Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok! A DT teleszkópjába Ti milyen olajat ajánlotok? A manual szerint motorolaj 10 W 30. Teleszkóp olajat néztem, nekem nagyon hígnak tűnik. Most nem tudom mi van a szárban, megvettem már a szimeringeket hozzá.
Ha ráraksz egy karbit, alap, hogy hozzá kell fúvókázni. Másik, nem tudom, de ha az úszóház színig van benzinnel az szerintem sok, de nem ismerem pontosan azt a karbit. Enyémben 2cm gyárilag az úszószint kb. (fele az úszóháznak) Ha egyben van akkor se megy fel a tetejéig.
5000.-Ft
Akkor nem fejezted jól ki magad :)
nézd meg a gépkönyvbe!
görgős az R-esbe alul görgős kúp csapágy van felül meg golyós.
DT80 kormányába golyós rendes csapágy van...vagy az a hosszúkás -nemjuteszembe a neve- ?
Hali!
Kéne nekem suzuki dr600s-hez első fékbetét. Mennyiért tudsz hozni?
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
YAMAHA ALKATRÉSZEK! NÉZZ BE, MEGÉRI!
A szervíz leírásban oda mondja.
Úgy mértem, hogy rádugtam egy csövet az úszóház aljára, megnyitottam a csavart és a csövet a karbihoz tettem. És odáig futott a szint ameddig az úszóházban van.
csak nekem akad ki a DT fordulatszám mérője?
R-es DT-nek azért erőből 10-be terhelés alatt is bekéne karcolnia simán. Terhelés nélkül is elég jól kéne vennie a tüzet, bár nem egy pengetős motor.

Síbertű fokai csak részterhelésen segítenek, vagyis javarészt ott.
Viszont most olvasom, benzinszint a karbi és az úszóház összeillesztésénél van? :O
Ha egyre gondolunk, akkor az egy kurva magas benzinszintet jelent és csodálom hogy nem ömlik belőle.
Ha nincs gyújtás rajta visszarúg? :)
Nemár.
Visszarúgás az olyan, hogy vagy az űrbe lő, vagy eltöri a talpad, bokád :)

Nem olvasok vissza. Hidegen vagy melegen jobb a helyzet?
Kössz ,amint valmi nyűgje van ,kapja a karbantartást, mert mérciustól decemberig nem sokat szokott állni...
ugye nekem a 80 as verzió van, az gyárilag üresben valahol 9-10 környéke, terhelés alatt asszem olyan 7,5 felé. Amúgy a tiednek pörgősebbnek kellene lennie, amivel mentem az lent halott volt a rossz ypvs miatt, de fent ment rendesen és az is olyan 10 környékén muzsikált.
Egész rendben van a géped
Nektek egyébként meddig forog?
Akkor sztem, csak szimplán jó emberes kompressziója van és azt érzed. Amúgy is elég kis csutka berúgókar van az R en, meg elég nehéz is átforgatni. Legalább is amivel én mentem az ilyen volt
Ha nincs rajta a gyújtás akkor is. Csak ha mo
ndjuk nem elég erővel nyomom és nem lendítem át.
jaja, lehet régebben írtam ilyet, de azóta megváltozott a véleményem!

Egyébkén Budapestre szerintem elengedhetetlen az enduro kivitel, vannak olyan utak itt a szép fővárosunkban, aminél sokkal kellemesebben járható földutakat tudok...
Nem lehet hogy nem jó helyen van az előgyújtásod? (elfordult a lendkereked). Mert ez a visszarúgás nekem nem tetszik. Azé egy 125-ös ne rúgjon vissza akkorákat. Megnézném mi a helyzet, lehet valamiért túl nagy az előgyuszi.
Ha sokall, akkor ameddik leforog esetedben 8 környékén nekem el kezdett durrogni, mintha szabályozna...
De takarítsd ki a kehelycsövet, ha retkes attól is sokall.
A légszűrő teljesen új.
POWER be van állítva. Gyújtás, aztán kipufogó le és beállítottam úgy, hogy a szelep síkban legyen a hengerrel. A motorban fúrás dugócsere óta vagy 1500 km van. nem hiszem, hogy kevés lenne benne a kompresszió. Meg ha kézzel nyomom a berúgókart akkor olyat nyom vissza néha, hogy azt hiszem eltöri a kezem.
próbáltam a síbertű minden egyes fokát. A benzinszintem pont a karbi és az úszóház összeillesztésénél van.