Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Közvetlenül írja utána, hogy egy ékkel és gumikalapáccsal vagy mivel lehet korrigálni.... végül is ha az embernek ügyes a keze Hát igen, eredeti 3 nyelvű szervízkönyv.
Mármint a manualomban a 3 század.
Szerintem az úgy megengedett, hogy az már nem ajánlott, de még nem kell cserélni. Ha nem sajnálod az idődet, menj el egy gépműhelybe és kérdezd meg mennyiért egyengetik ki (ha a hajtókart és az alsó görgőt nem kell cserélni), lehet megúszod kis pénzből, és akkor nyugodt szívvel rakhatod össze. És a többi alkatrész élettartama is jobb lesz,mert nem ver szét semmit.
Sziasztok.Tudja valaki menni olaj kell a dt tleszkóp villajaba szaranként?

(megint szarakodik a laptop)
Akkor ki mit mond? Ezzel a 4 századdal, amit írtam, vigyem el felújítani, vagy ez még belefér, és szereljem össze bátran.
Ha a megengedett 3 századból indulok ki, akkor ez nem annyira vészes...
ez van a manuálban?
Azt hittem, ennél azért precízebb...
Hát ez erősen főtengely illetve felépyítés függő.

A mina blokkk főcije, már elnézést de elég hurka.
ennek ellenére a NORMÁL kezelést bírja.

HA nagyon üt a főtengely,(néhány tizedet) akkor hamarosan tönkretesz valamit, vagy egyszerűen eltörik.

Rendszerint, a csapágyhelyet kezdi ki az alumíniumban.
Pont ezért értelmetlen hazsnált főcit csúcsban mérni.
2 módon mértük az enyémet. Egyik alkalommal a 2 végnél lett befogva, a lyukakon keresztül, ekkor sajnos ütött egy hangyafasznyit, a másik alkalommal meg a lendkerék felőli oldalon a kúpos részen fogtuk be (közvetlen a menet után) a másik felén meg megint a kis lyukon keresztül a végén. A második alkalommal semmit nem ütött, így derült ki, hogy a menetes rész van "csak" elgörbülve...
az első helyen 11.000 ft volt, /Két kelemen motorosbolt / a második helyen 15.000 ft volt /Tábori tuning/
0,03mm a max megengedett ütése az 50es főtengelynek csapágyhelyen.
mivel korrekt mérő padot nem tudtam összeeszkábálni, ezért órával nem néztem meg. De szemmel láthatóan nem ütött
rákeresek manualomban, de nekem 50esem van, közelítő értéknek lehet h jó lesz valamire
Felújítást egyébként nagyjából mennyiért csinálnak? Nekem 4 századot üt a lendkerék felőli része, a másik fele az semennyit se. A lendkeréknél is csak azért, mert a tengely csavaros része meg van görbülve egy kicsit.
A második felújítás után nem nézted, mekkorát üt?
Sikerült egy Lada Nivát kifognom deh én szerencsére megusztam.... kijött elém de nem bírtam megálni .

Kérdésed köszönöm!
semeddig, ugyanis amikor észleltem ,hogy ez ilyen mértékben szar, akkor elvittem egy másik céghez ahol mégegyszer felújították, csak azt már lehetett felújításnak nevezni. Azóta /ez október elején volt-november végén meg eltettem téli álmozni a gépet/ becsületes 2000 km et ment
:D És meddig ment a gép? Vagy még mindig megy?
minden csavart jól meg kell húzni és akkor majd bírja a gép a rezonanciát

amúgy amikor a főtengelyem először fel lett "újítva" akkor feltettem a csapágyaknál fogva ilyen házilagos prizmára, forgattam ,és kb 2méterről látszott ,annyit ütöttek a végek.... ha mérni akartam volna, akkor a mérőszalag lett volna a hozzávaló műszer
A mérést nagyjából így gondolom:
:) Ez aranyos. Gyárilag mindegyik nullás, ameddig az eladó le nem ejti. :D A kérdés az, mekkora az amekkorát a motor még elvisel?
kettőnél kevesebbet.
Szerinem a mina főcik gyárilag nullásak.
valószínűleg az összenyomáskor keményebb érzetű lesz, de még mindíg kitartok mellette ,hogy a sűrű olaj erre a dologra nem megoldás! ,gondolj bele, csillapítás ahogy emzoli írta lelassul, ézért szerintem az első kerék sokkal rosszabbul fogja lekövetni az út egyenetlenségeit.
A főtengely két végét befogom, a furatok segítségével, és lassan forgatom, közbe a csapágyak helyén mérek indikátorórával. A kérdés, hogy hány századot "üthet"?