Ez egy 50-es vagy 80as mx blokk? ott a szimering arra a távtartó külsejére megy rá, a távtartó meg a csapágynak fekszik, a csapágy belseje meg a főtengely sonkájának.
Szia, amiről írsz tudtommal futógyűrűnek hívják, részben távtartó, részben a szimmering tömítőfelületeinek a megfelelő futófelületet biztosítja. ha ilyet csináltatsz, akkor jóminőségű anyagbból csinálja az esztergályos!
Sziasztok!Kérnék egy kis segítséget.Van egy 92-es tdr 50 mocim ami jelenleg kosárból építek újra.Megakadtam egy kicsit.A kuplung mivel erősen hiányos és szétbarmolt volt,ezért egy dt80 5 lamellás kuplungot tettem fel ami tökéletesen illeszkedik rá.A gondom az,hogy a kuplung felőli oldalon a főtengelyre megy egy fogaskerék ami a kuplung kosárral és két műanyag fogaskerékkel csatlakozik.A robbantott rajzon bejelöltem pirossal egy távtartót ami a fogaskerék alá megy.A gondom,hogy ez egy gyári távtartó de ha berakom a fogaskereket nem lehet felcsavarozni annyira előre csúszik.Ha kiveszem akkor ahogy lehúzom az anyát rajta megszorul az egész és nyírja alatta a szimeringet és azt a fém lapot ami lefogja.Csináltattam egy ugyan olyan távtartót egy gyáriból 9mm hosszúságban ami jó.De ha lehúzom az anyát akkor is olyan erővel szorítja az egészet,hogy megfogja a főtengelyt is és nem forog.Ötlet?
A távtartót 7mm-re csináltatom majd mert úgy jobb de a lehúzás így is gondot jelent.
Mivel a block egyezik a dt50-el ,meg tudjátok mondani ez a távtartó mekkora nálatok?Illetve,hogy van úgy rácsavarva,hogy nem szorul meg?
Itt a link:
http://www.hengerfej.com/mbont...