Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy olyan képen bejelölt műanyag láncbiszbasz kéne nekem!
hol tudok olyat venni, vagy nincs valakinek eladó?
Dani:

Megmentettem a hőgombát, azt már nem kell venni....:))
Most értem haza. Nekem a levegős 50-esben van golyó! A másikban is van. És a 80as blokkja kb ugyanaz. Még a manual is írja. Két rúd van benne, (kuplung oldalt egy tányér van a végén, lánckerék felől csak sima rúd) közötte pedig golyó. És zsírozni kell manual szerint.
nekem olyan 4000 km enként kb így szokott besz@rni a gyertyám. Hazaérek pl. suliból ,tökéletesen működik a gép ,lerakom. 3 óra múlva megyek le nehezen indul, majd durrog csattog, minden baja van, és és 200 méter haladás után végleg megáll. Új gyertya be ,és minden jó. De még nézd meg a karburátor felett, azt a fém színű -hűtőbordás dobozra menő csatlakozást, sok sikert
Esetleg 80ast nem számolnál be? Fizetnék rá.
4.10*18
Cső Srácok!
Úgy néz ki eladom a Dt-t, vagy egyben, vagy alkatrésznek,attól függ milyen kereslet lesz rá!
Ha valakit érdekel írjon rám!
Nekem nem mindíg érintkezik rendesen a biztositék a foglalatban és az is hasonlót produkál....
milyen baja kéne legyen? nem véletlen van már ott piros csík... szerintem szép a hangja már amennyire visszaadja a vidi.
Helyes, majd írj, hogy mi lett! Jó8!
Köszi a tanácsot
Holnap rápróbálok
nem tudná nekem megmondani valaki hogy pontosan mi a dt 80 lc2 hátsó gyári gumimérete?
Szia! Lehet, hogy a testelés ment el. Ha van műszered nézd meg hogy meddig megy el a fesz. Az egyik kivezetést tedd a motor vázára, a másikkal meg nézd, hogy bizti kivezetésénél mit ír. Ha ok, akkor menj tovább.... Egy multival mindenre rá lehet jönni! ;) Üdv; Zoli
Na itt a videó, hogy pörög.
Próbáltam új gyertyával, a karbit ahogy csak lehet kipucultam.

Ami az akksinál van azt igen, azon kívűl van még valahol?
Féklámpa? Jó kérdés, azt nem is néztem.
A biztosítékot nézted már?
A féklámpa működik?
Jah és beindul, megy és ha már jár akkor értelemszerűen van világítás, de más semmi.
Önindító nincs rajta
Ha gyújtást adok...semmi...power nem csekkol, index nem megy és a duda sem és műszerfal világítás sincs.
Megjárattam egy hónapja, és akkor hirtelen leállt, és akkor elment róla minden...azóta így van, csak most, hogy raktam fel az indexeket, most kezdtem vele foglalkozni. Tanácstalan vagyok
Valami vezetéket széthúztál, vagy rossz helyre kötöttél. Mi nem működik? Szikra van? Önindító megy? Beindul, és más semmi, vagy világítás van?
cseréltem gyertyapipát,és még mindig ugyan olyan sz@r.
Nos, kormány lefestve. Látszik a különbség
És az új indexekről normális kép

Viszont van egy kis probléma a géppel, semmi elektromos cucc nem működik rajta Keresőlámpával meg lett nézve az akksi és az utánna lévő biztosíték...ezek jók.
Tovább még nem néztem, de mi lehet?
Lehet, hogy nyomás alatt már nincs szikrád. Persze ha van, az is lényeges, hogy jókor legyen az a szikra...
Könnyen lehet, hogy leült a egy kis "mocsok" a tankba, és most hogy használtad, eldugult tőle a karburátor, és így egy picit nehezebben indul emiatt. Egy alapos karburátor tisztítás sose árt a motornak. Meg egyúttal szerintem szezon előtt nyugodtan mosd ki a tankot, meg tegyél bele új légszűrőt. Meglátod meghálálja a gép, ha foglalkozol vele. Esetleg a gyertyát is megnézheted, hátha cserélned kell azt is.
Sok sikert, jó motorozást.
Hello!

Kérdésem lenne: Téli leállás után elővettem a gépet pár hete (yamaha dt 80 lc2).
Tökéletesen indult és mentem is vele 100-150km-t. de 3 napja nem akart rúgásra indulni csak hosszas tologatásra, ma pedig már arra sem. mi lehet a gond? szikra van, benzint kap, tolásnál meg csak pöffen 1-2-t de nem kapja el ... kompresszió sztem van benne, mert nem könnyű betolni 2-ben sem...

Köszi és üdv
Sztem KTM EXC 200 / 250 / 300
Vagy vmi japó versenykrossz... még nem tom. De a dörzik is tetszenek.
Mindenképp 2000utánit keresek. Majd meglátjuk.