sziasztok érdeklődnék kicsit. Dt125öst szeretnék venni találtam is egyet 99-es évjárat. csak sajnos 280-km re van,és nem tudm megoldani a szállitást szerintetek lábon nem birná ki? mennyi az utazó sebessége?amit bir hosszabb távon is? végsebessége?mekkora fordulaton nyit a power?mekkora fogyasztása van? kb85-90 körül mennyit forog? elnézést a sok buta kérdésért. köszönöm a segitsget.
Na megvan mitől van kiemelve az én motorom hátulja. Az előző tulaj beépített egy toldást a központi rugó és a váz közé. A fotón látszik eléggé maszek. De rendesen kiemeli a farát.
Tudnál majd hétvégén segíteni első teló ügyben? Összerakás, meg írtad régebben h elkopott benne neked egy két cucc, azt csinálnék épeket, meg mondanád , h miket nézzek meg... meg lehet h már az összerakással is gondjaim vannak XD pár hete szedtem szét.
Én 92kg vagyok, a rugózás nagyon jó, nem üt fel. Megnéztem a teleszkópot, gyári YAMAHA 53V írás van rajta. A két anyával rajta már skubiztam, de lefele ennek max 5mm van hely. Kicsit rozsdás is a menet, kap egy kis WD40-et, majd holnap megpiszkálom.
azzal a terheleltlen ,alap magasságát végül is nem állítod, csak ,hogy azt hogy ,milyen kemény legyen és mennyire üljön össze. Én viszont úgy értettem ,hogy az Ő gépe eleve magas
Nem tudom mitől lehet a tied ilyen magas, ezen a típuson /legalább is az enyémen, és az összes 80ason amit láttam/ csak a központi teló rugójának az előfeszítését lehet állítani. A 125 ös DTR nek, más szerkezetű himbálya van, ott lehet játszani a "kutyacsont" hosszával, de ez nem kutyacsontos. Bár lehet ,hogy valamelyik elődöd valamit alakított ott lenn
Igen lehet állítani a hátsó teleszkópon, ha megnézed ott a villánál van egy gumilap azt felhajtod és ott van a rugó aminek az alján van két anya és azon tekerj lejeb, és így szerintem lehet a hátsó magasságát állítani.
Szevasztok! A hátsó villán/teleszkópon lehet állítani valahogy? Az enyémnek vagy 10centivel fentebb van a motorom fara mint a sógoroménak. A központi rugótartó kallantyú már teljesen belelóg a villába. Az új láncot fel sem tudnám tenni, mert beleér a hátsó gumiba a központi teleszkóp, ha alapra állítanám a hátsótengely spanolót.
Eladó egy nagyon jó állapotban lévő Yamaha Dt, amely mindig a legjobbat kapta meg, sose volt pályán használva, kitűnő műszaki és esztétikai állapotban, minden elektronikai kapcsoló,hőfokmérő, aksi,irányjelző müködik és használatban is van.
A blokkja nemrég volt felújítva új olaj, dugó, gyürű és mindig minőségi olajjal használva.(Repsol)
Új: - kézvédők
- gumiharang
- ülés újrahúzva
- aksi
- fékbetétek
- olaj
- gumik kb(80%)-osak
- Twin-air levegőszürő
A futőműve tökéletes állapotban,
Csere érdekelne 2T crossra 125-köbcentiig, illetve 4T endurok 400-köbcentiig.
Érdeklődni lehet, email-t is ovasok azokra is megpróbálok válaszolni, minden ajánlatot meghallgatok.
Hát ez egy darabig nálad fog szerintem maradni... Hogy miért? Yamaha DT 125/50 ezért. 280 ér már papirosat kapsz...és mostanság elégkevés ember csinálja 125/50-t...szerintem. Amúgy meg ne azzal foglalkozz, hogy mennyit költöttél rá. Az én DT-m már lassan 250 ezrembe van és kb.: 150 ér tudnám eladni.... nyilván engem is osztanának (mint téged) ha felraknám 260-ba.
kocsi váltás miatt lenne eladó,vagy beszámítaná valaki úgy jó lenne, de MONDOM NEM MINDEN ÁRON ELADÓ! AZ SE BAJ HA MEGMARAD MERT SZERETEM MEG MOST ÚJÍTOTTAM FEL! SZAL NEM BAJ HA MEGMARAD MEG NEM FOGOM ILYEN 150ÉRT ELADNI ......
A blokkja nemrég volt felújítva új olaj, dugó, gyürű és mindig minőségi olajjal használva.(Repsol)
Új: - kézvédők
- gumiharang
- ülés újrahúzva
- aksi
- fékbetétek
- olaj
- gumik kb(80%)-osak
- Twin-air levegőszürő
A futőműve tökéletes állapotban,
Csere érdekelne 2T crossra 125-köbcentiig, illetve 4T endurok 400-köbcentiig.
Érdeklődni lehet, email-t is ovasok azokra is megpróbálok válaszolni, minden ajánlatot meghallgatok.