Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem volt rajta karbi egy napig. Csak a pára lesz köszi
Nem hinném, hiszen akkor belefagyna a tankba...

Inkább az szerintem pára lehet esetleg, de lehet hülyeség
A benzinből csapódhat ki annyi víz hogy lássam hogy a hajtókaron gyöngyözik? Ma szedtem szét és láttam a vízcseppeket a hajtókaron. Ez azért érdekes számomra mert a vizet nem ette!
Ok!
Akkor a következő kérdésem, hogy hol tudok bele síberttűt, alapjárati fűvókát, és főfúvókát venni ehhez a típushoz.
mert ha rákeresek, kidob egy boltot, de azt nem írja, hogy ehhez atípushoz jó e.
De azért van benne, hogy RÉSZTERHELÉSEN megfelelő legyen a keverék. Számít az alakja és a poziciója.
2,3...gáz..10 ezerért 40 liter lett benne..és ha kifogy egy kapcsolás és már benyával megy...egy élmény...hoztuk haza Kecskemétröl..autópályán...huh egyszer belekóstoltunk 160-ba egy élmény...nincs rohadva semmi baja...csak a színe...piros :(
minden álmom vagy egy 190 evo 1 vagy egy polo g40-60

mekkora a tietek? 2,3? gáz a legjobb 1-2 literrel többet eszik de hát amíg 200 alatt van 1 liter gáz...
Amúgy :
síber = csempész
súber = retesz, tolóajtó
akkor most melyik illik rá jobban?
Yamaha DT 125 MX 1980 évj. típusú motorra keresek alkatrészeket.
A következőre lenne szükségem:
-jobb oldali műanyag burkolat,ami az akksit takarja
-Hátsó lámpa
-Bal oldali motorblokk dekni.
Köszönöm
antpeter@freemail.hu
megérkezett az új gépezet a házhoz...sajnos nem motor hanem kocsi...Merci 190 benzin/gáz :D
Ez igaz,de nagyon kicsi rá az esély,mivel azt jól megcsináltam..
Általában (tapasztalat) azok szoktak szarok lenni, amit meg se nézünk, mert az biztos jó.
Keverékcsavar+alapjárati fúvóka állítása : kis gázállás
Súber tű :közepes gázállás
Főfúvóka: nyélgáz
persze ezek egymást is befolyásolják. Ha nagyon kicsi a fúvi hiába rakod lentre a tűt.
azért teleszkóp olaj a neve mert valszeg telóba kell rakni tegyél bele valamilyet azt kész, ha kemény telót akarsz akkor sűrűbbet ha puhát akkor hígabbat.
A hengertalp tömítésemnek jónak kell lennie,én vágtam ki nyáron mikor a henger meg lett fúrva és dugó lett cserélve még direkt ilyen tömítőlapból+be is pasztáztam ahogy kell.
Van a motorodon hengertalp tömítés.
érdekes dolog, az előző dt m-re nem tettünk fel hengertalp tömítést csak ilyen csumiféleséget, xbs vagy fbs nem tudom. És oylan 8000 ig forgott. Mikor már elvittük szerelőhöz, hogy nem olyan tiszta a hangja, mikor mielőtt megcsináltattuk, akkor azt mondta, hogy tesz fel egy hengertalp tömítést hátha jobb lesz.
És mikor kész lett, a hangja is másabb lett és 8000 helyett 10 000ig húzott. A mostani dt-m 9000 ig pörg és ott mint ha tiltana.
ugyan ezt csinálja az én DT-m is .Max 8-8500 ig forog le ott pedig kihagyogat és semmiképp nem forog tovább.A napokban már alapjáraton is kihagyogatott,majd leállt és alig lehetett beindítani.Mível már minden lehetséges dolgot átvizsgáltam a motoron,csak a gyújtás csinálhatja a galibát
Megnéztem a deklit is de nekem ujabbhoz van de berúgóm (salynos látszik rajta h. nem új max. lefújjátok) van ha érdekel!
A síbrtű nem azért van benne, hogy tudd állítani a keveréket?
Vagy még ha teljesen leteszem akkor sem biztos, hogy kap eleget.
Én Repsol Fork Oil-t raktam, bele.
Apuci! Látom szépen elvagy az "emberekkel"-Szabálytalan autós-videónál. Szerintem ne foglalkozzál vele..mert csak az idegeidet baszod szét vele... Én már nem is irok ilyen videók alá kommentet...értelmetlen...meg ez az oldal is...csak a DT FÓRUM miatt járok fel!
És ez milyen márka?
rendben várom
Szerintem meg van hozzá minden, küldök majd képeket!
Csak alkatrészek hozzá!(szinte minden a hengeren kívül)