vagy nem jó méretű a főfúvókád, vagy nincs elég kompresszió. Szerintem. Egy dolog a pörgés és másik az erő. Szegény keverékkel jobban pörög de gyenge és meg is szorul. De az is lehet, hogy sokat kap a géped. Ha nem nyélt húzol, hanem kicsit visszább akkor is visszalassul?
miért lehet ez? Karbi levegőszűrő tiszta, gyertya új. Power jól be van állítva. A videóm között látszik, hogy jól is pörög, de nem megy úgy ahogy kellene.
Egyébként egy pl 90 es évjáratú DT 125R gyári állapotú motornak, aminek a power szelepe normálisan be van állítva. Mennyi a végsebessége?
És kb milyen fordulaton?
az az igazság, hogy mostanában még nem motorral hanem haverommal/kocsijával megyünk mindíg mert arra felé van az edzőterem ahova járunk, de amint jön a szezon és felkerül a gép majd beszélünk!
miért már kérdezted? amúgy sajnos kicsit el vannak szállva ezek a japán szalonos alkatrész árak, bár az autóddal is már tapasztaltad ezt gondolom, így nem lep meg..
Van egy csávó neten aki készít minden féle elektronikát motorhoz.Ez ilyen cdi gyújtáshoz vezérlő vagy végfok már nemistom.De etanolhoz kell,hogy legyen nagyobb előgyújtásom.
háát azt nem mondanám.minden megvan de minden ledesítve van és csak a gyújtás a gyári.De nemtom a forgó rész mikor jó és,hogy kéne kinéznie rendesen.Szóval mivel csak először csinálom ,parázok,hogy nem veszek észre valamit.
erre értelemeset nem tudok válaszoni , a csatlakozókat össze tudom dugni . Meg ami problémás fel szoktam cimkézni, de ha gyári a csatlakozózás, vezetékezés, akkor eléggé adja magát
És kb milyen fordulaton?
milyen előgyújtás vezérlő? milyen fordulatonként tologassa?
A fékhez nem tudod hol tudnék szerezni a nyeregbe olyan fém lemez vezetőt a betéthez?