Power nélkül is többet kéne mennie, tehát azt max utoljára bántsd. 2 ütemű motorba nincs szabályzás. Max foyltás, de akkor se 90 körül. Volt egy barátom, van egy honda ns F-je. Ment a motor, eltömődött a kipufogo neki se forgott 4 5 nél többet, (olyan hang mikor a kocsi szabályoz) és 40 50 et ment max. Kicserélt mindent, nem lett jobb. Utána gázpörkölővel kiégette a kipufogót lám 100at megy az a kis szar. Próbáld meg talán te is. (Előtte ajánlatos levenni a kipuffot )
szevasztok valaki nem tudná meg mondani hogy az 125 dt-ből hol kell vagy mitt kel kiszendni hogy ne szabájozzon le ha vanjh rajta olyan mert nekem kb 7000 7500-nál már nem pörög többet 96 -os évjárat vagy lehet hogy csak a karbi van eldugulva nem tom de ha valaki tudja irja már meg köszike csumi
Szia!
Van gyújtáskapcsolóm, és tanksapim , meg jó pár alkatrészem(125cc, szinte minden)kivéve a tárcsaféket).
Ha még érdekel valami írj a kalmikov@freemail.hu -ra küldök képet is a cuccokról.
üdv.
csá nem tud valaki dt oldal deknit? a lendkerék felőli kellene mert elszakadt a lánc és szét törte! Ha tudtok akkor árba kb mennyi? vagy kb mennyi kerül ha nincs is? naon sürgős lenne!
Kösz Főnök Ennek is hasznát veszem majd bár nem pont ezt kerestem... de köszönöm ! Az a helyzet hogy én már széttszedtem a gyújtást lefejtettem róla az összes műgyantát , csak az a gond hogy az a fasz szerelő aki összedobta ezt a szart , lereszelte az egyik alkatrészről a feliratot.... ez az alkatrész egy tranzisztor! de ha nem tudom milyen kell bele akkor baszhatom , mert van pár fajta tranyo....namost leszarnám én az egészet csak az a gond hogy ezt a cuccot egy amatőr is össze rakja kb 200-250 forintból, ezek a mocskok meg elkérnek érte 25 ezret , meg vigyem fel a motort pestre meg stb...a lényeg az hogy jól megvagyunk szopatva ezekkel a dolgokkal...! kösz a segítőgészségedet hello..
Bár nekem tökéletesen megfelel így is.
Inkább forogjon 10et,de alul se legyen gyenge...mindennek megvan az ára.Vagy hagyod így és lesz egy viszonylag minden fordulaton erős géped, vagy állítgatsz rajta,kihegyezed mint a zsírkrétát,akkor viszont alul ne várj csodát és a tartóssága...
A poweren lehetne még állítani, az tuti dobna rá, csak el kell találni.Viszont egy nagyobb fúvóka sem ártana, mert anyaghiány miatt is lehet,hogy max 10et forog....4 -4,5 ös átlagfogyasztás egy poweres 125östől nem sok,sőt.....Sztem direkte kisebb fúvóka lehet benne...vagy ami még elképzelhető(mert ilyesmit már tapasztaltam),hogy a szívómembránban van egy szűkítő.Sok lehetséges folytás lehet egy 2t-ben.
Ez a jelenség nálam is. Svájcbol lett behozva, üresjáraton kiforogja az órát, terheléssel 9 fél 10 Ott megáll. Annyi hogy nekem 130 felett van a vége, de 3 4 ezer km óta volt furva, prox dugos.
Van gyújtáskapcsolóm, és tanksapim , meg jó pár alkatrészem(125cc, szinte minden)kivéve a tárcsaféket).
Ha még érdekel valami írj a kalmikov@freemail.hu -ra küldök képet is a cuccokról.
üdv.
TDR Vagy DT nem lenne jó?
üdv.
Körbenézem a hétvégén, a generátorkérdés már megoldódott, csak apróságok kellhetnek.
Mi kellene a Dt-re, most szedtem szét egy 125-öst, vizhűtéses, de elöl hátul dobfékes, nem poweres.
üdv.
80asra gondoltam...
125-ösre kellene?
üdv.
köszi!
Inkább forogjon 10et,de alul se legyen gyenge...mindennek megvan az ára.Vagy hagyod így és lesz egy viszonylag minden fordulaton erős géped, vagy állítgatsz rajta,kihegyezed mint a zsírkrétát,akkor viszont alul ne várj csodát és a tartóssága...