatig
2160 mm hosszú.
nemnem így ahogy van eredeti fantic motor! googleban megleled. és megéri az árát aki streetfighternek építi meg :)
Jah most nézem az adatlapodon, hogy karteren van a szívóoldal.
De ezek a hengerek 80-asok?
Nem csak 70-est ad ki a hengerfal?
Mit akarsz tudni róla, hisz te jársz vele, nem pedig mi.
Vashenger, ha jól tudom, és kicsit hegyesebb mint a gyári hengere,meg nincs benne fojtás a kipunál.
Ugyanaz a henger, mint a robeszokon van, annyi különbséggel, hogy ezen máshogy áll a kipu, és a szívótorok.
De lehet nincs is szívótorok.
Töltsd le a gépkönyvét, abban benne van minden méret, még az is ,hogy melyik fajta hegyilevegőt szereti a legjobban
Hali, az az igazság, hogy az itt írogatók közül tudtommal seninek nincs ilyen újabb féle DT-je, szóval nem hiszem ,hogy fogsz választ kapni. Itt főleg 2000 előtti vénségekkel foglalkozunk
Hali, én úgy csináltam , hogy 300 km et mentem vele 1:50 es keverékkel, a különolaj mellé, és nem nagyon forgattam 6000 fölé. occcóó dugattyú van benne, még működik
ha jól látom yamaha Rd 50-80 kerekei vannak
ne járasd bakon menni kell vele.de terhelésváltást tényleg nem illik csinálni.
na megszletett a döntésem uraim :) megveszem azt a Dt-t amit legutobb linkeltem. egy fontos kérdés még igy a végére van egy 150cm hosszú utánfutóm. ha átlósan rakom fel a motort akkor felfér rá? másképp nem tudom elhozni :( lemérné, vagy megtudnátok mondani a teljes hosszát a motornak? jo lenne felférne rá a motor
Sziasztok! Nekem lenne egy Yamaha Dt 50-es gépem. Csak olyan kérdésem lenne, hogy az előző tulaj rakott rá egy Dr Evo hengert. És a véleményeteket kérdezném erről a hengerről. Sok mindent hallottam, hogy robogókon és egyéb motorokon milyen, de Dt-seket még nem hallottam ilyen hengerrel. Előre is köszi a véleményeket!

Üdv: Mta4.
akit érdekel az írjon rám! ez a motor 125-ös 83-87évjáratú és üzemképes csak kicsit foglalkozni kell vele, és streetfighterkedni jó vele.
Beszámításra került hozzám! nagyon megy! 6 sebességes! Fantic motori morini a márka. csere nem érdekel csak kápé.
a gyertya őzbarnás /szürkés
Sziasztok!

Elvittem fúratni a hengeremet vettem hozzá egy TKRJ dugót 1,50 -t.
Ha összerakom a következőképpen szeretném a bejáratást elkezdeni:
1 full tank megkevert benzin 1:50 -re (véleményt kérek az arányra Tőletek) beindítanám és járatnám amíg kifogy a benzin időnként megállítva persze hogy húljön le és nehogy megszoruljon . ha ez megtörtént szerencsésen akkor mennék vele földútra és csak lazán elpurcognék még vagy 2-3 tank benzint. Ezt azért mondom , mert se jogsim se beíratva a motor. máshol nem igazán tudom bejáratni.Mi a véleményetek ehhez?

üdv
Navahao
Itt megtalálod: 4515.-ft a kettő
http://robogotuning.hu/spd/422...