Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én vágom az elektronikát.
ha valamit nem tudsz akkor kérdezz!
Apropó!
Mit gondoltok a főtengelyszimering menyiben okoz erőromlást?
köszönöm szépen
sziasztok.
Valakinek nincs véletlenül Yamaha dt 125 r hez kapcsolási rajza? (elektronika)
Aki tud kérem linkejen már please
Tényleg.. jó lesz még kuplung szerelő célszerszámnak.
Szevasztok
Új vagyok még itt és egyelőre dt-m sincs de ha miden jól megy akor összejön egy 80-as LC2-es az érdekelne hogy mennyit mennek ezek és mennyire lehet őket használni terepen olvastam itt egy olyat hogy a kipufogó nyilásban van egy fojtás és ha azt kireszeljük akkor megnő a teljesitménye ez mennyire igaz?Arra lennék méh kiváncsi hogy mennyire lehet őket tuningloni mit lehet kihozni egy ilyen mociból?És még ilyen apróságok hogy mikre kell odafigyelni ennél a tipusnál mik szoktak tönkermenni vagy mi az amit nem szabad elhanyagolni?
Egy leendő dt tulajdonos
valaki tud segíteni hogy hol tudok szerezni FEKETE üléshuzatot amire rávan írva hogy YAMAHA? meg fekete teleszkóp harmóniát honnan tudok szerezni? köszi előre is a válaszokat!
Mindent, ami műszaki követelmény.
Szerintem biztos van hátszeled, ha nem könnyen szerzel.
Egy hátszelesnek majdnem mindent elnéznek.
Ha meg nincs, úgyis megbukik.....vihetsz te oda új motort is.
Sajna ez Magyarország.
Aki látott már műszaki vizsgát motornál, az lenne olyan kedves, és leírná, hogy mit néznek meg? Ami aggaszt végülis, az a hangtompítóm, mivel nem gyári.
El "hidszük"
Az más, akkó bocsesz.

A kopót én is megcsiszatolom lelkiismeretfurdalás nélkül, ha a gazdi megsütögette a felületét.
Persze, ez is kényszer,de ez még vállalható simán.

Viszont, nem árt, ha a többiek is tudják, hogy a fém lamellát nem kellene érdesíteni.
Ezt mondjuk nem igazán értem.
Először is, nem neked írtam, és mivel nem szerelőnek szántam eme üzenetet, így nem is volt széleskörü a leírásom.
Ez egy üzenet volt, mert nem akartam este SMS-t írni.
Mint írtad Te is 2 féle lamella van.
Mivel csúszó, fémlamellák be vannak pontozva, így gondoltam én is, azért hogy olajat tartson.
Tudom én is, ha egy féket is megcsiszolsz, utána rosszabb lesz a hatásfok, s megint össze kell kopjon.
De mivel a felületén tapadós olajfilm volt, a kopólamellának, így törölgetés után, meghúztam finoman vásznon.
Lehet én tényleg egy barbár vagyok, mert ilyeneket csinálok, lehet a generálozott motor is egy kalap szar lesz, amit most hánytam bele a motorjába.
Lehet hogy láttam már ezen a motoron is kókány megoldásokat, amit összegyűjtött a 20 éve alatt a fiatal versenyzőktől.
De az nem én vagyok.
Én most ezeket javítom ki.
Nem a fémlamellákat húztam meg.
helló.
Attól még nem kell eldobni, hidjétek el
helló.
Power motorom is van, már csak áramot kel neki adni és működik is. De az akksihoz nincs + kábelem, ezért kellene valahonét behúzni. Ha az autótól indulok ki, akkor a fesz szabályzót is köz kéne húzni, és onét menne az akksira... Nah de még variálok vele valamit, már pénzbe nem kerül, csak valami töltést kel vinni az akksinak.
Mert gondolom, amit termel a moci az nem elég a powernek?
Hello Sziasztok ! Yamaha Dt 125cm3 1985 évjáratú motorkerékpáromhoz keresek főfékmunkahnger tömítés készletet, vagy komplett főfékmunkahengert... köszönöm segítségeteket ! sziasztok.
megcsiszoltad a fémlamellákat?
Akkor szépen el is dobhatod.

A kuplungban az erőt átvivő súrlódás eslősorban e felületek mérete , és az őket összeszorító erő miatt jön létre.

Ha csúszott a kuplung, és ezért megcsiszoltad a fémet mondván, hogy akkor nagyobb lesz a súrlódás, akkor nbem nyertél.
Ileltve hosszú távon nem.
A súrlódás csak addig lesz nagyobb, amíg a csiszolatnyom le nem simul kissé, utána konkrétan ksiebb lesz mint a csiszolás előtt volt.

Viszont, legalább sokkal gyorsabban ledarálja a kopó lemellákat.
Köszönöm

Ahogy nézem a polini lesz
Másik alternatíva, hogy kéz alól vagy bontóból veszel egy fúrható gyári hengert, olcsóbban is kijössz. Nekem mákom volt, 3ezer+postáért vettem hengert és hengerfejet régen. Egy fészerben porosodott állítólag. De ilyen ár 99,9%-ban nincs,
a polinit megtaláltam 35000

nicasilost nem találok:(

ha ahoz tudnál adni 1 linket megköszönném

de olyan 30000-35000 körül megszeretnék állni árban
Engem érdekelne.....:))
Nah kész vagyok, összehánytam....:))
A kosár fel volt verődve.
Flexxel megigazítottam, a lamellákat meghúztam vásznon, és összeraktam.
Jah a berugó fogaskereked neked is lóg, mint bíró seggébe.....
Kapott egy hézagolást, nem tudom meddig lesz jó.
Holnapra már csak az indítás maradt, remélem jó lesz a kuplung.
Szia.
Így elég nehéz, ha nincs meg a pozitívod.
Ha megy arra köteg, bontsd szét, nézd meg, biztos onnan van kicsippantva.
Még az sem biztos, hogy működik a povered.
Sztem felesleges vele szarakodni.
De ha van sok pénzed, meg időd, akkor hajrá!
helló.
Valakinek nincs Yamaha dt 125 r első vilája?
Ha valakit érdekelnek a régebbi DT-k.
http://www.tt600s.de//html/dtm...
Érdemes megnézni.Én is itt vettem az oldaldeknit az enyémhez,mert máshol nem sikerült beszerezni.