SZERINTEM, nem kap elegendő kenést, pont emiatt nem nagyon használnak a felső szemnél se perselyt 2T-nél.
Illetve biztos van más ok is, rengeteg 4T-ben is alul tűgörgőskosár van, pedig ott nem hiszem hogy gond lenne a kenéssel.
vidd el a mintát, és mondd meg a skf boltba ,hogy mire kell. Ilyen csapágyat-szimmeringet én semmiképp nem vennék motorosboltban, csak is csapágybolt! legalább is sztem
Nekem is...és már kb.: 5ezer km óta. Írtam neked kérdést....nem tudom, hogy nem láttad e vagy valami, de megkérdezném most is. A sima SKF-es szimering jó az első telómba?
Üdv
Nagyvas.hu-ról szeretnék univerzális indexet rendelni a Dt-re, leírásban csak annyi van, hogy minden típusra megfelelő és nincs E jelzéssel ellátva? Ez probléma? Vagy mit jelent? Raktam volna be képet de nem engedi lemnteni.
Segítségetek köszönöm.
Az enyémben fából volt csinálva (kb 4cm), ki is lőttem belőle. Az előző gazdi csinált pár érdekességet a gépen. Metamid-ból lesz beleesztergálva, igaz kicsit érzékeny az olajra. Hosszát még nem tudom, tapasztalat?
Illetve biztos van más ok is, rengeteg 4T-ben is alul tűgörgőskosár van, pedig ott nem hiszem hogy gond lenne a kenéssel.