Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ezt még nagyon nem tudom
És te ott alszol szegeden vagy vissza aznap?
Jah, tudom Apuci csinálja... Nem az idő, inkább a lóvé! Min. 30-35000 csak az üzemanyagköltség ...
Bevállalnám, azzal nem lenne gond. De pénz+idő+motorállapottól függ. Mert egy fórumos társunk csinálgatja most a motoromat, mert elég kriminál volt már az állapota.
Az országkerülőre nem mész?
Mi is megyünk, róbogós haverommal/suzuki address/ . Én meg az rx-el!
Moped rally-n (Budapest-Szeged off-road) rajta lenne valaki? Én már jelentkeztem!
http://mopedrally.hu/
http://www.motorozz.hu/main.pl?me
nupage=tour&t_id=3680&session_id=UestXe7QANw15496
http://youtu.be/0GPRGI2RkTY
Köszi a segitséget.Találtam a közelben yamaha szervizet beviszem a gépet.
Illetve a hónolás olajtároló karcai sem ártanak ha megvannak, ilyen mértékű kopásnál meg gondolom már nincsenenk.
Gondolom perselyes a túlméret számából.
Meg kellene mérni mit ad ki, aztán venni dugót és furatni. Majd az itteniek megmondják, ha mondassz pontos típust, hogy hány század a gyári illesztés.
Újradugózás vasperselynél nem megy, eleve vállasra, hordósra kophat a furat.
Jó reggelt.
Tegnap levettem a hengert a dugattyu 49,3mm a tetejébe meg ez van:0,50.A dugo ugy lötyög a hengerben mint biró seggében a lóf...
Dugattyu csere 49,5-re?
Olvasd el a hsz-eidet....
Üdv mindenkinek!

Yamaha dt 80 LC 2 eshez keresek oldalidomokat vagy más néven rajtszámidomokat, akinek van az írjon ide, vagy az e-mail címem: kiskutya2@citromail.hu.
meg szerintem a lengővillából lehet megállapítani a korát kb-ra, mert a milyenknek a lengővillája éles a sarkoknál, ez pedig a gömbíjítetteb, régebbi fajta. Igazából ezek akkor látszank amikor egymás mellett áll egy 92-előtti és utáni
ééértem
de a szín nem egyezik /persze átfújhatták ,de sztem nem tették/ és ha jól látom neki nincs szívótorokfűtése, ami szintén 1992 előtti gyártásra utal
Szerintem meg pont a láncfűrész ,damilos fűkasza, simson star is kényszerhűtéses, mert a főtengely forgat egy turbinát-lapátkereket, és az amíg forog, hűtőlevegőt juttat a henger-hengerfejhez, legalább is én így tudom
megint betalállak, de most azért mert tisztellek azt hittem valami neked is eldurran az agyad és jön a vita

Ám az akkor is fékfolyadék és nem olaj, mert az olaj valamilyen szinten összenyomható, ez meg nem, ez csak a vizet köti meg

teflonos láncspray-t használjatok az nem ragad rá mindenre lemoshatatlanul mint a zsírbázisú



Meg még pls mond el mit kéne csináljak a motoron, mert nem igazán látok én rajta szemetverő problémát csak hogy karcos és koszos
stihl olaj nem a legjobb, mert az olyan cucchoz van kitalálva ami csak brümmög egy helybe és nem kap folyamatos hűtést azaz nem kényszer hűtéses(menetszél, folyadék).

Bár nem értem hogy a láncosok mért nem léghűtésesek stihl boltos csávó mondta hogy nem az
az enyém 95-ös és ugyan így néz ki
valamikor úgy 1985-és 92 között készülhetett. Az enyémben 110 -es főfűvóka van
áááálat
Szia Csipke!

Ha jól látom LC2-es a gép, 1984-től gyártják, az olaj legyen szintetikus, a váltóba motorosboltban vettem jó minőségűt, de pontosan nem tudom, a betöltő nyílás környékén fel van tüntetve a mennyiség, a benzincsap nem eredeti, NGK BR9, Schampion N2C, BRISK LR12C, POWER tudtommal 125cc-től van, 6sebességes. A többit a mesterek tudják.
bocs bocs nálunk a rezó beceneve a sürítő, bocs téll ez itteni zsargon:D