Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én 44ezerrel vettem és lett benne 47 ezer, majd felújítottam közben hirtelen valahogy véletlen lett benne 30 ezer és most 33 ezer. :D 1,5 éve van meg.
Szerintem jobban jársz, ha elviszed valóban hozzáértőhöz beállíttatni a karbit.
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem hogy 50 -es CDI vagy 125 -ös körlámpás cdi jó e a 125LCII-es mocihoz!? Fontos lenne, Valászokat előre is köszönöm!
Hali.
Nem akar a dt80lc2 6000nél többet forogni és orája szerint 65km/h jobban menni, pedig mikor kipörög rendesen van üveghang meg minden. Vagy csak sz.rok a müszerek? Ez az elsö ilyen gépem azért nem tudom hogy ez a természetes,vagy valami nem okés.
köszi a segitséget!
hali!
segítségre lenne szükségem!
LC 1 es dt ről van szó, gyújtás hibásan vettem meg lett csinálva a gyujtás be is van állítva!
nem tudom elíndítani a gyertya rugás után benzines eléggé de nem tudom milyen lenne a megfelelő, a karbi ki lett tisztítva de a karbi beállításokat nem tudom, állítgattam , a subert most a kevés benzin fele állítottam de nem a legkisebbre 5 beosztás van rajt az utolsó elöttire raktam, a szerelő aki a gyujtást felrakta azt mondta h neki hidegindító sprevel elindult de nekem nem volt tehát anélkül próbáltam de nem indul , néha hallani h a kipuffban robbantja el néha mintha be is akarna indulni
segatségre lenne szükségem h kb hova állítsam a karbit vagy mit kellene még megnéznem rajt
a segítséget előre is köszönöm
tetszetős gép én a 80-as DT vettem 16 ezer km-vel nyár végén..azóta már 19 ezer van benne
mi tünt el? nem tünt el semmi. ottvan az
Üdv.Keresek 17" cross gumit eladót.
eltűnt
nah pakoltam fel pár képet a szerzeményről. lehet boncolgatni kinek mi a véleménye :)
Apuci az első fejidomod megvan még? Ha megvan érdekelne olyan 10.e körül
Igen, így szoktam, és akkor semmi probléma nincs. Nem hinném hogy 30 ezer km-nél be lenne verődve a kosár, persze nem tudhatom korábban hogy használták..
én is versenyzős ismerőstől vettem az ötlete, tök jó az ATF olaj, régebben írtam én is csak lehurrogtak . Bár aki nagyjából tudja miféle alkatrészek vannak egy automata váltóban, az rájön ,hogy a mocc váltójában is ugyan azok vannak Egyébként hosszabb állás után nekem az atf el is összeragad, de amint egyszer megcsúszik onnantól jég hidegen is olyan mint melegen!
Aham..fel is tudom adni akármikor..
Ja és nekem két kopólamella van benne, régebbiben 4 vagy 5 volt, de ebben el se férne. Nem csúszik.
Nem. Manualban is írja az 50-esemhez. Ha be van maródva, és lépcsős lesz, akkor a kosár élét szintre kell csiszolni, hogy ne legyen lépcsős. Persze nem mint a vadbarom, hanem precízen. Gondolj bele, a lamellák elkoptak, elvékonyodtak, és úgy marták be a kosaradat, akkor ha beleraksz egy új lamellaszettet, akkor a vastag lamella beleszorul, fent akad, meg szétbarmolódik. Amúgy az az érdekes, hogy a motoromon semmi ilyen marás nincs pedig az 50ezredik kilóméterekbe fut lassan, és volt egykerék, füstölés, 70es tunying stb. És még csak nem is látszik semmi rendellenes. Biztos a gumis csillapítás is jót tesz neki
minek bele olaj? a főtengelyt keni a keverék, a blokkot meg teli kell nyomni zsírral, leválasztva a kuplung részt aztán kész
Csináld azt, hogy mielőtt beindítod, berakod kettesbe, behúzod a kuplungot, akkor még tapad. Megmozgatod előre hátra és megmozdul a kuplung. Utána indítsd be és nem fog koppanni, gondolom kímélőbb is.
az egy ducati monster, van egy Kecskeméten a tanműhelynek, úgy csörög a kuplung rajta mintha egy fazekat húznál lassan a betonon
ha megnézed a képeimet ott látszik hogy hogyan van mindkét oldalt kapaszkodó
spec a ducatikra gondoltam, most nem ugrik be milyen motor volt, de néztük is hogy a csávóka jobb lábánál hogy forog a kuplung az is száraz kuplungos volt de már nem tudom milyen motor, aztán letette 1-be és el is hallgatott
Délelőtt csaptam egy kört az erdőbe és csináltam pár képet.
http://www.sportmotor.hu/motor...
A morininek a szárazkuplungjának zéró hangja van.
Vagy melyik autónak hallottál csörgő zörgő kuplunghangot? Mondjuk tény, hogy nem több lamellából álló köteg van. De konkrétan a morininél nincs hangja.