Nekm most fél éves a dt supermotom.Békéscsabán vettem és azt mondták hogy ezt nem minden helyen mondják el, de 1000 km után meg lehet oldani h. egy vezeték elvágásával 22 le-s legyen.A dt nél a powerhez ne nyúlj!Össze van hangolva a y.e.i.s.-el!Ha megbabrálod, akkor elszáll a teljesítmény!
De visszatérve.Bemész a szervízbe megmondod h. neked 22 le kell, és ha segítőkészek 5 perc alatt megcsinálják!És akkor már kerekezni is tudsz majd!
hát szerintem ilyen infót nem kapsz....
kotorásztam a neten semmit nem találtam erről
pont azért nem mert 500ft anyag 500ft munkadíjért levesznek 15-25 ezerre....
aranybánya ez az alkatrészpiac
Én frissen behozott svájci import dt-t vettem, 98as.Azt tudni kell,hogy svájcban kizárólag fojatatlan dt-k kerültek forgalomaba.Nekem 10 ezeret pörög, de ott megáll, ha esik, ha fúj, tovább semmi.Az áttételt nem tudom, de így 125-öt megy végre.
Ha van egy motorom és sport változat egyértelmű hogy cél hogy menjen Amugy meg hol ugrasz meszebb? Jégen vagy aszfalton? VAstagabb a gumi jobb a tapadás.. A szélessége ha megnő akkor meg könnyebben jön hátra a motor. probálj emg egy verseny biciklivel( atomvékony kerekűvel) egykerekezni.
Nekem is ugyanez a jelenség van a DT-m nél. Nemrég lett felújítva (dugó, gyűrűk, csapágyak), szépen be lett járatva, gyári kipufogó rendszerrel a gyári áttétellel (16,57) de nekem se akar kiállni kerékre. Nem érezném hogy erős lenne. A power szelep néha megy néha nem. A karbi most lett kipucolva. Hátul 110/90-18 -as gumi van, + Twin Air légszűrővel.
Viszont érdekes, hogy amikor nem ment a power szelepem, akkor kézzel beállítottam az 1-es állásra (teljes nyitás), akkor elég gyenge volt alacsony fordulaton, de magas fordulaton nagyon ment és pörgött. 118-km/h-t mentem vele így. Mostmár megint működik a powerom de az alap állapotból (1-2 bowden között középen) szépen bezár alacsony fordulatra, ha emelkedik a fordulat akkor elkezd kinyitni de csak az alapállásig nyitja tovább nem . Ezáltal magas fordulaton megáll, nem akar húzni de nyomatékos. Így viszont csak 100 km/h csikarható ki belőle.
Visszatérve az eredeti problémámra új dugóval mindennel ugyanannyi erő van benne mint azelőtt
Ahogy olvastam az előző hozzászólásokban, hogy áttétel módosítással erősebb lenne, de viszont ha így is csak 100-at megy akkor egy másik áttétellel alig menne?
Nektek mennyit pörög a DT? Mert nekem folytatlan, ereje mint az állat, de 8-nál max 9-nél megáll. Így kb 90 et megy. Szerintem azé" egy folytatlan DT-nek 10-et kéne pörögni.
Sőt ha cserélsz fúvókát, Ha van ismerősöd, kérsz tőle egy simsonét. Elmész autosboltba vagy kismotor boltba vagy mégtöbb autosboltba megmutatod azt simson fúvókát és kérsz egy ugyan olyat 110esbe. Ugyan az csak a formája más. Japán az több 10 ezer emrt komplettan van csak.
Kuplung és rántás nélkül egyebe gázra. Hátul szélesebb a gumid mint enyém, attol elméletileg mégjobban kijönne egykerékre. Fúvókát ha kapsz gyári Japánt az 125ös méretű legyen, ha nem találsz csak utánygyártottat( Autosboltba 80 Ft kb.) az 110es legyen mert nem fog menni csak alapjáraton. NEmtudom mi lehet a baja, egyesbe kellene jönnie mindenféleképpen. Légszűrőd nem koszos? KArbid se? Gyertya? Mást már nemtudok kitalálni.
A 110-130 az nem a gumi szélessége? Enyém 150/60 R17.(Van egy kép feltöltve hátulról...) Ez nem függ össze sztem problémámmal. Nem áll ki egyesben sem, max ha rárántok állva. Nem érzem hogy ki akrna szaladni alólam. 125 gyári, 110 nem gyári a mérete amit vennem kéne fúvókának? Van eből több fajta is, vagy csak egy? nem értek ehhez abszolút
Ginaelli rendszertől csak jobbnak kéne lenni, nem?
Erőbő áll ki neked? kuplung és rántás nélkül?
Enyémen is ez a fogaskerék felállás, de az enyém nem supermoto. 110es gumi helyett 130as van hátul, így megy 134et a motor. Egyesbe gázra egyekerék, 2esbe ha emgrántom gáz, de kuplungal is jön. Hátulra ha teszel angyobb kereket jobban jö karikáta de nem fog menni végre csak kevesebbet. Fúvóka szivatós. Enyébe beletört a gyári. A néemt meg a japán méret nem egyezik. Ha találsz gyári japánt az 120, de ha bemész bármelyik autosboltba egy régi 110es fúvóka,(mz siimson vagy nemtom), de a lényeg hogy nem gyáribol 110es legyen. Többet nemtudok segíteni:) Sok sikert
Fogaskerekekkel kapcs is tehetnétek észrevételt!
elöl 16, hátul 57.
