Eladó egy jó állapotú Yamaha dt 125 R es főtengely, Jó állapotban, és van egy Új! (még nem volt beszerelve), dugatyú szetem. méret: 56,00 (alapmretes)
Ha valakit érdekel írjon és megegyezünk
és szerinted 6.ban fogyasztja a legkevesebbet? Amúgy nem akkor fogyaszt jól amikor a legerősebb (8-9), írták már régebben is (GI vagy Emzoli)hogy a rezósáv alján, ha jól értelmezem, akkor amikor elkezd menni.
köszönöm gazda hát a powert azt elvileg hallom gyujtásnál ugye?! a fesszabájzót hogy tudom lecsekkolni? meg megkérdezem,megnézem az akksit... idomok... arról van kép azt láthattátok a hirdetéseben.jobb hátsó idomon vannak karcok de azsem vészes szerintem.képen aszfalt gumi van...hogy esetleg régebben mi volt... valószinű már nem fogom megtudni de szerintem rágódok rajta még 1-2 napot és szerzet kisteherautót és elmegyek megnézem.. ha külsőleg elfogatható,motor nem csörög,jó minden akkor hozom is.
120-as végsebesség az oké de ez a 70-80 utazó 7-8ezer között a legtakarékosabb a gép és az 6.ban 90-95, nah akkor utazója? pont a megengedett körül van, én 100-as utazóval járok, elmegyünk kanyarogni Pécsig nagyrészt 100-110-el megyünk Pécs-Orfű-Komló 60és 90 között... ~ 140km és 7-8 litert szoktam rátankolni.
Szerintem a szokásos dolgokon kívül nagyon fontos figyelni az elektronikára, mivel itt a fórumon is azzal szívnak a legtöbbet (gondolok itt a power szelepre, illetve fesz szabályzóra, mert akksi nélkül hajtva az meghalhat). A 140es cross gumi, meg össze-vissza repedt idomok is sokat elárulnak a belső állapotról. Ilyeneket érdemes elkerülni. A tank elvileg 10 literes.
80as átlagsebesség alatt szerintem azt kell érteni, hogy hegyen-völgyön, több órán át hajtható így, "károsodás" nélkül. Egy ilyen 125ös gép ennyit tud. Gyárilag különolajzás van, azaz egy külön tartályba raksz olajat, és magának keveri be, így pont annyit kap amennyire szüksége van. Meg kell nézni élőben mit mutat, aztán el lehet dönteni sok-e a 200 érte.
sziasztok na mait megtudtam a legutobb linkelt motorról... nem 2001-es hanem 99.04.havi kiadás. kinézet kép szerint. 6 sebesség, power,önindító jó.120végsebesség, 70-80 átlagsebesség (ez nem kevés kicsit?) meg szakadt az ülése. :( na szerintetek megéri megvenni? 200E Ft-ért?
-kérdés: milyen keverékkel megy a dt?vagy hogy van ez? köszi
Szép napot mindenkinek!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Fel újítottam a dt-m motorikusan(főtengely, csapágyak, ujj henger+ dugattyú)
A problémám ott van ,hogy a motor szépen pörög üresben.de ha mennék vele akkor nem akar felpörögni. Mi lehet a baja a vasnak?
Pls valaki. Elöre is köszönöm válaszotokat.
Személy szerint elítélem az ilyen megnyilvánulást. Oké, legnagyobb jószándékkal mondod az áttételt, de én is először kizárnám más hibák lehetőségét, mielőtt megveszek egy új láncszettet. Nekem is volt, hogy légszűrő nem volt jól összerakva más motoron, és nem gyorsult, akkor se lett volna megoldás, hogy rövidebb áttételt neki. Nincs azzal baj szerintem, ha valaki minél több variációt összegyűjt, hogy a lehető legjobb eredményre jusson. Szerintem.
Ha valakit érdekel írjon és megegyezünk
Ez az én tapasztalatom.
-kérdés: milyen keverékkel megy a dt?vagy hogy van ez? köszi
Üresben visszaáll egyből alapjáratra
ha megyek a motorral 1 ben sem pörög fel teljesen, olyan mintha erőtlen lenne az egész
Vagy mikor torpan meg?
4mm vastagok, így bő 60%osak még. Kb 1-2szezont még komolyabb használat mellett is elfutnak!
Iá.: 2000ft / szett
A henger elvileg gyári méretezésű.
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Fel újítottam a dt-m motorikusan(főtengely, csapágyak, ujj henger+ dugattyú)
A problémám ott van ,hogy a motor szépen pörög üresben.de ha mennék vele akkor nem akar felpörögni. Mi lehet a baja a vasnak?
Pls valaki. Elöre is köszönöm válaszotokat.
http://robogotuning.hu/spd/455...