A benzinből csapódhat ki annyi víz hogy lássam hogy a hajtókaron gyöngyözik? Ma szedtem szét és láttam a vízcseppeket a hajtókaron. Ez azért érdekes számomra mert a vizet nem ette!
Ok!
Akkor a következő kérdésem, hogy hol tudok bele síberttűt, alapjárati fűvókát, és főfúvókát venni ehhez a típushoz.
mert ha rákeresek, kidob egy boltot, de azt nem írja, hogy ehhez atípushoz jó e.
2,3...gáz..10 ezerért 40 liter lett benne..és ha kifogy egy kapcsolás és már benyával megy...egy élmény...hoztuk haza Kecskemétröl..autópályán...huh egyszer belekóstoltunk 160-ba egy élmény...nincs rohadva semmi baja...csak a színe...piros :(
Yamaha DT 125 MX 1980 évj. típusú motorra keresek alkatrészeket.
A következőre lenne szükségem:
-jobb oldali műanyag burkolat,ami az akksit takarja
-Hátsó lámpa
-Bal oldali motorblokk dekni.
Köszönöm
antpeter@freemail.hu
Keverékcsavar+alapjárati fúvóka állítása : kis gázállás
Súber tű :közepes gázállás
Főfúvóka: nyélgáz
persze ezek egymást is befolyásolják. Ha nagyon kicsi a fúvi hiába rakod lentre a tűt.
azért teleszkóp olaj a neve mert valszeg telóba kell rakni tegyél bele valamilyet azt kész, ha kemény telót akarsz akkor sűrűbbet ha puhát akkor hígabbat.
A hengertalp tömítésemnek jónak kell lennie,én vágtam ki nyáron mikor a henger meg lett fúrva és dugó lett cserélve még direkt ilyen tömítőlapból+be is pasztáztam ahogy kell.
Van a motorodon hengertalp tömítés.
érdekes dolog, az előző dt m-re nem tettünk fel hengertalp tömítést csak ilyen csumiféleséget, xbs vagy fbs nem tudom. És oylan 8000 ig forgott. Mikor már elvittük szerelőhöz, hogy nem olyan tiszta a hangja, mikor mielőtt megcsináltattuk, akkor azt mondta, hogy tesz fel egy hengertalp tömítést hátha jobb lesz.
És mikor kész lett, a hangja is másabb lett és 8000 helyett 10 000ig húzott. A mostani dt-m 9000 ig pörg és ott mint ha tiltana.
ugyan ezt csinálja az én DT-m is .Max 8-8500 ig forog le ott pedig kihagyogat és semmiképp nem forog tovább.A napokban már alapjáraton is kihagyogatott,majd leállt és alig lehetett beindítani.Mível már minden lehetséges dolgot átvizsgáltam a motoron,csak a gyújtás csinálhatja a galibát
Apuci! Látom szépen elvagy az "emberekkel"-Szabálytalan autós-videónál. Szerintem ne foglalkozzál vele..mert csak az idegeidet baszod szét vele... Én már nem is irok ilyen videók alá kommentet...értelmetlen...meg ez az oldal is...csak a DT FÓRUM miatt járok fel!
Inkább az szerintem pára lehet esetleg, de lehet hülyeség
Akkor a következő kérdésem, hogy hol tudok bele síberttűt, alapjárati fűvókát, és főfúvókát venni ehhez a típushoz.
mert ha rákeresek, kidob egy boltot, de azt nem írja, hogy ehhez atípushoz jó e.
mekkora a tietek? 2,3? gáz a legjobb 1-2 literrel többet eszik de hát amíg 200 alatt van 1 liter gáz...
síber = csempész
súber = retesz, tolóajtó
akkor most melyik illik rá jobban?
A következőre lenne szükségem:
-jobb oldali műanyag burkolat,ami az akksit takarja
-Hátsó lámpa
-Bal oldali motorblokk dekni.
Köszönöm
antpeter@freemail.hu
Súber tű :közepes gázállás
Főfúvóka: nyélgáz
persze ezek egymást is befolyásolják. Ha nagyon kicsi a fúvi hiába rakod lentre a tűt.
érdekes dolog, az előző dt m-re nem tettünk fel hengertalp tömítést csak ilyen csumiféleséget, xbs vagy fbs nem tudom. És oylan 8000 ig forgott. Mikor már elvittük szerelőhöz, hogy nem olyan tiszta a hangja, mikor mielőtt megcsináltattuk, akkor azt mondta, hogy tesz fel egy hengertalp tömítést hátha jobb lesz.
És mikor kész lett, a hangja is másabb lett és 8000 helyett 10 000ig húzott. A mostani dt-m 9000 ig pörg és ott mint ha tiltana.
Vagy még ha teljesen leteszem akkor sem biztos, hogy kap eleget.