Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és csak 6. fokozatban?
vagy nem jó méretű a főfúvókád, vagy nincs elég kompresszió. Szerintem. Egy dolog a pörgés és másik az erő. Szegény keverékkel jobban pörög de gyenge és meg is szorul. De az is lehet, hogy sokat kap a géped. Ha nem nyélt húzol, hanem kicsit visszább akkor is visszalassul?
Van olyan elektronikus fojtás, ami 80-ra korlátozza a végsebességet. DT125.de oldalon van róla írás, de sajnos németül.
miért lehet ez? Karbi levegőszűrő tiszta, gyertya új. Power jól be van állítva. A videóm között látszik, hogy jól is pörög, de nem megy úgy ahogy kellene.
Valamiért az enyém 5. ben megy 95 öt beteszem 6.ba ls és visszaesik a fordulat 6500-re és 85 km/h-ra és nem gyorsul tovább.
A legerősebb verzió gyári áttétellel tud 125 km/h-t hivatalos adat szerint.
Egyébként egy pl 90 es évjáratú DT 125R gyári állapotú motornak, aminek a power szelepe normálisan be van állítva. Mennyi a végsebessége?
És kb milyen fordulaton?
zsír
az az igazság, hogy mostanában még nem motorral hanem haverommal/kocsijával megyünk mindíg mert arra felé van az edzőterem ahova járunk, de amint jön a szezon és felkerül a gép majd beszélünk!
szólj ha erre jársz a hétvégén megmutitanám. jó lenne már egy hozzá értőnek megmutatni.
óóó hát heti 3* megyek majdnem oda...
miért már kérdezted? amúgy sajnos kicsit el vannak szállva ezek a japán szalonos alkatrész árak, bár az autóddal is már tapasztaltad ezt gondolom, így nem lep meg..
én is kíváncsi leszek.ha a technika megállja a helyét megcsinálom egy veteránon is.Amúgy 17 ker(pesti úti tesco környéke) tehát szomszéd
érdekes lehet! ,majd ha kész írd meg, aztán mivel látom Bp-i vagy valamikor megnézmi ,mit tud egy ilyen etanolos szekér!
Ez a kis hajlított lemez ami a nyeregben van benne amin fút a betét.Horibilis összeg.
Van egy csávó neten aki készít minden féle elektronikát motorhoz.Ez ilyen cdi gyújtáshoz vezérlő vagy végfok már nemistom.De etanolhoz kell,hogy legyen nagyobb előgyújtásom.
rezgéscsillapítóra gondolsz? szerintem legegyszerűbb a yamahában

milyen előgyújtás vezérlő? milyen fordulatonként tologassa?
még így izgulok mert csavaról próbálom felújítani amihez jön a 12:1 kompresszió,az átfúvókázás etanolra meg az előgyújtás vezérlő.

A fékhez nem tudod hol tudnék szerezni a nyeregbe olyan fém lemez vezetőt a betéthez?
enyémben is ,csak a fényszóró izóója izzószálas ,minden más led!
háát azt nem mondanám.minden megvan de minden ledesítve van és csak a gyújtás a gyári.De nemtom a forgó rész mikor jó és,hogy kéne kinéznie rendesen.Szóval mivel csak először csinálom ,parázok,hogy nem veszek észre valamit.
erre értelemeset nem tudok válaszoni , a csatlakozókat össze tudom dugni . Meg ami problémás fel szoktam cimkézni, de ha gyári a csatlakozózás, vezetékezés, akkor eléggé adja magát
megy neked az elektromosság bekötése?mert azzal még sehol sem vagyok
valahogy így lehet ,meg ugye gondolom a hónolás kis "karcai" is belejátszanak az ügybe
igen a másikban is azt írták,hogy valószínűleg attól,hogy még semmi sincs össze kopva meg a hideg...akkor nincs akkora gáz
Hengerfal és gyűrű között nem igen kéne résnek lennie Tudod, nekifeszül, de be kell kopnia. Gyűrűk végei között kb 0,15-0,36mm lehet (50es gyári adat)