Inditásal vigyázzál mert eltudod törni a lapátokat. Amugy huzd le a csövet mindenhol aztán forró vizet kezdjél el beleönteni és rakj bele normális fagyállót.
Baromság, hogy nem lehet endurózni velük. Én még a 80-assal is elég szépen ottvagyok a DRZ meg az 550-es Husaberg mellett. Pedig nem egy erőgép, meg a futóműve sem az igazi ilyesmire. Ja és mostanában már szinte csak endurózni használom
Valaki itt kitalálta, hogy a dötö az utcára való, meg nem való terepezni ez egy baromság. Nyugodtan lehet vele küldeni az erdőben a sárban, meg mindenhol, semmi baja nem lesz csak karban kell tartani mint mindent amit használsz.
Jó motorok, nem szokott velük gond lenni ha arra használják amire valók. Magyarul nem endurozni meg cross pályára járni. Amit linkeltél azzal elég szépet eshettek, ha cserélni kellett sárvédőt, meg a fejidom kivan fehéredve, és még a kipuffot is festeni kellett. Ettől függetlenül lehet, hogy hibátlan, csak számomra kicsit furcsa egy 8 éves motornál.
Vidd be meleg helyre, majd miután kiolvadt méressed meg hány fokos a fagyálló benne.
Egy kis mintát elviszel a benzinkútra, ott kell lennie fagyállómérőnek.
Ha nem megfelelő, akkor cseréld le fagyállóra.
ne indítsd el, mert nem tud körbeforogni a víz.
Sziasztok Reggel megnéztem a mocit...a víz kásás volt benne..(pedig volt benne fagyálló) Mitévő legyek mert..megfagyott vagy legalábbis nem járhatóak át a csövek amikben víz folyna?!
Hello, akit érdekel van még dt 125 LC 1 ill 2-höz bontott alkatrészem, DT 125R-hez pedig motorikus elektronikus alkatrészem.
Olcsón adom őket, ha valakinek kell valami szóljon!
megbeszéljük!
Ezzel mehetsz mindenhol és nem üzemórás!
Egy kis mintát elviszel a benzinkútra, ott kell lennie fagyállómérőnek.
Ha nem megfelelő, akkor cseréld le fagyállóra.
ne indítsd el, mert nem tud körbeforogni a víz.
Olcsón adom őket, ha valakinek kell valami szóljon!
megbeszéljük!