Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bocsánat a tévedésemért ilyen fehér rúd van itthol nekünk bocsánat még1x
Vagy csak egy vascsövet belevágsz, ahhoz nem köll eszterga, csak egy kisflex....
Ilyen szilent baszásokat célszerűbb rezsitexből csinálni. Tán üvegszövet van benne, nem vetemedik és jobban ellenáll. Ebben jobb, mint a danamid, persze árban nem.
Pl danamid anyák kényesek némelyik zsírra és megdagadhatnak.
Persze ha valakinek jó kése van és kiesztergálja gránitból vagy dolomitból, akkor az sem fog vetemedni, meg az olaj sem árt neki
Mert kopik a hajtókar is, nemcsak a csap és a görgő. Anélkül lóf*sz az egész. De egyébként szélesebből keskenyebbet lehet csinálni. Meg persze nyers anyagból is hajtókart (az már egészen drága)
Az O.K. De sajna jártam már meg párszor és nem bízom csak magamban. Van minden hozzá, pad, mérőórák stb. Csináltam már JAWA Kalifornián is hajtókar cserét. Most az első fék-tárcsát vágatom lézerrel ki.
azt hiszem az omega motornál lehet kapni 2ra-sat. De minek másik hajtókar? felújítást megúszod 15.000 ből
jó esztergátok lehet, ha dolomitot esztergáltok a dolomit egy vulkanikus kőzet, Te a fehéres színű danamid-nevű műanyagra gondolsz. Nem okoskodni akartam, csak volt már ahol kineveték ezért a hozzászólót
4
köszi a videót! megnéztem és amit ot használtak előfeszítőnek az szerintem dolomit...az van itthol nekünk is és van esztergálós ismerősünk is..eggyet esztergáltatunk hátha jobb lesz..meg akkor valami sűrübb olajat is nézek! köszönöm a segítségeteket!
http://www.onroad.hu/cikk/teleszkop-szereles-motullal.html
ezt a kis csöves dolgot megpróbálom köszönöm a gyors válaszokat!
előfeszítést adsz neki úgy ahogy Operable mondja egy csövet beleraksz, linkeltem egyszer egy vidit ahogy a YAMAHA nem tudom kik cseréltek olajat, és ott mondták hogy lehet bele több/kevesebb olajat is tenni, illetve a csúszószár alján le heggeszted a nyílást, hogy kevesebb olaj tudjon átfolyni rajta.
Teszel bele felül egy rugó toldót vagy nyomot vagy mi a rákot. Egy pl 5 centis csövet ami lejjeb nyomja a rugót.
én itt nyíregyen yamaha karsainál vettem a telószimeringet 2600 ft-ért
eddig jó csak valahogy kéne keményíteni rajta, hogy lehet szerintetek?
Jaa értem....csak mondom láttam h írtad a szimering méreteket. Szerinted a pl.: SKF csapágyboltban megvett szimering is jó oda vagy csak a motorosboltban megvett pár ezer ft-s jó?
Ááááááááá így is szűkös a keret, épphogy beleférünk.
Amúgy meg semmi baja szerintem.
Nem merülök bele, mert amihez eddig hozzányúltam, minden szar volt.
El van hanyagolva, nem is kicsit.
Egyenlőre összeáll, próba 100-150 km járatás, aztán meglátjuk mit ad ki, meg lesz -e még lóvé....
Csinálod az első telóját is?
DT 80 LC1,LC2 csak 428-as láccal van szerelve
420-as az DT80 M/MX/MX-S (84-ig), DT80 D/E/F/G/H/J/K (77-83)
Nem jó hozzá az LC1 Hajtókar, más az alsó csap mérete, úgy emlékszem, Csak gyárit lehet kapni hozzá 29000.-Ft körül.
Már nagyon sok kört futottam vele, nincs hozzá más hajtókar!
Akkor arra 420-as lánc való ugye?
Mert arra a katalógus 420-at ír.
ma unatkoztam itthon...gondoltam beindítom a DT úgyse volt már vagy 2 hónapja..lemegyek a pincébe..kitolom..ráadom a gyújtás..benzin csap kinyitva..rúgom gyúl...elsőre beindult ennyi állás után..járattam 15 percet és fájó szívvel vissza toltam..pedig azt hittem hogy kellesz rugdosni vagy fél percig hogy beinduljon
Tudom nem mumi vagyok! De 4csavaros.
mumi: Neked a hátsó lánckerék felfogatása 4, vagy 6 csavaros?
Alsó tűgörgő szélessége a 37a keskenyebb tűgörgővel van szerelve mint a 2ra.
Valaki szokott az üzemanyaghoz Spurit használni? Valaki tudja, hogy mi a különbség az LC1 és LC2 főtengelye között? Lökethossz megegyezik az tuti, járt már nálam LC1 alaplap lendkerékkel. Nekem LC2 van és megegyezik a lendkerék, ugyanaz az alkatrész cikkszáma. Csak azért kérdezem, mert hajtókart vadászok és pár helyen kapni (webshop) , de párnál ki van írva, hogy csak LC1-hez jó. Megkérdeztem másiknál ott meg jó mindkettőhöz.