Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem baj, már megszoktam....
Elnézést is kértem....mindegy.
Jó éjt.
A másik érdekes dolog, hogy ilyen áttétellel 8500-at forog óra szerint 90-el. Ezért akadok fenn az áttételen.
De máskor ha nem tudsz normálisat írni, akkor ne is írjál, vannak még rajtad kívűl olyan emberek akik tudnak segíteni.
Elnézést, ha egy kicsit nyers voltam, csak válaszoltam a reagálásodra.
Figyelj okostojás!
Honnan tudod, hogy mennyire értek a motorokhoz? Nem vennék rá mérget, hogy több motort javítottál mint én. Én nem becsülök le senkit, meg ilyet nem mondok a másikról. Az egy másik, dolog, hogy megkérdezek embereket, hogy nekik mi a tapasztalatuk. lehet esetleg, hogy én tudom rosszul. Meg azért van a fórum, hogy itt beszéljük meg, más is hasznos tapasztalatot tud belőle szerezni.

Te mondtad, hogy olvassam le a fogszámot!
Én megírtam, aztán meg ilyet írsz?!
A power-ről meg annyit, hogy kb már 6 évvel ezelőtt be tudtam állítani.
Egy srác írta, hogy próbáljam meg állítani az alapról hátha lesz változás. Nem minden motor egyforma.
Ha már ezt mondod, hogy, hogy galériát teszek fel és szapulom az eladód. Elmondanám, hogy egyszer nem szapultam az eladót. És hogy szart vettem tőle. Ha már itt járunk azóta kb 40 000 költöttem rá, ami csak anyagköltség. És, hogy milyen egy két furfangos megoldás volt a motoron. De egyszer nem szapultam. Tudtam nagyon jól, hogy nem új motort veszek. Nekem ne mondjad, hogy én kókányolok, amiért próbálnám, hogy jobb legyen. A kábelekre vettem ilyen hőálló hálós csövet stb,stb,stb....
Nekem az a bajom, hogy ilyenek is vannak itt, hogy mindenféle megalapozás nélkül írnak ilyeket másról (tisztelet a kivételnek)
Jó,kösz.
Köszi, és ilyen rácsot hol lehet venni?Tunnnying boltban?milyen árban lehet?
Majd, ha nagyon ráérsz kapd le az idomot és légyszives csinálj egy lépet, megköszönném
Kivágod a rácsot méretre, kicsit lehet nagyobb.
Majd ráteszed a lukra, és körbenyomod ragasztópisztollyal.
A kiálló széleket lehajtogatod, és utána azt is.
A lukakon átfolyik a ragacs.
Ez a bajom:
Feljössz ide, felteszed a kérdéseidet.
Válaszolunk rá és értetlen vagy, megannyi motoros kistársaddal együtt. (tiszt. a kivételnek)
Elmondják, hogy állítsd be a povert.
Ennek egy állása van, és az a jó.
Nem olyan mint a gyújtás, különben a fedél alatt fokolás is lenne.
Elmondták azt is, hogy kell.
Jössz a másikkal, elmondom szar az áttételed, oké felfogod, és buzerálod tovább a povert, de attól független nem ott a baj.
És azt utálom, mikor ilyenek megvesznek egy motort, hozzáértőtől, és utána tudatlanságuk miatt szétbasszák, majd mikor feltesznek egy galériát, ott elkezdik szapulni az eladót, hogy szart vettek tőle.
Ez a bajom.
Elnézést kérek, hogy előzőkben vulgáris voltam.
Erre írtam, segíts magadon.
Részemről ennyi.
Apuci!
Azon tűnődtem, hogy hogyan nézne ki a Dt, ha a tankon lévő idomok nyilásaiba belülről alurácsáot tennék...és most látom, hogy a tieden is valami olyasmi van. Hogy rögzítetted? Esetleg képed lenne róla?
Köszi, előre is.
Neked meg mi a bajod?
Normálisan leírtam, hogy milyen áttétel van az enyémen,ami a fogaskereken szerepel ,meg hozzátettem hogy az enyémen mennyivel gyorsítóbb az áttétel, hogy sok a mocinak. És így kell rá válaszolni?!

