Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én még nem láttam olyan MX blokkot, amin meg lehet mondani a váltófogaskerékről, hogy benne van az a kb 48000 Km, mint az enyémben :D
Tudom, neki írtam, nehogy figyelmen kívül hagyja, és az alapján vegyen valamit. Jobb kétszer elmondani, minthogy egyszer legyen gond.
Háttt, végül is ment. Rúgásra indult, de elég betegen viselkedett szerencsétlen... Sajnos elég lelakott állapotú, bár már felújítódik. Azért ismét sikerült meglepődnö, hogy ennek a mindent látott gépnek a váltója, még ki sincs "fényesedve". A kapcsoló körmökön, villákon sem látszanak az évek. Azért meg kell hagyni ,komoly minőség
Azt írtam én is korábban, hogy 125ös levegős az enyém.
De ne feledd, hogy neki nem 50-ese van!
Azért olvassuk már el mit írunk kérlek. Az elején írod, hogy a távtartója a rossz, közben meg a simmering nem megfelelő. És az távtartó is, mert a fogaskereket pozicionálja.
18,5mm a persely hossza, 19mm a fogaskerék hossza, és a persely átmérője 28mm.
Nem hajszál pontosak az adatok, tized mm eltérés lehet, de viszonyítás képpen jó.
Akkor rossz a távtartód... Egyébként az nem távtartó, hanem az a tömítést szolgálja neked. Akkor szimering ki, távtartón is mérjél, meg a blokköntvénybe is, és vegyél egy szimeringet.
meg tudod nekem mondani a távtartó és a fogaskerék hossz méreteit?
na ez az.Az én szimeringem akkora,hogy a belső kör átmérő a főtengelyen van a külső meg mint itt.Nekem a távtartó nem bele megy a szimeringbe,csak rá.
Üdv:
Szétszedtem, a hátsó főfékhengerem, mert egy erősebb fékezés alkalmával bepuhult a fékpedál.
A karmantyú iszonytosan meg van kopva, és ráadásul valami fasz, fordítva is rakta fel.
Tudja valaki hol tudnék ilyet beszerezni?
Itt egy kép a persely nélkül is.
A persely ami a főtengelyen van, az a szimeringbe megy bele, és a csapágy külső falának ütközik neki. A főtengelyen van egy kis gumigyűrű, ami tömít, illetve kívűl meg a szimering. Ha ezt felteszed a főtengelyren (perselyt), és utána felrakod azt a fogaskereket, és faszán meghúzod a csavart, akkor elképzelhető, hogy a főtengelycsapágyadnak nekiszorul a persely, de az nem gond, mert ezek együttt forognak (főtengely, persely, fogaskerék)
Itt van.
Pár perc, és csinálok egyet, igaz az 125ös, de legalább látni fogod az elvét a dolognak.
A szimering a gyári méret.A gyári alapján lett rendelve.nincs valakinek képe(nem robbantott)hogy hogy néz ki egy kuplung oldal ahol rajta van a főtengelyen ez a fogaskerék?
Most rakok össze én is egy 125ös levegős DT-t. Ha valakinek segítség kell, szívesen segítek, már ha tudok. Illetve igényes esztergályos munkákat is tudok...
Elérhetőség adatlapon.
A szimeringed mérete nem jó. Vagy hogy tudja nyírni a szimeringet? Nem szabad nekifeszülnie, hanem bele kell mennie.
ez az,hogy nekem is van kettő.Csak valamiért nem jó a mérete és elméletileg gyári.A robbantott rajzon a kettes.Ezért kérdezem,hogy mekkorák nálatok a méretei,hogy tudjam jó-e az enyém.
Rossz mérető szimeringgel próbáltad, nem?
nekem van...
Jaa, nem nekem írtad, de azért én is hozzászóltam
komplett kuplungot 2500-3000ft lehet venni és abba benne van minden