Azért elég szép pénzt kel keresni havonta , hogy + 2 liter/ 100km ne számítson! Ha mész 30ezer km-t évente , akor 200 ezret kajál meg pluszba! Hát nemtom nekem számít!
hidd el ,hogy a szerinted nagyon lájtos tempóval nem nagyon fogod lejjebb vinni a fogyasztást. Igazából én már ezzel elég sokat játszottam, volt hogy kíváncsiságból beskáláztam a gázkart . És végül kiderült, hogy ilyen lájtos menésekkor nagyobb gázt húzok, mint amikor állandóan az ideális tartományban hajtom a gépet
Nem tom, én a Passattal is úgy vagyok, nem érdekel mennyit eszik, ha kell, akkor kell és kész. És az üzemanyag árkülönbözet sem érdekel, mert full tanknál ha shellnél tankolok vagy luk-oilnál, akkor bukok vagy 300ft-ot. Na már most 300 marhára nem érdekel 20.000ftos tankolásnál...ezért mondtam, h tökmindegy mennyit eszik. De ugyanígy leszek a kövi motorral is, eszik amit eszik, tankolom amíg van miből. Amíg megkapom azokat az élményeket és teljesítményt, amit elvárok, addig nem érdekel...
Na mentem melózni...
Fogyasztás ilyen körökben, már elnézést, de nem számít. Ahhoz S mergádnak, 7-es BMW-dnek kell lenni és párévente cserélni, hogy egy méter út nélkül a kocsi költsége félmiller-miller felett legyen. Azokban a körökben ez a mérvadó. Ott igazán számít. Lásd létezik S320 CDI. És ha ilyen emberrel beszélsz hamar előjön, hogy 7-8ból eljár, kérdezés nélkül.
Aztán van a középkategória. A feltörekvő réteg, itt nincs pénz, szóval itt is számít. Ez szokott lenni az a szint, amikor már kezdik mondani, hogy egyszerűen nem éri meg dolgozni. (há persze, mert a millereket az olajosfaszú droidok megdolgozzák helyette)
Aztán megveszi az 5-öst, 6-os ódit, de hát 5 év után gáz, kell új. Ha kamatot nem számítunk, mondjuk veszít 5 évetne a kocsi 5-8 miller értéket, ha egy métert nem megy, ez 80-100kHuf költésg, persze ezen felűl szervíz, gumi, üzemanyag, szóval simán havi 200k. De itt kurvára számít. Ótómata váltó az kell, mellé pl a6-ban egy 1.9TDI, 2 tonna, összkerék, aztán a lada félgázon veri gyorsulásba. De ha az 5-ös BMW-be vagy netán az E classban lenne 1.3-as Fiat JTD, akkor garantáltan az lenne a sláger. Iszonyatosan számít a fogyasztás.
Nem is tudom hogyan bírnák tankolni a kocsit, hiszen már nem éri meg dolgozni sem :)
igazság szerint azért filózok mert melózni járni kellene a moci. és azért havi szinten a 100km/2 liter különbség az nem kevés:D vagyis ha jól kijön a fogyasztás eladom a robogot és azt a pénzt is a dt árához teszem:)
Amikor jogsit csináltam, akkor ugye városban mentem vele, 4 ezernél felkapcsoltam, meg max 60al mentünk, és akkor voltam olyan 4-4.5 körül. Ezt édesapám diesel astrája tudja hozni.
Lehet fáradt vagyok...
Na mentem melózni...
Aztán van a középkategória. A feltörekvő réteg, itt nincs pénz, szóval itt is számít. Ez szokott lenni az a szint, amikor már kezdik mondani, hogy egyszerűen nem éri meg dolgozni. (há persze, mert a millereket az olajosfaszú droidok megdolgozzák helyette)
Aztán megveszi az 5-öst, 6-os ódit, de hát 5 év után gáz, kell új. Ha kamatot nem számítunk, mondjuk veszít 5 évetne a kocsi 5-8 miller értéket, ha egy métert nem megy, ez 80-100kHuf költésg, persze ezen felűl szervíz, gumi, üzemanyag, szóval simán havi 200k. De itt kurvára számít. Ótómata váltó az kell, mellé pl a6-ban egy 1.9TDI, 2 tonna, összkerék, aztán a lada félgázon veri gyorsulásba. De ha az 5-ös BMW-be vagy netán az E classban lenne 1.3-as Fiat JTD, akkor garantáltan az lenne a sláger. Iszonyatosan számít a fogyasztás.
Nem is tudom hogyan bírnák tankolni a kocsit, hiszen már nem éri meg dolgozni sem :)
Szinte minden kopó alkatrészről találsz itt árat: link
Normál használattal 5 liter a fogyasztás.
Keresek régi DT 80-as léghűtéses blokkot,vagy hengert,ha van valakinek írjon!