Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor végül is jó lett a fogaskerék csapágyasítás? Ugye a felnicsíkot leszeded?


Ja és elöl azt a fényes kerek cintányért ami olyan hüje jukakkal van tele, meg van ilyen nájlon védő rajta ,a lehető legvastagabban zsírozd meg ,hogy ne kopjon me drága
Nah...most ugyis darabokban, megcsinálom azt is.
nem ott ázik az....

a karbi fülötti hűtőbordás dobozra menő csatlakozó a problémák okozója, brutálul le kell szigetelni, és mehet is a legújabb U-80LC2 tengeralattjáró
A túltöltéstől vágja ki az izzókat , aksi ha roszz akkor is kellene bele. De valószínű ,hogy a beázás miatt nőt a feszültség.
,amúgy ebből lett kivéve, és kissé megfarava a közlő fogaskerék, ami azóta is kiválóan üzemel. Meg volt rajta egy két érték, olajpumpa, kuplug nyomó rudak ,berúgó alkatrészek
Szia, már réges régen nincs meg!
Üdv kérdezném valamelyikőtöket, hogy dt50 hez km meghajtót hol lehet szerezni ,vagy mivel pótoljátok 2003as évj.? köszi
De attól még a világítás nem kap annyi áramot, hogy kivágjon mindent. Szerintem. Nekem valószínű hogy nincs meg a kellő szigetelés a cuccoknál, csak az érdekelne mi produkál ilyet, hogy kivágja az égőket.
Nekem a gyertyánál szokott beázni....pipa...de talán irta még Mumi, hogy a dekninél ázott talán be neki.
Múltkor beázott valami a gépen, elkezdett szaggatni, majd megállt, nem volt szikra, (áram volt a kábelben, de nem elég) aztán helyreállt. Égőket elől hátul kivágta. Már máskor is volt pont ugyan ilyen. Akku nincs benne. Mi ázhatott meg, mire figyeljek elsősorban ha szétkapom szigetelni?
Ezek voltak rajta...de szerintem beviszem h aggyá ilyet azt jovan...
BR 2703F ;12; 36-40------ 2.:11x12,5 ; D840; 36; 48 XD Nekem ez magas szimeringszámozásnak :D
Neki álltam a szezonra való félkészítésre! Terv: berugó megcsinálása, e-h gumi, csapágy csere. Teló szimering, porvédő, olaj csere. Blokk olaj lecserélése...Minden mozgó alkatrészt újra átzsírozni. Multkor szó volt a szimeringekről az első telóban... Az enyémbe 2-2 volt: 1.:BR 2703F ;12; 36-40------ 2.:11x12,5 ; D840; 36; 48 . Ezek jók? Vagy ugyan ilyeneket vegyek bele? Egy két silány minőségü kép...
Bakker XD az évszámot nem is néztem az írásnak.
50ccm-em DT50MX blokk kb 87-es évjárat. 5sebességes. Berúgója sztem nem egyezik, de mindjárt keresek róla robbantott ábrát neked.
Ha eladó a blokk,én vevő lennék rá!
köszi akkor 1.5mm rengeteg csoda hogy ment.
0,15 - 0,36 mm a megengedett az én 50esemben hivatalosan, ha ez segít.
2 -1,5tizednél kisebbet nemigen alkalmaznak.
Felfelé meg megvan a tűrés, hogy meddig lehet elngedni.
nekem 1.5 22ezer kilométer után ez is ment csak gyenge vót.
Sajnálom, de nem tudom, sőt még azt sem tudom ,hogy hivatalosan mennyinek kell lenni. Úgy gondolom ideális állapotban hidegen, pontosan annyinak kell lennije a gyűrűhézagnak, mint amennyivel üzemi hőmérsékleten /vagy picit felette/ növekszik a gyűrű kerülete. De ezt számszerűsíteni nem todom
Mennyit mértél?
Daninak 1 mm volt, és még ment....
kb0.05mm?
Hangyafasznyi......fogj egy hangyát, és....
Mumi nem tudod mekkora hézag lehet a gyűrű két vége közt?