Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na most, akkor hogy van ez a bekötés?
A bowdennek x ben kell lennie vagy sem?
nem teljesen mindegy ,hogy 1993 vagy 2000 ben készült? Sokan imádnak ezen az évjarat dolgon lovagolni, pedig ha egy fakezű kreténé volt ,és még ""javította is"" akkor egy 2010 es géppel is meg lehet szííííni. Ha megy egy műértő volt az előd, akkor a régi is okés

Ja és a kilóméter órát nekem Apám sztem kevesebb mint fél óra alatt 0-ázta le, szóval azt sem érdemes komolyan venni.

Sok sikert a jó gép vételéhez!
Én azt írtam, hogy 22 lóval jött ki DT, azaz a gyárból annyival gurult ki a fojtatlan verzió. Tuning kipuval jóhogy erősebb kicsit (ha hozzá is van karburálva!). De akkor már ide vehetjük a 170es athena hengerszettet is, azzal se épp 22 ló lesz A powert pedig úgy kell állítani ahogy mondod. Viszont hogy beleférjen a 11 kilowattos európai korlátozásba, fordítva kötötték be a bovdeneket a poweron, így nem tudott kiforogni szerencsétlen. Az enyémet én kötöttem át, pedig nem mai gyerek.
Kívülről az közel gyári állapotban van, nem sok rendszám nélküli DT-nek van meg az egész hátsó sárvédő pl, ebből lehet következtetni, hogy egykerekezés még nem volt vele. Az évjárat nem jelent semmit, ezt jól látod, az állapot ami nagyon fontos.
hááát 22ló... az nem sok az meg hogy mikori amatrica az nem lényeg... elvileg ugye minden motoron van adat tábla majd az megmondja az igazat.bár fenetudja... szerintem a Km is zsákbamacska meg esetleg a blokk belseje is.... de ha valóban 2001-es vagy ha még 98-as is...külsőleg nincs agyon nyúzva lehet bizni hogy bent sem majd kiderül! köszönöm a segitséget.
Hogy ha nem a gyári kipufogó van rajta, akkor miért nem megy jopbban.
A másik, hogy a power-el mit variáltok?
A gyári könyv is úgy írja, hogy gyújtás után a power nyelvnek szintben kell lennie a henger falával.
Nem értem ezeket.
Sziasztok
Eladnám a motoromat kategóriaváltás miatt. Az ár alkuképes! (azért sűrgős mert a másik hoz kellene a pénz amit már kinéztem és félek hogy elviszik előlem)
Ha valakit érdekel írjon/hívjon bátran bármilyen kérdésre válaszolok a motorral kapcsolatban.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_dr-4215
890
Ez jelentősen jobb mint a korábban linkelt fekete. Ez a gyári matricája, viszont ez 1998-as, 1999 után már teljesen más színűt gyártottak. Maximum 22 lóval jött ki DT125R, de elég sok le van fojtva 15 lóra. Több helyen is vannak módosítások, pl poweron kell állítani, kipuba van szűkítés, stb. Önindítóval már 1991-ben is adtak ki ilyent, az enyém is önindítós. Ha a blokk alá nézel akkor egy sörös doboz méretű henger van a blokk alján, illetve a kormányon jobb oldalt a vészleállító alatt van még egy gomb.
DErbi eladó! áron alul alkami vétel!
06706574245
Derbi!
ja meg olvasom hogy önindító? gyártották önindítóval is? nemis tudtam.nade képen miértnem látszik?
na még egy kérdés.... menniy a tényleges lóvak száma?olvastam itt a hirdetésekben sokat is keveset is...nade a valós?illetve találtam még egy esélyes gépet, ha megvan még. szakértői szemekkel azért ti csak jobban tudjátok mit kell nézni :) máramenyi látszik

http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/186865/YA
MAHA_DT125_.html
Hello!
Nem tudja valaki dt-hez matricaszettet hol lehet kapni? Köszi
Nem. :( Hónap végére kaptam ígéretet. De már semmiben sem bízok.
Nekem az előző Dt-m evett 4 litert is és jól is ment.
Te meg ezt felejtsd el.
Km nincs megadva, viszont új alapméretes Prox dugattyúval.
Ez jó.
Most vagy az ember sík hülye, vagy mást néz annak.
Dugattyút magába nem cserélünk, csak fúrással együtt, viszont az már nem alapméret.
Ha meg ki volt annyira a tengő, hogy csereérett lett az is.....folytassam?
Amúgy meg azzal a 2 krosszgumival nem fogsz aszfalton menni egy métert sem. Plussz szét van barmolva a lánc oldali dekni is.
És mi az hogy érvényes magyar okmányokkal, műszaki meg sehol?
Kalap szar, felejtsd el!
sziasztok nahh egész biztató információ ezek :))) hát éjjel nem birtam aludni és rájöttem hogy nemcsak a használtautó létezik és nézelődtem még itt-ott azért van közelebb is "elfogadható" áron,minőségben. a 280 km-et énsem egyben gondoltam hanem ilyen 50-80km-es megállásokkal... meg nem most azonnal... hanem kb. 2 hét mulva vagy még később...lehet megvárom a következő fizut... de tudjátok ti is nem?! vak is megmondta.... majd meglátjuk... itt a link a mociról amit néztem. ehez hasonló kaliberüt szeretnék max 200-ezer és 97-2000.ig

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_dt_125_r-4
279012
Neked dt ketyeg már?
Neked dt ketyeg már?
280 km-t kibír a gép, ha jó állapotú. Viszont a DT ülésén te nem fogsz kibírni annyit. 40-60 km után kényelmetlen, 100-120 után nagyon kényelmetlen, 150 felett meg rohadtul fájni fog mindened. Nem túrázásra való gépezetek ezek. Ráadásul ilyen időben 280 km-t menni?! Nem erőltetném.
Ha nem fojtott, vagy legyilkolt példány, akkor a 90-100-as utazót még bírja (enyém 90-95 körül mindig bírta, a 65 kilóm alatt), nem tudom mennyi pörög ekkor, de kb. 5-5.5 literes fogyasztással elvan ilyenkor.
Ti mit tudtok 80as dthez tartozó parmakit tuningról?
Hello mindenkinek régebben hirdettem 80-as DT alkatrészeket

- egy jó órája lent voltam a garázsban és amik megmaradtak még lefényképeztem és feldobtam őket (Racing Bazár)-ra

- úgyhogy ha valakit érdekel nézzen szét van még 1-2 cuccom üdv. gabi

LINK :

http://racing-bazar.hu/motorke...
Minden így van, kivéve, hogy 6-10 literig eszik, ez csuklófüggő!
Szia.
Kibírná lábon, de te nem bírnád ki.
Hideg van, és nagy a táv. Amúgy 6 körül nyit a pover, már ha működik, (gyújtásra tételkor hallanod kell az elektromotor hangját )
80-90 körül van az utazója, ha nem fojtott.
Amúgy érdemesebb erre a célra kibérelni egy dobozost, 8-10 körül már kapsz egy napra, és B-s jogsival vezethető....
De ha feldobod a linket, képet a mociról, szivesen kivesézzük neked..
Szép napot.
Ja és ha jól tudom 4.5 5 körül eszik. Javítson ki valaki ha tévedek.