Te miről beszélsz? Nem hallottam róla? Igen valószínű Nem tudok jobban a FOR-nál konkrétan a 80-ashoz, feltételezem, hogy létezik hozzá megfelelő méretezésű dugó is. Vagy inkább csináltatok egyet, mint a hengeremet farigcsálom át egy ROSSZUL MÉRETEZETT GYÁRI HIBÁS dugóhoz. Igazából nekem mindegy, csináld meg neki faszára Mester Csak van egy véleményem. Ennyi
1. Tudsz a For Yamahától jobbat?
2. A Simsonosok, és a tuning robogósok ezt már évek óta használják, mivel a minarelli vizes robeszoknál a hengertalppal tudsz csak présmagasságot variálni.
Azért mert te valamiről nem hallottál, az még nem azt jelenti, hogy nem létezik.
A mina robeszomnál levittem a présmag.-ot 0,7mm ig.
0,6-nál, már bekopogott!
Ez egy ilyen játék.
De mivel a 80-ast nem ismerem, és valszeg a gyár így gyengíti, nem tudom meddig lehet vele lemenni.
De legyen, Te vagy a penge, meghajlok tudásod előtt.....
Ha meg dugót veszek, első, hogy ott helyben az újat és a mintadarabot, ami alapján rendeltem rárakom egy közös csapszegre és megnézem a fejmagasságot, meg a szoknya hosszát.
5-ös vagyok matekból. Látom magyarból nem voltál jó. Nem az a "poén". Én egy gyári, fúrható hengert biztosan nem igazítanék egy gagyi dugóhoz, mert ha később jó dugóval lesz a felújítás, akkor még egyéni talptömítést készíteni stb...
Ezt jól el kell találni.
Nekem egyszer nem került a henger talp alá tömítés, csak csumi anyag, és azt az eredményt produkálta, hogy egyrészt nem volt tiszta hangja, másrészt magasabb fordulatszám tartományban nem húzott úgy. Aztán tettem alá tömítést és teljesen megváltozott. Egy ilyen kis dolog milyen sokat jelentett,
Dani motorjával is napok óta ezzel szenvedtem. Mivel gyári volt a konfig, így generálkor nem nyúltam hozzá. De amit kaptam dugattyút a felújításkor, a dugattyú felső gyűrűje, és a dugattyútető között, volt 0,3 mm eltérés.
Magyarul az új rövidebb volt, pedig For Yamaha mindkettő.
(ennyit arról hogy gyári)
Összeraktam, viszont az istenért sem akart 6-7000 főlé menni az Rpm, terhelésen csak 6-ig húzott szépen, ott megállt.
Hengerfej le, és méricske.
1mm-el lentebb volt a henger tetejétől a dugattyútető felső holtpontban.
Számoljunk:
Van egy 1,1 mm-es h.fej tömítés, + a h.fejben is van 0,5 mm.
Az összesen 2,6mm ami nagyon sok.
Irány az esztergályos, mivel talptömítés kivétele nem sokat adott.
Leszedtünk az aljából 1 mm-ert, a hüvelyből 0,5-öt, és megnyittattam a bejáratot a hüvely szájánál nagyobbra, könnyebb legyen az összefűzés.
Vékonyabb talptömítéssel, le tudtam vinni 1,4 mm-re a présmagasságot.
Lentebb egyenlőre nem akartam vinni, mert még friss a motor.
De egy két karmolás a garázsban, és felugrott simán a mutató a 10000 környékére.
Dinamikusabban húz terhelésen, és ahol eddig megállt 6-nál, most 7-8-ig simán felugrik a mutató terhelve.
De még nem akarom forszírozni, még járatgatjuk.
Úgyhogy baromság a kipu folytás.
Jó reggelt
6000ig kipörög kb 1 pillanat és ott stop, nem megy tovább. Szép sima egyenletes a hangja,nem csörög nem dadog.Ma megnézem a kipuffot, lehet hogy az a ludas,gyári az egész rendszer és bele van irva hogy max 80km/h.
