Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez gyári 80-as,a vázon még a gyári biléta van+meg van a gyári német papirjai is.az tuti hogy sok motorom volt már de a dt-és az mtx-nek nincs párja.
Mit érne neked egy komplett működőképes blokk?
Egyébként így hogy jobban megnéztem a blokkot, nem 125ös. Szerintem...
Az is lehet, innen inkább négyzet alakúnak tűnik a henger bordázása, mint gömbölyűbbnek.
müködöképes blok kellene.átraknám a 80-as helyet
Van egy tartalék blokkom, tök ugyanez, de a henger nincs meg, meg a csapágyak egy része már cserés.
80-dt,ez ami nekem van
125-ös blok is jó csak levegös legyen és müködjön
Ez 50-es!
Mi kell hozzá? Van midnenem. :D
ha valaki tud ilyen dt-125-ös motort ,irjon
Úgy legyen.
lojkog már egy ideje nem jelentkezik :D
Talán megtalálta a megfelelő szimeringet, aztán már csinálja a motort... :)
Ha kép nincs, oda írhatnád a típusjelzését, vagy leírást a típusáról ÉS az alapanyagot. A yamaha 28-40-8 prox az a két tömítő élű, ami nekem kellene, vagy hagyományos? És a suzuki 28-40-8-as? Árban elég nagy a diffi. Típusukról és anyagukról mit tudsz, mi a különbség?
Köszi, rákeresek, legutóbb nem volt fent vagy nem találtam, de annak már egy ideje.
van PROX 740.-Ft
Méret alapján is megtalálod a WEBÁRUHÁZBAN
jó 28-40-10-es méretben is mert elfér, vagy a kettő szélesség között. Illetve kettő darab sima rugós, porvédős vagy porvédő nélküli (TC vagy SC jelzésű) is jó. 28-40-4-től 28-40-5-ös méretig.
Kedves robogotuning.hu WEBÁRUHÁZ!
SW-28-40-8 -as jelzésű viton alapanyagú DUO simmeringet magában tudsz postázni? Még nem aktuális, de szeretek előre körbenézni. [Két tömítő éle van, két rugóval (szóval nem csak sima porvédős, boltban már próbálták nekem bemagyarázni)]
Csak "hangosan" gondolkodtam.
Nem tudom... Ő írta.
lojkog
[43808] ma 15:36
A szimering a gyári méret.A gyári alapján lett rendelve.nincs valakinek képe(nem robbantott)hogy hogy néz ki egy kuplung oldal ahol rajta van a főtengelyen ez a fogaskerék?

válasz erre előzmény
Amúgy nem értem, hogy lehet gyári, amikor már az 1979-es évjáratú blokkban is kb ilyen méretű simmering van. (28-40-8mm és két tömítőélű)
Bocsánat,most vettem észre, elírtam. Nem távtartó, hanem szimering. Elnézést, nem tűnt fel.
És ugyanezzel a vaskosabb béllel csinálták még az 50-eseket is.
Mivel azt írta, hogy gyári méretű a szimering, és az jó, akkor ebből kiindulva a távtartó (nevezzük így) a rossz, amit csináltatott. Most hogy közölte, hogy neki hogy van a szimering, így kiderült, hogy nem a távtartóval van a gond. Nehéz úgy mondani valamit is, hogy nem látom magam előtt. Egyébként abban igazad van, hogy távtartó is, hogy beljebb ne menjen a fogaskerék mint kellene, de a fő szerepe az, hogy a főtengely és a blokk között megfelelően tömítsen. Lényegtelen, hogy minek nevezzük, lényeg, hogy megértsük egymást. :)
amúgy ahogy nézegettem ,úgy vaskosabbnak, komolyabbnak tűnt az mx blokk bele az enyémnél. Bár ezt a különbséget, eléggé észre lehetett venni a kőkori állóhengeres ,és a jóval fiatalabb fekvőhengeres Jog-omnál is