Ha a szívatóra csatlakozik, akkor az a yeis lesz szerintem. Arra szolgál, hogy a membrán lassú zárása miatt visszaáramló keverék/lökéshullám ne menjen át a karbin visszafele, mert ha többször átmegy, akkor túldúsul. (Meg ugye ha visszament, akkor utána megint be fogja szívni) Ha ott a yeis, akkor oda nyomja be a karbi helyett, majd később visszaszívja.
Kipuff nélkül szar lesz mindig is, az alap Nem véletlenül van rajta a rezonátor. Power meg folyamatosan nyílik. Fő és alapjárati fúvókában se volt semmi szennyeződés? Szívatót is átpucoltad? annak is van fúvókája. Amúgy mi a panasz? Én nem tudom kivenni.. nem indul be egyáltalán, vagy beindul csak rúgásra nem akar?
Sziasztok!
Van 1 eladó karbim, 125R-en volt. +pár kisebb alkatrész: kormány, blokközepek, gyújtáskapcsoló, tank stb... képek a galériámban.
ha valakit érdekel e-mailban vagy akár itt is kérdezhet!
üdv
sziasztok! nekem olyan problémám lenen hogyy a motorom egyszer csak megált ugy 3 hónapal ezelőtt!aztán kb 3 hete levettem a kipufogót kiégettem és beindult kipufogó nélkül mentem vele de powerr szelep mikor nyitott akkor ledadogott(sztem nem kapott elég anyagot) ma meg szétszedte m a karburátort kitisztitottam de nem is volt piszkos amugy ésigysem indul! az az érdeks hogy ha a hengerbe teszk egy ksi benzit rugásra indul! karburátorba van benzin mert lefolyik csak valamiért nem szívja sztema hengerbe! powernak van köze hozzá? mi lehet a probléma? előre is ksözi a segítségeteket!
Nézd meg h a benzincsap jól átereszti-e a benyát, ha ok, akkor tegyél be egy !ÚJ! gyertyát. /az hogy a régit kiveszed és kint szikrázik, nem jelenti azt ,hogy benn is fog/, majd ha így sem okés, akkor próbálj meg egy karburátor tisztítást, Sok sikert!
Gondolom azt nézted már, hogy tudsz -e teljes gázt adni. Valami mech. akadásra ,vagy bármire gondolok pl. nagy bowdenholtjáték, ami esetlegesn meggátolná a karburátor tolattyújának teljes felhúzását csak egy hülye ötlet, hátha, mert ez is meg tudja viccelni az embert
Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy most vettem elő a motort gondoltam beinditom! Beindult megy vagy 10-15másodpercig és leáll! utána már nem lehet beindítani csak másnap és akkor is ugyan igy! Elsőre indul de 10másodperc utéán olyan mintha letiltana vagy nem tom:S Mi lehet a baj? beköpné a gyertyát?:S
A motorom mikor megvettem, 15-57-es áttétellel bírt.
Fojtott volt, a pover fordítva bekötve.
Megfordítottam, és így már 8000 fölé is forgott.
Olyan 8500-nál toltam a 6.-at, és pont 100-nál váltottam.
Enduró kerekek voltak rajta.
Jött a Supermotosítás:
Mivel kisebb kerék ment hátra, így ki kellett számolnom a kerületkülönbségét a 2 keréknek, és úgy kellett vennem rá hátsó lánckereket.
Hogy ugyanezt az áttételt kapjam, 53-as lánckerék kellett volna.
De mivel ez TZR kerék, így ahhoz 51-est, és 55-öst hoz.
Mindegy akkor inkább 55 legyen, úgy is sokszor Anyucival megyünk, és jó ha van még erő.
Így olyan 95-nél löktem a 6-ot, de így is leforgott 6-ban 110-115-ig.
Vettem rá egy 17-es lánckereket előre, ha egyedül motorozom, nagyobb legyen az utazóm.
