Amúgy Eszti úgy néz ki, hogy nem kell első és hátsó lánckerék, csak egy lánc cserével megúszod.
Asahi erősített elég bele neked?
Jövőre kell rá egy szett biztosan!
Bocsi az offért.....előre is...
Hogy rohadna meg az a szemét, aki beletervezte a 80-as Détébe a kerékagycsapágyakat.
Bármennyire is próbáltam a távtartó csövet félrenyomni, hogy ki tudjam ütni a túloldalról a csapágyat, nem lehet.
De miivel nem volt kedvem csinálni kihúzót, szétbarmoltam az egyik oldalt a kosarat, és kiszedtem a belső futógyűrűt.
Ekkor a túloldali már ki bírtam ütni.
De mivel peremes a csapágyfészek a szétbarmolt külső gyűrűhez nem lehetett hozzáférni, és elég jól összerohadt az alu kerékaggyal.
Így hegesztettem a belső gyűrűbe keresztbe egy menetes szárat, és annál fogva ütöttem ki....
Bár célszerszámmal biztos egyszerűbb lett volna...
A csapágyak mérete: 6202, és 6302. 1-1 darab ZZ-s csapágyak.
Központi mellé van beberakva...és egy drottal oda fogattam. Csinálok képeket rla.. de talán leeht hogy még van is róla...ha nincs akkor a délután folyamán csinálok..mert uygis bontom szét.
Szia.
A házra gondolsz mint csúszkafészek?
Namost nekünk van a téglalap alakú ház.
Abban megy a dupla kitolós gém.
És amit helyzetelne a csúszka (amik már nincsenek benne itt ott kiestek) arra gondolsz? Vaslap alap danumittal?
A házban lóg az egész kitológém....
De itt a számom, csörizz meg, visszahívlak.
06-20-3308-392
Előre is köszi...
A suli Közlekedésmérnöki képzés távoktatási formában, mellette 3műszak egy autógyárban. Ez utóbbi talán hamarosan változni fog.
A suliból még van hátra 3 félévem, utána mérnökként szeretnék dolgozni. Egyéb kérdés?
na erről valamit írj már kérlek, vagy képet ,mert én már csomót filóztam hogy legalább egy kis defekt spray-t el tudjak rejteni a gépbe de az én kreativitásom kevés volt ezen feladathoz! help míííí!
Azt nem mondtam, h bejött. De a sulinak, a karriernek és a motorozásnak élek. Más nem igen fér bele...a motorra spórolok és költök is rendesen. De van aki meg pecázik...
És köszönöm, hogy szóltál!