Ilyen szilent baszásokat célszerűbb rezsitexből csinálni. Tán üvegszövet van benne, nem vetemedik és jobban ellenáll. Ebben jobb, mint a danamid, persze árban nem.
Pl danamid anyák kényesek némelyik zsírra és megdagadhatnak.
Persze ha valakinek jó kése van és kiesztergálja gránitból vagy dolomitból, akkor az sem fog vetemedni, meg az olaj sem árt neki
Mert kopik a hajtókar is, nemcsak a csap és a görgő. Anélkül lóf*sz az egész. De egyébként szélesebből keskenyebbet lehet csinálni. Meg persze nyers anyagból is hajtókart (az már egészen drága)
Az O.K. De sajna jártam már meg párszor és nem bízom csak magamban. Van minden hozzá, pad, mérőórák stb. Csináltam már JAWA Kalifornián is hajtókar cserét. Most az első fék-tárcsát vágatom lézerrel ki.
jó esztergátok lehet, ha dolomitot esztergáltok a dolomit egy vulkanikus kőzet, Te a fehéres színű danamid-nevű műanyagra gondolsz. Nem okoskodni akartam, csak volt már ahol kineveték ezért a hozzászólót
köszi a videót! megnéztem és amit ot használtak előfeszítőnek az szerintem dolomit...az van itthol nekünk is és van esztergálós ismerősünk is..eggyet esztergáltatunk hátha jobb lesz..meg akkor valami sűrübb olajat is nézek! köszönöm a segítségeteket!
előfeszítést adsz neki úgy ahogy Operable mondja egy csövet beleraksz, linkeltem egyszer egy vidit ahogy a YAMAHA nem tudom kik cseréltek olajat, és ott mondták hogy lehet bele több/kevesebb olajat is tenni, illetve a csúszószár alján le heggeszted a nyílást, hogy kevesebb olaj tudjon átfolyni rajta.
Jaa értem....csak mondom láttam h írtad a szimering méreteket. Szerinted a pl.: SKF csapágyboltban megvett szimering is jó oda vagy csak a motorosboltban megvett pár ezer ft-s jó?
Ááááááááá így is szűkös a keret, épphogy beleférünk.
Amúgy meg semmi baja szerintem.
Nem merülök bele, mert amihez eddig hozzányúltam, minden szar volt.
El van hanyagolva, nem is kicsit.
Egyenlőre összeáll, próba 100-150 km járatás, aztán meglátjuk mit ad ki, meg lesz -e még lóvé....
Nem jó hozzá az LC1 Hajtókar, más az alsó csap mérete, úgy emlékszem, Csak gyárit lehet kapni hozzá 29000.-Ft körül.
Már nagyon sok kört futottam vele, nincs hozzá más hajtókar!
ma unatkoztam itthon...gondoltam beindítom a DT úgyse volt már vagy 2 hónapja..lemegyek a pincébe..kitolom..ráadom a gyújtás..benzin csap kinyitva..rúgom gyúl...elsőre beindult ennyi állás után..járattam 15 percet és fájó szívvel vissza toltam..pedig azt hittem hogy kellesz rugdosni vagy fél percig hogy beinduljon
Valaki szokott az üzemanyaghoz Spurit használni? Valaki tudja, hogy mi a különbség az LC1 és LC2 főtengelye között? Lökethossz megegyezik az tuti, járt már nálam LC1 alaplap lendkerékkel. Nekem LC2 van és megegyezik a lendkerék, ugyanaz az alkatrész cikkszáma. Csak azért kérdezem, mert hajtókart vadászok és pár helyen kapni (webshop) , de párnál ki van írva, hogy csak LC1-hez jó. Megkérdeztem másiknál ott meg jó mindkettőhöz.
Pl danamid anyák kényesek némelyik zsírra és megdagadhatnak.
Persze ha valakinek jó kése van és kiesztergálja gránitból vagy dolomitból, akkor az sem fog vetemedni, meg az olaj sem árt neki
eddig jó csak valahogy kéne keményíteni rajta, hogy lehet szerintetek?
Amúgy meg semmi baja szerintem.
Nem merülök bele, mert amihez eddig hozzányúltam, minden szar volt.
El van hanyagolva, nem is kicsit.
Egyenlőre összeáll, próba 100-150 km járatás, aztán meglátjuk mit ad ki, meg lesz -e még lóvé....
420-as az DT80 M/MX/MX-S (84-ig), DT80 D/E/F/G/H/J/K (77-83)
Már nagyon sok kört futottam vele, nincs hozzá más hajtókar!
Mert arra a katalógus 420-at ír.