Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ugyan ott van...
Bizonyára számít valamit, bár én az eggyűrűs dologról csak annyit "tudok" ,hogy komoly, hegyezett technikákba szokták rakni. Tehát godolom nagyobb teljesítmény érhető el vele mint a 2 gyűrűssel
Gyári volt.
De ezen a dt-ami most van, ki lett szedve a fojtás, de így sem ment jobban. Van két kipufogóm. Akármelyiket teszem rá, mind kettővel ugyan olyan.
Gyári kipu rendszer volt azon?
Pl az előző dt-m 10 000 ig rendesen húzott.
Abban egy egy gyűrűs vertex dugattyú volt.
Vajon az dobott volna rajta....?
ez a kis DT nél is így van. A Gyári kipuval úgy 5500 nál üt egyet, ez tart 6500 ig, majd ha pl 3. ban húzom tovább olyan 7000 után teljesen olyan mintha betaposnám a h féket egy biztos, ezzel a váltást elég jól meg lehet tanulni
Én is ugy érzem, hogy 7-8000-nél adja le a legnagyobb nyomatékot.
Ha tényleg így van akkor hiába keresem a problémát.
kösszi a választ.
arról meg nem is beszélve hogy 9 után már nem is erősebb hanem kezd elgyengülni...

kéne keresni ábrát a nyomaték meg a lóerő görbéről, és ahol keresztezik egymást ott kéne használni a motort, és az szerintem valahol 7-8 ezres fordulat körül lesz
Mondjuk vegyük a 2005-ös 125 x modellt.
8000-en 15 loerő, ugyanitt 13Nm.

Mennyit fog ez forogni utsó fokozatban?
Valósan még tizet sem.

Vay vegyük a 89-esRe még nem megdöglesztett változatot.
Max nyomaték dettó 8 ezren, szóval ez sem igen fog 12 ezret forogni.

"na de üresben bla bla"
Az kit érdekel?
Üresben motorozol?
De egyébként néztem egy pár videót a youtube-ról és ott sok van oolyan amelyik 10 000 nél egyszerűen nem hajlandó továbbmenni. Vagy a gazdája nem is akarja. De én úgy látom hogy azért már ott 9000 környékén nehezen aktivizálódik.
Ha már szétszedted a kuplungodat láthatod, hogy 4 rugó van benne, eléggé emberesen összenyomva már alapból. Erősnek kell lennie, hogy ne csússzon meg a kuplung. Ezért van menetes kinyomószerkezet és azon is 5centis erőkar, plusz még fent a kormányon a kuplungkar is könnyít rengeteget. Viszont ahogy írták, a rúdaknak (amik között golyónak kell lennie) könnyen kell járnia a helyén, egy kis ellenállása lehet a vákuum miatt. Nekem vissza is húzza 1-2 centiről ha elengedem. De ez elenyésző
Magát ha a pálcánál "fogva" akarod a kuplungot kiemelni, akkor azt szerintem emberi erővel nem is kellene ,hogy me tudd mozdítani ,ezért a kuplungkar egy jó nagy áttétellel mozgatja. De ahogyan GI írta magában a "csőben" amiben csúszkál a nyomórúd ,abban a rúdbak lehelet könnyen kell járnia. Sok sikert!
Azokba még index sincs, sosem látni BMW-t indexelni, nem tudom hogy engedélyezhették. Vagyis bocsánat, szabálytalan helyen egyszerre a két oldalt villogni sűrűn látni. :)
Pálcával direkt nyomva, hát k@rva nehezen kell, hogy menjen. Így nincs áttétel, direktben nyomod a rugókat.
A pálcáknak viszont a tengelyben könnyen kell mozogniuk, nem szorulhatnak. Direktbe a kiemeléshez nagy erő kell.
Különben nekem is,de az okára még nem jöttem rá!
egy szakmai kérdés a kuplung betolo pálcának könnyen kell tolni a kuplungot vagy nehezen?mert nekem nagyon nehezen nyomja be,levegös 80.-as nál
holnap dobok..
Tegnap mászkáltam egy Hyundai Galopper nevezetű "terepjáróval". Kb. 2500 ccm-es motor lehet benne, turbódízel persze. Nem lépeget rosszul, tetszik a gép. De kb. 200 kilométer alatt megetettem vele 10 ezer forintnyi gázolajat...
Szia!
Mi volna a portéka,ára?
Képet tudnál feldobni róla,ha nem nagy kérés !?
Köszike!
szia,érdekelne a berugó
szia.nekem van hengerem,és bontott alkatrészeim is
Így már értem.....:))
Nehezen tudtam a szálakat gobozni....
Hogy milyen körökbe járok?
Ne tudd meg....
Naponta 15 kiszállítás, az ilyenektől kezdve, a nyugdíjas nénikig...
És tudom, hogy aki tele van lével, azoknak a legnagyobb a pofájuk, de azok a legnagyobb skótok is...
Amúgy ezért járok én is "öreg szarral".....
Bár mostanában ezek a pár éves szarok, idő előtt széjjelhullanak...

Most lett a családba egy X3, és rángat a váltója 3500 felett...
Jah félévente szoftvert kell frissíteni rajta, mert felejt...ez is jó...:))
85 ropi a Wallisba....

Megy a háztól...
Van már manualom,azért köszi:) Mutattam egy szerelőnek,aki azt mondta rá,hogy ne csodálkozzak rajta ha hidegben(-10) ezt csinálja(meg hogy garázsban kell tartani:)...Pierburg 2E3 porlasztó van rajta...Na tényleg nem ide való,bocs az Offért!
Az van havernak, az téynleg jó. Kisebbek rakterébe nem fér be motor hosszába. Expertbe viszont már elmegy, 3 kényelmesen álvánnyal. 2 előre , egy hátra. Itáliába is ezzel mentünk na és abban tényleg meglepően van alúl erő. Hamar ellehet bökni a következő gangot, ilyen lehelletfinom gázállás mellett 5. 50-60 és nem erölködik. Az nekem is tetszett. Nem egy erőgép persze, de ellehet vele jól csorogni.