Normális ez? Miért érzem erőtlennek a mocit? Ha erőtlen mért nem megy 120-nál többet? Valami el van baszba rajta, abszolute nincs szétjatva.
Sziasztok!
Gianelli kipu rendszer van a dtmen, amitől nagyon szép hangja van, de sztem pont a rendszernek köszönhetően gyenge! Nem tom sajna összehasonlítani mással, mondjuk egy gyári dt-vel, így vettem. Ha van valakiinek ötlete, milyen fuvókákat lehetne érdemes vennem bele (lehet ez a baj), írjon. 99-es a gép, svájcból. 120 megvan, de egykerék felejtős. Ami fontos lenne, mert ez supermoto... :) Ha van valaki Hernádnémeti környékén gyári 125 R -es dt-vel írjon az is.
Köszi
Csá dt 80 ast akarok venni 50 enként de most néztem hogy van rajta rendszámtartó amit a szaruk 1 ből kiszúrnak hogy az nem 50 es ezen hogyan lehetne segíteni öteleteket tapasztalatokat tudnátok ebben a témában adni
GYÚJTÁSELEKTRONIKÁHOZ KELLENE KAPCSOLÁSI RAJZ!Széttszedtem amit már egyszer csináltattam hozzá primitiv szar az egész.... van benne kb 6 db dioda 4 ellenállás 3 kondenzátor meg egy db tranzisztor ! Apám műszerész, mondta hogy anyagárba majdnem kétszáz forint ! Viszont 25 ezerért csinálták rá! Jó nagy faszok! A probléma az hogy ezek a mocskok lereszelték a tranzisztorról a feliratot! és nem tudom milyen kell bele! Segítsetek! valami rajzot küldjetek légyszíves! sziasztok.
De visszatérve.Bemész a szervízbe megmondod h. neked 22 le kell, és ha segítőkészek 5 perc alatt megcsinálják!És akkor már kerekezni is tudsz majd!
kotorásztam a neten semmit nem találtam erről
pont azért nem mert 500ft anyag 500ft munkadíjért levesznek 15-25 ezerre....
aranybánya ez az alkatrészpiac
sztem az egykerékre állás totál nem függ a gumitól!
Nekem is ugyanez a jelenség van a DT-m nél. Nemrég lett felújítva (dugó, gyűrűk, csapágyak), szépen be lett járatva, gyári kipufogó rendszerrel a gyári áttétellel (16,57) de nekem se akar kiállni kerékre. Nem érezném hogy erős lenne. A power szelep néha megy néha nem. A karbi most lett kipucolva. Hátul 110/90-18 -as gumi van, + Twin Air légszűrővel.
Viszont érdekes, hogy amikor nem ment a power szelepem, akkor kézzel beállítottam az 1-es állásra (teljes nyitás), akkor elég gyenge volt alacsony fordulaton, de magas fordulaton nagyon ment és pörgött. 118-km/h-t mentem vele így. Mostmár megint működik a powerom de az alap állapotból (1-2 bowden között középen) szépen bezár alacsony fordulatra, ha emelkedik a fordulat akkor elkezd kinyitni de csak az alapállásig nyitja tovább nem . Ezáltal magas fordulaton megáll, nem akar húzni de nyomatékos. Így viszont csak 100 km/h csikarható ki belőle.
Visszatérve az eredeti problémámra új dugóval mindennel ugyanannyi erő van benne mint azelőtt
Ahogy olvastam az előző hozzászólásokban, hogy áttétel módosítással erősebb lenne, de viszont ha így is csak 100-at megy akkor egy másik áttétellel alig menne?
Kérlek segítsetek!
Ginaelli rendszertől csak jobbnak kéne lenni, nem?
Erőbő áll ki neked? kuplung és rántás nélkül?
elöl 16, hátul 57.
Normális ez? Miért érzem erőtlennek a mocit? Ha erőtlen mért nem megy 120-nál többet? Valami el van baszba rajta, abszolute nincs szétjatva.
Gianelli kipu rendszer van a dtmen, amitől nagyon szép hangja van, de sztem pont a rendszernek köszönhetően gyenge! Nem tom sajna összehasonlítani mással, mondjuk egy gyári dt-vel, így vettem. Ha van valakiinek ötlete, milyen fuvókákat lehetne érdemes vennem bele (lehet ez a baj), írjon. 99-es a gép, svájcból. 120 megvan, de egykerék felejtős. Ami fontos lenne, mert ez supermoto... :) Ha van valaki Hernádnémeti környékén gyári 125 R -es dt-vel írjon az is.
Köszi
A leeresztő csavar, alánézel a motor alá, és a hátsó kerék felöl van egy csavar, 45-fokba áll ki a blokból.