Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kb 0,035-0,04mm (50esnél gyári adat) a dugó és a henger fal között a diffi. Egy kétütemű hengertől ami még össze sincs kopva ne várj akkora tömítést, mint egy nem tudom hány gyűrűs, plusz olajlehúzós 4T összeállítástól. Másik, hogy gondolom a hónolás, fúrás minősége is befolyásolja a dolgot.
az a baj,hogy 12éve nem nyúltam kétütemű kismotorhoz.Emlékszik rá a fene és akkor nem is érdekelt minket csak guruljon.Autónál már csináltam de ott nem volt és ezért lepődtem meg ,hogy szivárog.De köszönöm a választ.Kiindulásnak jó.
De lehet ,hogy baromságot írtam a 0.04 mm-el, és remélem valaki kijavít ha tényleg rossz
Azt hiszem körülbelül 0.04mm azaz 4 század mm a különbség az átmérők közt

végül is érthető ,h átfolyik az olaj ,mivel ha a friss henger falat beolajozod, majd a dugattyút áttolod rajta akkor sem lesz ott por száraz a henger ahol már elmentek a gyűrűk/dugó
45évesen lehetne értelmesebb kommented ha már figyelmesebben nem vagy képes elolvasni
én nem értem,hogy miről beszélsz?hogy mit nem lehet össze nyomni a folyadékot?semmi ilyesmiről nincs szó.
Nem is arról volt szó,hogy a köbölés nem megy.
Ha elolvasnád a kommentet értelmesebb lennél.
A kérdés az volt,hogy mekkora lehet a méret különbség egy frissen fúrt henger és az új dugó átmérője közt mert köbölésnél a gyűrűnél elszivárgott a folyadék és így nem mérhető rendesen.
JAh, bocs, arra nem gondoltam, hogy kb 3 általános ban tanult matek nem megy.
azt hiszem nem érted.A köbölést szétszedett motoron készítik.A hengerfej le van véve.itt a lényeg,hogy ki legyen mérve,hogy dugó alsó holtponton hány mililiterrel lehet feltölteni a hengert.De mivel kétütemű a nyílások miatt csak fél útig lehet a dugót leengedni és az értéket duplázni kell.
Örülj neki, hogy nem maradt benne.
HA bentmarad, és erőlteted, valami megsérült volna.

Gyk: a folyadék összenyomhatatlan...
Sziasztok
egy nagyon fontos kérdés

A hengerem fel lett fúrva túlméretre és a műhely aki csinálta adta hozzá a megfelelő prox dugattyút is.A gondom az,hogy kompressziót akartam mérni köbölésel.Ez kétütemű.
A gondom,hogy észre vettem,hogy ahogy feltöltöm a hengert olajal a gyűrűk mentén leszívárgott az olaj.Az olaj elég sűrű és mégis.A kérdésem az,hogy egy vízhűtéses blocknál lehetséges,hogy hidegen ekkora a rés a henger és a gyűrű között,hogy elszívárog az olaj?
ismerős szerint a hőre tágulni fog ami oké de hidegen ekkora.Szemre vételezésel tökéletesen illeszkedik, az olaj mégis elszivárog.

mekkora lehet a méret különbség a dugó gyűrű és a henger között?vagy ,hogy tudom megmérni vagy mivel?
a powernek pedig amikor nyitva van, akkor pont síkban kell lenni a kipucsatorna falával.
Sziasztok!
Van 1 eladó karbim, 125R-en volt. +pár kisebb alkatrész: kormány, blokközepek, gyújtáskapcsoló, tank stb... képek a galériámban.
ha valakit érdekel e-mailban vagy akár itt is kérdezhet!
üdv
Akkor jól van beállítva.
párhuzamosan
igen.
Csak a bowden-t nem tudom, hogy kell lennie?
A powert egyetlen jó beállításra tudod beállítani. Nem lehet csakúgy állítani hogy mikor nyisson. Azért van ugye, hogy alacsony fordulaton is legyen benne egy kis erő. Folyamatosan nyílik kifelé kis fordulattól nagyobbig. Ezt elvégzi az elektronika, neked csak be kell állítani, hogyha nyitva van, akkor pont szintben legyen nyitva. A többit tudja az elektronika
henger alatt a kipunyílást érted?
jah, csak nem 250-est hanem amekkorát kér, akkor a keverékcsavart is hozzá kell állítani, és a tűt is. szóval totál újra kell hangolni
1 Lóerő az 0,735 KW
igen,szeritemsem lehet adni a kmre... no mindegy :)
-rendszergazda! hogyis van ez a power? ezt én tudom állitani?akarom mondani hozzáértő?pl hogy hány ezernél nyisson? vagy van egy adott ford.szám és ott nyit.se hamarabb se később..? meg irod ezt a 11kw-ot. A 22LE nincs 11kw? Boccs ebből buta vagyok.akkor ha esetleg most megszavazzák ezt a B jogsival 11kw-ig lehet hivatalosan 125-öst vezetni.akkor belefér egy dt is?na ez még messzi van :)
Én olyantól nem vennék motort, aki nem a valós teljesítményt tünteti fel. Ha ott hazudik, hazudik máshol is. Így nehéz elhinni a sok jót, amiket írnak a hirdetésekbe...
Egy régi ismerősöm 98-as DT-je ami elég megkímélt volt, mind külsőleg, mind motorikusan, padon mérve hivatalosan 17 lóerő volt. A gépen minden gyári volt, a kipufogó rendszert leszámítva. Sokan ezt szeretik 30-nak gondolni.
Lényegében erről van szó.
Írtam róla pár sort, az adatlapomon van a link. Ha nem sikerülne a regisztráció akkor elküldöm emailben.
A karburálásról...
Tehát ha mondjuk van egy sport kipufogóm akkor mundjuk a karbiban a 210 es fúvóka helyett kell tennem pl.: egy 250-est?