Nagyon jó dinamikus maradt a gyorsulása, tovább lehetett húzatni a sebességeket.
Azt vettem észre, hogy ahol már 6-ban zenélt rendesen a motor, most még csak 5.-ben vagyok.
Felvágtam a 6.-at, és ejtette lassan vissza a fordulatot, úgy mint neked.
Ezért írtam.
Szarok a manuálra, ez a tapasztalat.
Fűzd le a láncot, és számold meg pontosan a fogakat.
Elvileg lánckerék oldalán rajta kell legyen a fogszám is.
egy tipp: esetleg valamerre állíthatsz a poweren, megnézni, nem-e véletlenül jobb ha kicsit odébb van... második tipp: variálni a keverékkel, kicsit több benyával változik-e
A Service Manualban ezzel az áttétellel létezik a modell.
Csak szerintem bírnia a kell. legalább 110-et a motornak mennie kell.
És 8000-nél adja le gyárilag a legnagyobb teljesítményt. Akkor azt nem értem 6.-ban 7000 ről szép lassan miért esik vissza 6000-re.ha kicserélem, szerintem elehet nem fog lefojtódni, de nem is fogja elérni a 110-et
Az előző Dt-m is ilyen volt és annak 115km/h volt a vége ha megvártam.
Van 1 eladó karbim, 125R-en volt. +pár kisebb alkatrész: kormány, blokközepek, gyújtáskapcsoló, tank stb... képek a galériámban.
ha valakit érdekel e-mailban vagy akár itt is kérdezhet!
üdv
4mm vastagok, így bő 60%osak még. Kb 1-2szezont még komolyabb használat mellett is elfutnak!
Iá.: 2000ft / szett
Napi 10-15 perc motorozás oszt jól van.
Amúgy is hideg van, még megfázol.....
Írd le rendesen...
A motorom mikor megvettem, 15-57-es áttétellel bírt.
Fojtott volt, a pover fordítva bekötve.
Megfordítottam, és így már 8000 fölé is forgott.
Olyan 8500-nál toltam a 6.-at, és pont 100-nál váltottam.
Enduró kerekek voltak rajta.
Jött a Supermotosítás:
Mivel kisebb kerék ment hátra, így ki kellett számolnom a kerületkülönbségét a 2 keréknek, és úgy kellett vennem rá hátsó lánckereket.
Hogy ugyanezt az áttételt kapjam, 53-as lánckerék kellett volna.
De mivel ez TZR kerék, így ahhoz 51-est, és 55-öst hoz.
Mindegy akkor inkább 55 legyen, úgy is sokszor Anyucival megyünk, és jó ha van még erő.
Így olyan 95-nél löktem a 6-ot, de így is leforgott 6-ban 110-115-ig.
Vettem rá egy 17-es lánckereket előre, ha egyedül motorozom, nagyobb legyen az utazóm.
Nagyon jó dinamikus maradt a gyorsulása, tovább lehetett húzatni a sebességeket.
Azt vettem észre, hogy ahol már 6-ban zenélt rendesen a motor, most még csak 5.-ben vagyok.
Felvágtam a 6.-at, és ejtette lassan vissza a fordulatot, úgy mint neked.
Ezért írtam.
Szarok a manuálra, ez a tapasztalat.
Fűzd le a láncot, és számold meg pontosan a fogakat.
Elvileg lánckerék oldalán rajta kell legyen a fogszám is.
Ha megfogadod megfogadod, ha nem, nem....
Csak szerintem bírnia a kell. legalább 110-et a motornak mennie kell.
És 8000-nél adja le gyárilag a legnagyobb teljesítményt. Akkor azt nem értem 6.-ban 7000 ről szép lassan miért esik vissza 6000-re.ha kicserélem, szerintem elehet nem fog lefojtódni, de nem is fogja elérni a 110-et
Az előző Dt-m is ilyen volt és annak 115km/h volt a vége ha megvártam.