Yamaha DT 125 endurohoz keresek oldalidomot 1980-as évjáratúra.Ha valakinek van eladó,kérem írjon,már csak ez hiányzik a fényezés,és a műszaki előtt.antpeter@freemail.hu
Nem magamnak csinálom, és a tulajnak nincs rá keret.
Saját motoromba minőségi cuccokat veszek, ez nem is kérdés.
De nem erőltethetem rá valakire ezt.
Levivel csak az a bajom, hogy itt ül feszt a gép előtt, és mikor végzek a javítással felírok, azt kioktat.....holott volna az övén is mit csinálni, mert nem makulátlan.
Húzza meg az ilyen ember a fa......mat.
Ez egy igen jó kérdés.....
Ha te felteszel egy ilyen kérdést, akkor sokmindennel nem vagy tisztában.
Miért akarsz benne dugót cserélni?
Honnan tudod, hogy bontatlan blokk?
Ha dugót cserélnél nem kéne megnézni a hengert is?
Lehet egy fúrás is ráférne.....
Ha valaki egy ilyen kérdést feltesz, az inkább ne cseréljen dugattyút!
Jobban jársz, hidd el.
Komoly dolgok mennek itt kérem :)
Mondjuk az ominózus vitához azért azt hozzátenném, hogy én is párszor beleestem a kívülről megkenjük a bowdent dologba, de úgyis mindig az a vége, hogy szemet leforrasztani 2 perc alatt, kihúzni, féktisztítóval a külsőt átfúlyni, majd amiben tökéletesen igaza van Levinek, valami kenőanyaggal kéne megkenni. De kb ötöde idő és ötször jobb végeredmény. Na végülis mindegy, nem szeretnék belefolyni ilyen nagy volumenű dolgokba, mert én ilyeneket hébe hóba csinálok, legtöbbször veszek újat vagy gyártok.
Mondjuk egy valamire én is brutálisan kiváncsi vagyok ,az hogy micsoda az a sűrítő, mert halványlila fingom sincs mi lehet egy dt-ben, amit ha kiveszel összevissza kerékre áll
A levegő vagy egyéb gázok sűrüségének fokozása. Ezt különböző szerkezetü sűrítő gépekkel lehet eszközölni (l. Kompressziós szivattyu). Az elektromosság sűrüségét is lehet fokozni. Az erre való eszközök az elektromos sűrítők. L. Elektromosság, Lejdai palack, Franklin-féle tábla.
Ja persze tom hogy sokat jelent az áttétel, de az is csak egy bizonyos fokig, mert utána már csak nyüszít azt megy 20km el... nem baj ha kicsit alapból erősebb a mocivan nálunk 1srác az kiüritette a sürítőt mert volt benne nem tom mi neki meg üres kipuff, gyáritól 1 el nagyobb dugó, öm kicsitt rövidebb áttétel, ömm kivágott sürítő, még 4.ben is fell lehet állítani a dt ét:D
DT80 elrakva télre aludni... Most mentem vele egy kört és valami förtelem. Az elsőkerékcsapágy hangosabb mint az egész motor...akksi csak akkor működik ha rábaszok egyet az oldalára....egész első villám full olaj a szar szimeringtől...valamint már meguntama tologatást...jah és csuszik a kuplung a szar olaj miatt.
Tegnap vettem egy eléggé lepukkant, DT80lc-t aminek nem tudom a pontos tipusát az adattáblán meg csak ennyi látszik*53v002008,a többi az le van kopva.
Ezért szertném a következöket megtudni:
hanyas évjáratú és tipusu?
hogyan állapithatom meg hogy müködik-e az olajzása rendesen?
sthil olaj jó-e bele?(ilyenel van felöntve)
a váltóba milyen olajat töltsek,mennyit?
a benzincsapon minek van 2 csatlakozás?(az egyik le van vakitva)
milyen gyertya kell bele?
a karbiban 0,65-ös a föfúvoka(szerintem ez karcsu)
honnan lehet tudni hogy power szelepes-e?
5vagy 6 sebességes?
Egyenlöre ennyi lenne.Elöre is kösz a segitséget mindenkinek.