Háttt, végül is ment. Rúgásra indult, de elég betegen viselkedett szerencsétlen... Sajnos elég lelakott állapotú, bár már felújítódik. Azért ismét sikerült meglepődnö, hogy ennek a mindent látott gépnek a váltója, még ki sincs "fényesedve". A kapcsoló körmökön, villákon sem látszanak az évek. Azért meg kell hagyni ,komoly minőség
Azért olvassuk már el mit írunk kérlek. Az elején írod, hogy a távtartója a rossz, közben meg a simmering nem megfelelő. És az távtartó is, mert a fogaskereket pozicionálja.
18,5mm a persely hossza, 19mm a fogaskerék hossza, és a persely átmérője 28mm.
Nem hajszál pontosak az adatok, tized mm eltérés lehet, de viszonyítás képpen jó.
Akkor rossz a távtartód... Egyébként az nem távtartó, hanem az a tömítést szolgálja neked. Akkor szimering ki, távtartón is mérjél, meg a blokköntvénybe is, és vegyél egy szimeringet.
Üdv:
Szétszedtem, a hátsó főfékhengerem, mert egy erősebb fékezés alkalmával bepuhult a fékpedál.
A karmantyú iszonytosan meg van kopva, és ráadásul valami fasz, fordítva is rakta fel.
Tudja valaki hol tudnék ilyet beszerezni?
A persely ami a főtengelyen van, az a szimeringbe megy bele, és a csapágy külső falának ütközik neki. A főtengelyen van egy kis gumigyűrű, ami tömít, illetve kívűl meg a szimering. Ha ezt felteszed a főtengelyren (perselyt), és utána felrakod azt a fogaskereket, és faszán meghúzod a csavart, akkor elképzelhető, hogy a főtengelycsapágyadnak nekiszorul a persely, de az nem gond, mert ezek együttt forognak (főtengely, persely, fogaskerék)
A szimering a gyári méret.A gyári alapján lett rendelve.nincs valakinek képe(nem robbantott)hogy hogy néz ki egy kuplung oldal ahol rajta van a főtengelyen ez a fogaskerék?
Most rakok össze én is egy 125ös levegős DT-t. Ha valakinek segítség kell, szívesen segítek, már ha tudok. Illetve igényes esztergályos munkákat is tudok...
Elérhetőség adatlapon.
ez az,hogy nekem is van kettő.Csak valamiért nem jó a mérete és elméletileg gyári.A robbantott rajzon a kettes.Ezért kérdezem,hogy mekkorák nálatok a méretei,hogy tudjam jó-e az enyém.
Nem hajszál pontosak az adatok, tized mm eltérés lehet, de viszonyítás képpen jó.
Szétszedtem, a hátsó főfékhengerem, mert egy erősebb fékezés alkalmával bepuhult a fékpedál.
A karmantyú iszonytosan meg van kopva, és ráadásul valami fasz, fordítva is rakta fel.
Tudja valaki hol tudnék ilyet beszerezni?
Elérhetőség adatlapon.