Akkor végül is jó lett a fogaskerék csapágyasítás? Ugye a felnicsíkot leszeded?
Ja és elöl azt a fényes kerek cintányért ami olyan hüje jukakkal van tele, meg van ilyen nájlon védő rajta ,a lehető legvastagabban zsírozd meg ,hogy ne kopjon me drága
,amúgy ebből lett kivéve, és kissé megfarava a közlő fogaskerék, ami azóta is kiválóan üzemel. Meg volt rajta egy két érték, olajpumpa, kuplug nyomó rudak ,berúgó alkatrészek
De attól még a világítás nem kap annyi áramot, hogy kivágjon mindent. Szerintem. Nekem valószínű hogy nincs meg a kellő szigetelés a cuccoknál, csak az érdekelne mi produkál ilyet, hogy kivágja az égőket.
Múltkor beázott valami a gépen, elkezdett szaggatni, majd megállt, nem volt szikra, (áram volt a kábelben, de nem elég) aztán helyreállt. Égőket elől hátul kivágta. Már máskor is volt pont ugyan ilyen. Akku nincs benne. Mi ázhatott meg, mire figyeljek elsősorban ha szétkapom szigetelni?
Neki álltam a szezonra való félkészítésre! Terv: berugó megcsinálása, e-h gumi, csapágy csere. Teló szimering, porvédő, olaj csere. Blokk olaj lecserélése...Minden mozgó alkatrészt újra átzsírozni. Multkor szó volt a szimeringekről az első telóban... Az enyémbe 2-2 volt: 1.:BR 2703F ;12; 36-40------ 2.:11x12,5 ; D840; 36; 48 . Ezek jók? Vagy ugyan ilyeneket vegyek bele? Egy két silány minőségü kép...
Sajnálom, de nem tudom, sőt még azt sem tudom ,hogy hivatalosan mennyinek kell lenni. Úgy gondolom ideális állapotban hidegen, pontosan annyinak kell lennije a gyűrűhézagnak, mint amennyivel üzemi hőmérsékleten /vagy picit felette/ növekszik a gyűrű kerülete. De ezt számszerűsíteni nem todom
Ja és elöl azt a fényes kerek cintányért ami olyan hüje jukakkal van tele, meg van ilyen nájlon védő rajta ,a lehető legvastagabban zsírozd meg ,hogy ne kopjon me drága