Ha nem lehet normálisan válaszolni, meg beszélgetni róla, meg ha szapuljuk a másikat, akkor léci legközelebb hagyd figyelmen kivűl a hozzászólásomat.
Köszi.
normálisan kérdeeztem mert nem tudodm de inkább egmondhatad volna ahülyeség helyett
Apuci! Amit írtál, hogy milyen áttétel van a tieden, az enyém ehhez képest sok.
-------------------------------------
Te vagy a "sok" bazdbeg.
Hogy lehet ilyen kijelentést tenni?
Segíts magadon.
Az a "fekete doboz"!
Elmész motorozni, és jóhiszeműen motorozgatsz, nem is gondolva arra, hogy mikor lefekszel aludni, anyádék kisettenkednek, leszerelik (mindezt hálóingbe meg kisgatyába) és rákötik a számítógépre.
Ez eltárolja, mikor mennyivel mentél, hol léptél túl sebességet, mikor üldöztek a rendőrök, milyen kislányokkal fajtalankodtál a parkban, és miket szóltál be az öreg néniknek.
Vigyázz, mert ezzel a dobozzal, szülői kód megadásával blokkolni is lehet a járgányt!
Én olcsón meghackelem neked....
H aúgy lenne, ahgy mondod, akkor a membrán MÖGÉ kötnék be, de nem oda szokják, hanem a kalgulátor és a membrán közé.
Merthogy a megindult légoszlop a membrán és a légyszűrő között ping-pongozik, itt veszi fel a fuviból a nyálat újra és újra.

HA belegondolsz, a membrán zárózdása után jelentős ideigemelkedik a nyomás a karterban, ezzel méginkáb becsukva a membránt, szóval nem ottan rángatózik a gázoszlop, hanem mögötte, ennek a leszívására való a yeis.
mellesleg résesnél ahol membrán nincs is, ottan is uygean ez megvan, bár kissé másképpen.
Felteszel egy kérdést, és megválaszolod, hogy az SKF(mondjuk egy márkánal lehet sokféle) az forgásra van tervezve. Vegyél odavalót.
Meg a mozgó keverék tehetetlenség miatt, de ha lassú a zárás akkor kb ugyanaz játszódik le, nem? Megindul visszafelé egy hullám.
Mondd meg a csapágyboltba ,hogy neked mire kell!
Köszi szépen. Nem tudom, hogy rendes telószimeringet vegyek-e vagy sima csapágy szimeringet. De igy is kiszedtem 2-2 -t és nem lenen olyan nagy árkülönbség.. 1500 körül szerintem. Nem tudom, hogy bírná-e pl. az SKF-es szimering mivel az forgásra van tervezve..
nekem 2300 volt a pár athena
nem a lassú zárás miatt.
ROBOGOTUNING!
Meg tudnád mondani, hogy Athéna első telószimering milyen árba van? DT 80 LC2 '92
Apuci! Amit írtál, hogy milyen áttétel van a tieden, az enyém ehhez képest sok.
mcadwee! Igen ha egy kicsit állítok a power-en valóban úgy érzem, hogy jobban húz, de lehet csak azért mert így lentről nem megy annyira, és fentebb meg jobban elkezd húzni, és nem egyenletsen húz és lehet emiatt érzik csak, hogy jobban megy. Így végre nem tudtam már mgnzni, mert már sötét van és hideg.
Énis arra, vagyis olyanra.
http://cdn.bikechatforums.com/...

erre a feketére gondoltam
Na leolvastam milyen értékek vannak a fogaskereken.
Elől 17. hátul 53.
Annyi amennyit számoltam.