Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 210-es, 120-asnak felel meg.
Köszönöm szépen! Átnéztem, minden benne van, bár konkrét méretek nincsenek, de így már tudni fogom, ha átnézem alaposan, hogy hol maradt ki. Azt a 2 db-ot meg csak megtalálom így. Köszönöm mégegyszer.
Ez a gyárija.....üsd meg kifelé.
Fúvóka ki, alátét le, fúvóka vissza, fejreállítod a karbit, és a fúvókánál fogva a tolattyúház felé kocogtatod. Csak óvatosan, kis kalapáccsal.
Hogy szedjem ki a kehelycsövet?
itt egy kép a fúvókáról. 210es nem nagy ez egy kicsit? 210-es léttére?
Ezt írtam neked emilbe.....
Ezért nem vállalom más utáni javítást.
Esetekben előfordul, hogy még több is kéne, de azt már ki tudja hol van....
És minden csak akkor dől el, ha beépíted a motorba, és indítasz....
Hinni vazze a templomban kell....
Szeggggyyyyed széjjelfelé!
Jössz ide tanácsért, utána meg lusta vagy felemelni a segged a monitor elől, hogy megnézd....

Nekem is snassz lemenni a garázsba, de nem kérdezősködök...
Nem mondja, hanem vidi van rúlla....
Nekem is mikor nagyobb főfuvit tettem bele, durrogott, mintha tiltana...
Én is nehezen jöttem rá, mert eddigi motorjaim inkább daráltak, ha sokallt.
A Dt ha sokall, durrog.
Ezért nem gondoltam én sem a főfuvira...
hát levegős DT-t csak ezt találtam:
http://www.megazip.ru/ru/bike/...
Nézd meg, hátha segít
És mi lesz a következő?
Vagy van már kiszemelt?
Eladtam a Hondám... De azért fájó szívvel váltam meg tőle...
Régi, 125-ös levegős DT-t szerelek össze, már teljesen összetettem, minden működik rajta, de 2 db kis hézagoló kimaradt... Nem tudom hol a helye,mivel a blokkot nem én szedtem szét. Ha valakinek van akármilyen DT-hez szerelési könyve, vagy értelmes információja, az kérem segítsen. A motorkód 2A8, de a 2A6 és 2N4 belseje is ugyanaz elvileg...
Köszönöm!
kéne nekem egy ilyen koptató biszbasz ami a lánc és a hátsó villa vagy mi között van, a hátsó villára ráfogatva 2 csavarral a bal lábtartó mögé...
eltört...
nem tudjátok hogy tudok magamnak shufnizni vmit 1-2 napra?
meg ha van valakinek eladó, szóljon!
Le kell vágni egy kicsit a pipa felöli részéről, sokszor eloxidálódik ott.
Most akarom szétszedni a karbit, de hát nem, hiszem, hogy a kehelycső koszos lenne. Most vettem, bele új gyertyát. Kíváncsi leszek. Majd csinálok róla egy videót.
Azt még nem írtam,hogy hidegen nehezen indul,pedig kitakarítottam a szívató fúvókáját is.
én is gondoltam a gyertyapipára és kábelre,de a kábel bele van ragasztva a trafoba
hézaggal is játszottam,de nemigazán volt különbség
Hogyne próbáltam volna Már vagy 4db gyertya volt benne és mindegyikkel ezt produkálja
A karburátort már sokadszorra atomjaira szedtem és minden furatot átfújtam.
Nem nagyon lehet befolyásolni a végdob miatt a gépet...de amikor én rátettem egy másikat éreztem h szarabbul megy.
Szia! Próbáltad már a gyertya cserét?
Aszongya, hogy durrog neki nem?
Az meg nem sk, hanem kevés.
Ha még elvetetsz vele, akkor....

Ezért nem jó a távgyógyítás, mert aki le tudja írni a RENDESEN a hivajelenséget, annak nincs is szüksége tanácsra, aki meg nem, az sajna a választ sem fogja érteni.
Gyertya pipa, és kábel csere, hátha.
Jah, jó éjt m.kinek.
A hangtompító dob kinyitásával nem is lesz jobb....a rezóhoz kell nyúlni, hogy fent jobb legyen.
Asszem akkor kisebb az átmérője.....de ezt GI jobban vágja.
Amúgy meg a síktolós karbi a keverő-levegőt kintről kapja, és ezért hordja tele a kev.csövet szutyokkal.
Mivel kevesebb levegőt kap, ezért sokall, és dadog fent.

A siktolós karbiban van zsákszűrő, ahová a benzincső rámegy.
Benzincső le, és onnan köll kipiszkálni.

Na megyek aludni, meeeee fáradt vagyok....