Az igen :D 6-et forog le? :D
Az én 50-es DT-m amikor már szarrávolt kopva a dugóm akkor csinálta azt hogy 7500-ig pörgött csak ki.. de furatás megoldotta.
Ha 125-ös akkor a Powerszelepre tudok gondolni meg a karbira
http://robogotuning.hu/spl/497...
ennek stimmeltek a méretei
2. A Simsonosok, és a tuning robogósok ezt már évek óta használják, mivel a minarelli vizes robeszoknál a hengertalppal tudsz csak présmagasságot variálni.
Azért mert te valamiről nem hallottál, az még nem azt jelenti, hogy nem létezik.
A mina robeszomnál levittem a présmag.-ot 0,7mm ig.
0,6-nál, már bekopogott!
Ez egy ilyen játék.
De mivel a 80-ast nem ismerem, és valszeg a gyár így gyengíti, nem tudom meddig lehet vele lemenni.
De legyen, Te vagy a penge, meghajlok tudásod előtt.....
Számolj már kicsit.
Leírtam, 0,3 mm-rel rövidebb.
És 1mm-ert kellett levenni.
Kapische?
Oda mész, 20 perc alatt megcsinálják.
Olvastam hogy gianelli pufód van. Honnan szerezted? Nekem egy dt 125-öm van, ahhoz keresek pufót,most gyári van...
Köszi előre is.
Nekem egyszer nem került a henger talp alá tömítés, csak csumi anyag, és azt az eredményt produkálta, hogy egyrészt nem volt tiszta hangja, másrészt magasabb fordulatszám tartományban nem húzott úgy. Aztán tettem alá tömítést és teljesen megváltozott. Egy ilyen kis dolog milyen sokat jelentett,
Magyarul az új rövidebb volt, pedig For Yamaha mindkettő.
(ennyit arról hogy gyári)
Összeraktam, viszont az istenért sem akart 6-7000 főlé menni az Rpm, terhelésen csak 6-ig húzott szépen, ott megállt.
Hengerfej le, és méricske.
1mm-el lentebb volt a henger tetejétől a dugattyútető felső holtpontban.
Számoljunk:
Van egy 1,1 mm-es h.fej tömítés, + a h.fejben is van 0,5 mm.
Az összesen 2,6mm ami nagyon sok.
Irány az esztergályos, mivel talptömítés kivétele nem sokat adott.
Leszedtünk az aljából 1 mm-ert, a hüvelyből 0,5-öt, és megnyittattam a bejáratot a hüvely szájánál nagyobbra, könnyebb legyen az összefűzés.
Vékonyabb talptömítéssel, le tudtam vinni 1,4 mm-re a présmagasságot.
Lentebb egyenlőre nem akartam vinni, mert még friss a motor.
De egy két karmolás a garázsban, és felugrott simán a mutató a 10000 környékére.
Dinamikusabban húz terhelésen, és ahol eddig megállt 6-nál, most 7-8-ig simán felugrik a mutató terhelve.
De még nem akarom forszírozni, még járatgatjuk.
Úgyhogy baromság a kipu folytás.
De a 120-as sok lesz, ha gyári a rendszered.
6000ig kipörög kb 1 pillanat és ott stop, nem megy tovább. Szép sima egyenletes a hangja,nem csörög nem dadog.Ma megnézem a kipuffot, lehet hogy az a ludas,gyári az egész rendszer és bele van irva hogy max 80km/h.
lc1 es dt 125, úszószintet ti hogy szoktátok be állítani?
előre is köszi
Az én 50-es DT-m amikor már szarrávolt kopva a dugóm akkor csinálta azt hogy 7500-ig pörgött csak ki.. de furatás megoldotta.
Ha 125-ös akkor a Powerszelepre tudok gondolni meg a karbira