Sziasztok ha valakinek lenne ilyen bal oldali blok dekli.amibe benne van a kuplungbetóló és berugókar dt-80-hoz vagy rd-hez levegöshöz vagy komplett blok,jelleze már.köszönöm
A Tm-28 a gyárija. Valszeg már gányolták....
Lehet kompresszióhiány is, nem csak kalibrálás....
Sok minden lehet.....
Így nehéz segíteni.
Légszűrő, kompresszió, pover beállítás.....soroljam?
Sziasztok!
Tegnap cseréltem le a DT 125R-em től a régebbi típusú mikuni karbit, egy mikuni TM 28 asra. annak reményében, hogy remélhetőleg jobban fog menni. De sajnos nem.Üresben 10 000 felé nem akar pörögni, menet közben 8000 ig kimegy 1-2 be, de 3-4 ben már nyögvenyelősen. Mi lehet a probléma? Írjatok valami ötletet mi lehetne még.
nem tudnátok nekem segíteni ami a képen található 2 motor a pirosban ki bukott a blokk és abba szerttnék DT125 blokkot az meg oldható és ha valaki tud az írjon már vissza(=
Szerintem pont Mumi mondta hogy a dt városi enduro de szerintem se arra való hogy az ember csak terepen hajtsa ugy mint egy ktm-et vagy egy bármilyen verseny endurot.
szerintem is inkább esés volt mert a kézvédők is kivannak fehéredve, meg a sárvédő is amit nem feltétlen azért cseréltek mert eltört hanem mert mint pl én csak mert nem tetszik a gyári. Látszik a kipun a nem gyári heggesztés nyoma ergo ki van pucolva a kipuja, az hogy fehér az lehet hogy megint csak a szem miatt mert a gazdájának úgy tetszett, Én biztos elmennék és megnézném azt a motort, ha nem csörög zörög tenném is futóra. Papiros, hátsó gumi cserés lesz, bár nem sokáig van rajta műszaki... de 330nemsok érte, szerintem 300-ba el is lehetne hozni.
A kettő csak együtt megy, mivel vonalba van fúrva....
Erre figyelj oda, ha ilyet adsz el!
hogy
nelegyen poros
vizes
stb
Lehet kompresszióhiány is, nem csak kalibrálás....
Sok minden lehet.....
Így nehéz segíteni.
Légszűrő, kompresszió, pover beállítás.....soroljam?
Tegnap cseréltem le a DT 125R-em től a régebbi típusú mikuni karbit, egy mikuni TM 28 asra. annak reményében, hogy remélhetőleg jobban fog menni. De sajnos nem.Üresben 10 000 felé nem akar pörögni, menet közben 8000 ig kimegy 1-2 be, de 3-4 ben már nyögvenyelősen. Mi lehet a probléma? Írjatok valami ötletet mi lehetne még.
nekem vannak ezzek
nem tudnátok nekem segíteni ami a képen található 2 motor a pirosban ki bukott a blokk és abba szerttnék DT125 blokkot az meg oldható és ha valaki tud az írjon már vissza(=