Szevasztok! A DT teleszkópjába Ti milyen olajat ajánlotok? A manual szerint motorolaj 10 W 30. Teleszkóp olajat néztem, nekem nagyon hígnak tűnik. Most nem tudom mi van a szárban, megvettem már a szimeringeket hozzá.
Ha ráraksz egy karbit, alap, hogy hozzá kell fúvókázni. Másik, nem tudom, de ha az úszóház színig van benzinnel az szerintem sok, de nem ismerem pontosan azt a karbit. Enyémben 2cm gyárilag az úszószint kb. (fele az úszóháznak) Ha egyben van akkor se megy fel a tetejéig.
A szervíz leírásban oda mondja.
Úgy mértem, hogy rádugtam egy csövet az úszóház aljára, megnyitottam a csavart és a csövet a karbihoz tettem. És odáig futott a szint ameddig az úszóházban van.
R-es DT-nek azért erőből 10-be terhelés alatt is bekéne karcolnia simán. Terhelés nélkül is elég jól kéne vennie a tüzet, bár nem egy pengetős motor.
Síbertű fokai csak részterhelésen segítenek, vagyis javarészt ott.
Viszont most olvasom, benzinszint a karbi és az úszóház összeillesztésénél van? :O
Ha egyre gondolunk, akkor az egy kurva magas benzinszintet jelent és csodálom hogy nem ömlik belőle.
ugye nekem a 80 as verzió van, az gyárilag üresben valahol 9-10 környéke, terhelés alatt asszem olyan 7,5 felé. Amúgy a tiednek pörgősebbnek kellene lennie, amivel mentem az lent halott volt a rossz ypvs miatt, de fent ment rendesen és az is olyan 10 környékén muzsikált.
Akkor sztem, csak szimplán jó emberes kompressziója van és azt érzed. Amúgy is elég kis csutka berúgókar van az R en, meg elég nehéz is átforgatni. Legalább is amivel én mentem az ilyen volt
jaja, lehet régebben írtam ilyet, de azóta megváltozott a véleményem!
Egyébkén Budapestre szerintem elengedhetetlen az enduro kivitel, vannak olyan utak itt a szép fővárosunkban, aminél sokkal kellemesebben járható földutakat tudok...
Nem lehet hogy nem jó helyen van az előgyújtásod? (elfordult a lendkereked). Mert ez a visszarúgás nekem nem tetszik. Azé egy 125-ös ne rúgjon vissza akkorákat. Megnézném mi a helyzet, lehet valamiért túl nagy az előgyuszi.
Ha sokall, akkor ameddik leforog esetedben 8 környékén nekem el kezdett durrogni, mintha szabályozna...
De takarítsd ki a kehelycsövet, ha retkes attól is sokall.
POWER be van állítva. Gyújtás, aztán kipufogó le és beállítottam úgy, hogy a szelep síkban legyen a hengerrel. A motorban fúrás dugócsere óta vagy 1500 km van. nem hiszem, hogy kevés lenne benne a kompresszió. Meg ha kézzel nyomom a berúgókart akkor olyat nyom vissza néha, hogy azt hiszem eltöri a kezem.
próbáltam a síbertű minden egyes fokát. A benzinszintem pont a karbi és az úszóház összeillesztésénél van.
Kéne nekem suzuki dr600s-hez első fékbetét. Mennyiért tudsz hozni?
YAMAHA ALKATRÉSZEK! NÉZZ BE, MEGÉRI!
Úgy mértem, hogy rádugtam egy csövet az úszóház aljára, megnyitottam a csavart és a csövet a karbihoz tettem. És odáig futott a szint ameddig az úszóházban van.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Síbertű fokai csak részterhelésen segítenek, vagyis javarészt ott.
Viszont most olvasom, benzinszint a karbi és az úszóház összeillesztésénél van? :O
Ha egyre gondolunk, akkor az egy kurva magas benzinszintet jelent és csodálom hogy nem ömlik belőle.
Nemár.
Visszarúgás az olyan, hogy vagy az űrbe lő, vagy eltöri a talpad, bokád :)
Nem olvasok vissza. Hidegen vagy melegen jobb a helyzet?
ndjuk nem elég erővel nyomom és nem lendítem át.
Egyébkén Budapestre szerintem elengedhetetlen az enduro kivitel, vannak olyan utak itt a szép fővárosunkban, aminél sokkal kellemesebben járható földutakat tudok...
De takarítsd ki a kehelycsövet, ha retkes attól is sokall.
próbáltam a síbertű minden egyes fokát. A benzinszintem pont a karbi és az úszóház összeillesztésénél van.