Közvetlenül írja utána, hogy egy ékkel és gumikalapáccsal vagy mivel lehet korrigálni.... végül is ha az embernek ügyes a keze Hát igen, eredeti 3 nyelvű szervízkönyv.
Szerintem az úgy megengedett, hogy az már nem ajánlott, de még nem kell cserélni. Ha nem sajnálod az idődet, menj el egy gépműhelybe és kérdezd meg mennyiért egyengetik ki (ha a hajtókart és az alsó görgőt nem kell cserélni), lehet megúszod kis pénzből, és akkor nyugodt szívvel rakhatod össze. És a többi alkatrész élettartama is jobb lesz,mert nem ver szét semmit.
Akkor ki mit mond? Ezzel a 4 századdal, amit írtam, vigyem el felújítani, vagy ez még belefér, és szereljem össze bátran.
Ha a megengedett 3 századból indulok ki, akkor ez nem annyira vészes...
2 módon mértük az enyémet. Egyik alkalommal a 2 végnél lett befogva, a lyukakon keresztül, ekkor sajnos ütött egy hangyafasznyit, a másik alkalommal meg a lendkerék felőli oldalon a kúpos részen fogtuk be (közvetlen a menet után) a másik felén meg megint a kis lyukon keresztül a végén. A második alkalommal semmit nem ütött, így derült ki, hogy a menetes rész van "csak" elgörbülve...
Felújítást egyébként nagyjából mennyiért csinálnak? Nekem 4 századot üt a lendkerék felőli része, a másik fele az semennyit se. A lendkeréknél is csak azért, mert a tengely csavaros része meg van görbülve egy kicsit.
semeddig, ugyanis amikor észleltem ,hogy ez ilyen mértékben szar, akkor elvittem egy másik céghez ahol mégegyszer felújították, csak azt már lehetett felújításnak nevezni. Azóta /ez október elején volt-november végén meg eltettem téli álmozni a gépet/ becsületes 2000 km et ment
minden csavart jól meg kell húzni és akkor majd bírja a gép a rezonanciát
amúgy amikor a főtengelyem először fel lett "újítva" akkor feltettem a csapágyaknál fogva ilyen házilagos prizmára, forgattam ,és kb 2méterről látszott ,annyit ütöttek a végek.... ha mérni akartam volna, akkor a mérőszalag lett volna a hozzávaló műszer
valószínűleg az összenyomáskor keményebb érzetű lesz, de még mindíg kitartok mellette ,hogy a sűrű olaj erre a dologra nem megoldás! ,gondolj bele, csillapítás ahogy emzoli írta lelassul, ézért szerintem az első kerék sokkal rosszabbul fogja lekövetni az út egyenetlenségeit.
A főtengely két végét befogom, a furatok segítségével, és lassan forgatom, közbe a csapágyak helyén mérek indikátorórával. A kérdés, hogy hány századot "üthet"?
(megint szarakodik a laptop)
Ha a megengedett 3 századból indulok ki, akkor ez nem annyira vészes...
Azt hittem, ennél azért precízebb...
A mina blokkk főcije, már elnézést de elég hurka.
ennek ellenére a NORMÁL kezelést bírja.
HA nagyon üt a főtengely,(néhány tizedet) akkor hamarosan tönkretesz valamit, vagy egyszerűen eltörik.
Rendszerint, a csapágyhelyet kezdi ki az alumíniumban.
Kérdésed köszönöm!
amúgy amikor a főtengelyem először fel lett "újítva" akkor feltettem a csapágyaknál fogva ilyen házilagos prizmára, forgattam ,és kb 2méterről látszott ,annyit ütöttek a végek.... ha mérni akartam volna, akkor a mérőszalag lett volna a hozzávaló műszer
Szerinem a mina főcik gyárilag nullásak.