Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Yamaha dt 125 r 1996 os. De pár vezeték hiányzik róla. és aksit valahogy teni kellene bele, úgy hogy legyne töltés. Addig jutottam h adok neki 1 testet, és elindítot az akksi + részéről egy vezetéket, amihez rögtön egy biztosítékot teszek De itt meg is ált a tudomány
A motor nemrég lett fúrva, és sztem erősebbnek kellene lennie.
Ezért nem akarok mindent kicserélni rajta sorba, hanem kilogikázni, hogy mi lehet a baj. vagy lehet csak kinőttem...? De a réggebbi dt-m úgy érzem jobban szakítot.
Milyen tipusú pontosan a motorod?
tudom, hol mérik a kompressziót, csak arra gondoltam amikor a dugattyú lefele halad a forgattyúsházban is nyomás keletkezik. Az értettem a lenti kompressziónak.
Üdv Kollégák!

Érdeklődnék egy barátom nevében -nagyvízteres hengerhez dugó- miatt. Asszem TZR henger van a DT-n. Újonnan olcsó fajta kellene de állítólag nincsen, ezért érdekelné esetleg valami használt de jó állapotú! Esetleg ha van valakinek akkor írjon lécci.
36x48,3x10 és 36x48x11 szimeringet keresek ( első telóba)
Mostmár csak az én akksi problémám kellene megoldani
Ez kimaradt.
Viszont ha a gyujtás felőli simeringed rosz, akkor meg nem szív oylat a motor. ilyennel ismét találkoztam ilyen esetben csökenhet a teljesítmény!
bocsi akkor roszul mondtam, de ha már nagy simering problémák vannak akkor olajat is fog enni. De én nem a siemringer tipelek. d emeg kell nézni. a siemring is okozhat problémát, ez egyértelmű de az másban is befolyásolná, pl alapjárat változás, a levegőtöbet miatt Én már jártam úgy, ismerős a szitu
A kompreszió az felül mérik, sűrítés közben. mikor a dugyatyú a felső holtpont felé halad. a kompreszió akkor megy el, ha dugyatyú, dugyatyú gyűrű és a hengerfal közöt túl nagy a kopás. Ott elveszhet a kompreszió. Vagy esetleg a hengerfejnél a tömítésnél van gond, de akkor szomjas lenne mert a víz folyamatosan tüne el. Lehet nem ártana megmérni a kopásokat, hogy tűrésen belül van e vagy sem... mert ha már túl kopott az angy mértékben befolyásolja. Nekem már volt simseringes a dt. De akkor csak olajat evett.
Azért az meredek, hogy a szimering nem befolyásolja a teljesítményt. Ez kb. olyan, mintha azt mondanád, hogy lyukas hengerfejjel is ugyanolyan.
Akkor ok.
Köszi.
Ha főtengelyszimeringed gyújtás felől rossz, akkor elszegényedik a keverék, és a rossz elősűrítés miatt (gondolom) az alapjáratod össze-vissza fog mászkálni. Nomeg nem fog menni, mert szívni se bír rendesen, meg elősűríteni se. Majd ha nagyon rossz, akkor egy bizonyos fordulat alá le se lehet vinni, mert megáll. Ha olaj felől, akkor eszi az olajat is, az olajat meg benzinesíti... Nem is indul rúgásra egy idő után. Az észrevehetetlentől romolhat addig, hogy nem is üzemel.
Hát ez az, ha fals levegőt kap akkor már romlik a teljesítmény, továbbá én úgy gondolom, hogy mikor dolgozik lefele a dugattyú, akkor ad neki, végül is egy "elősűrítést" és feltolja az égéstérbe.
Na most, ha nem jól zár akkor nem keletkezik akkora nyomás alul, vagyis a kompresszió.
Vagy rosszul gondolom?
vegyél fel msn-re
helló.
Tudtommal inkább olaj fogyazstást okoz, és kaphat a motor fals levegőt, de nem hiszem, hogy ez anyira befolyásolná a teljesítményt.
A mechanikai részek milyen állapotban vannak?
helló.
Értem amit mondol nagyából. Sajnos ezzel meg vagyok lőve, mert még nincs power vezérlésem addig nem naon érzem jól magam. Már ha van rajta működhetne. Csak az előző gazdája elég tróger módon elbánt vele, rengeteg vezeték hiányzik, ezért akarom valahogy megoldani. De ha teszek bele akksit annak kell töltés is, és nem tudom hogy jutok el oda. tudnom kéne hogy a töltés merre megy, miken megy át. Ha nincs töltésem az akksi is hamar lemenne.
Ha van valami elképzelésed, kérlek írd meg.
előre is köszönöm.
elég kókler volt amikor vettem és most szépen alakul még jó hogy most 1 hétig munkanélküli vagyok mert így van időm is meg pénzem is
Láncszett, bowden, kuplungkar pl itt

www.robogotining.hu
Hali, majd képeket kérünk

2RA főtengelyt vagy hajtókart /gondolom lóg rajta a hajtókar/ az én tapasztalatom szerint újonan szinte lehetetlen beszerezni, persze a yamaha szalonban biztos van, de többe kerülhet mint az egész motor. Ezért inkább felújítani érdemes. Szimmeringet csapágyboltban kapsz.
Hali, gyári kipuval óra szerint úgy 80-90 felé van a végsebessége, giannelli vel úgy valamivel 100 felett. Szerintem amit egy ilyen 80as alapgépnek tudnia kell terepen azt tudja!
Sziasztok! most regeltem szóval itt új vagyok
Éppen újítok fel egy DT 80 LC2-t 0 km-es lesz majdnem vadi új :)
az elöl tárcsa hátul dobfékes 1986 os évjáratú
írom mi kellene és ha valakinek van vagy tud olcsó bontót jelzzen
Központi rugó, berugó tengely (kar nem kell) vízpumpa szimmering, főtengely (2RA), Láckerék/ lánc, kuplung kar, gázbowden( olaj ág nem kell) hátsó lámpa,
előre is kösz mindent
mail cím : laszlo.rabina@gmail.com
tel: 06-70-9779-170
Ui: van DT 80 / 80 LC2 höz 150 oldalas német kézikönyvem akinek kell mail címet írjon és átküldöm szívesen
Hát azzal amit a motorod ad ne hajtsd a power motort. Ha nincs akkumlátorod akkor szerezz be egyett. Az aksi úgymond stabilizálja a feszültséget és megakadályozza a nagymértékű túlfeszt. Valamint a generátor egy viszonylag alacsony frekvencián üzemel. ugyan a power motor ban lévő tápegység szűri, de azért nem jó eleve olyan áramot adni neki. Mert a power lektronika OSCILLÁTORa több 10 akár 100 KHz-es nagyágrendű és kevés neki, ezért fontos az akksi.
Szerintem ez jobban átláthaó.

http://www.askanowner.com/_upl...