ajj ne veszekedjetek már.. szeressétek egymást egy kis off: egész nap sütött a nap..most meg hó esik..és ráadásul beteg is vagyok nehogy tudja napsütésbe motorozni :
igen kioktattam apucit meg én sokkal nagyobbra tartom magam mint őt ez van nagy a pofám de ne jöjjön dicsekedni nekem hogy ő ~ 1 nap alatt mikre volt képes mert ő mekkora szaki aztán még minket parasztoz le.... most már van oka engem leparasztozni na csácső ebben a fórumban mindenki csak osztja a másikról hogy csak kötekedni tud de aki osztja az is csak kötekedik
Apuci merő jóindulatból foglalkozik a motorommal, nem mellesleg felesége van és gyereke, plusz a saját motorját is csinálgatja, így időben kicsit elfoglaltabb, mint te. És nem egy sima felújításról van szó, hanem éppen egy totál gatya motorból csinál használható rendes gépet. Biztosan ismered a mondást, jó munkához idő kell.
Hát nem tudom de 1,5 óra szerintem kevés lenne ... Ha azt nézem ,hogy csak mire levadászom a sok sallangot róla, hogy a henger közelébe férjek az egy fél óra...Ja hogy csak úgy ledobálni ÁÁÁÁÁÁÁ Egy zsír állapotú motort óvatosan kell megközelíteni a szerszámokkal ha nem akarod nyalogatni a sebeit A közben felmerülő szopásokról nem is beszélve! Lehet ész nélkül is szerelni (kb 10 perc) Aztán jönnek a kérdések ,hogy miért ragadt meg a drágám ?
Szia mindenkinek!Apuci még csak most olvastam a kérdésedet !konkrétan minden Hiabhoz létezik csuszka! De gyakrabban vágjuk tömbből! olcsóbb is jelentősen,meg nem kell várni rá még megérkezik.Nem is tudom hirtelen melyik is a 650 es daru Az biztos ,hogy sok kitolót láttam már szétszakadva a csuszkák hiánya miatt de főleg kisgémet. Szolnokon a hiab daruszerviznél dolgozom ha tudok segiteni szivesen teszem !ha nem tudok valamit megkérdezem neked okosabb idősebb kolégáimtol
Azt is nézd, hogy meló mellett, szabadidőben, amit lehetne a családra is szentelni. Lehet a henger levétel és csapszeg, tűgörgő csere még 1,5 óra se, de én szarnék bele, ha a barátnőmmel lehetnék helyette. Tegnap raktam fel újra a karbimat, másik fúvóka, pucolás, hangolás, tömítés basztatás, a szívócsonkomon törött fülek vannak, azt is meghúzni egyenletesen a készített lemezzel, 1 hónapja legalább halogatom, mert volt jobb dolgom is.
Ez felháborító hozzászólás volt. Már ne is haragudj, de 16 éves szaros gyerek létedre (én is az vagyok, de legalább nem oktatok ki, és nem magyarázok tőlem idősebb, tapasztaltabb embereknek) hogy jössz te ahoz, hogy ilyeneket írsz? Gondolom te rengeteg motort szétszedtél már, volt milliónyi motorod, és neked sokkal több tapasztalatod van mint Apucinak. Pont, hogy te tartod nem kicsit, hanem nagyon sokkal többre magad mint amilyen igazán vagy ( az eddigi okoskodásaid "hozzászólásaid" alapján). Nekem ez a véleményem! Csak gratulálni tudok
Csak hogy mondjak valamit ez a kormánycsapágy átzsírozás kb 1,5 óra, lehúzni a hengert kicserélni a csapszeget az is kb 1,5 óra. Az 3 max 4 óra. úgy hogy nem is tudom... karbipucolás henger törölgetés ez simán belefér 1 napba, még az én hatalmas rutinommal is Meg szerintem kicsit sokra tartod magad.... Eszterlánchoz is jó pár lenéző szavad volt itt fórumon. Bocs de ez az én véleményem.
Viccesek vagytok....ezt tudjátok, egész nap egymást basztatni....
Én legalább elmondhatom, hogy ma is véghezvittem valamit....
Bár ez csak az én megnyugtatásom....
Inkább nézegetek másik oldalakat, mert itt eléggé beparasztosodtak a népek...
Jó hogy ki tudod az embereket oktatni...
Tök mindegy mit írok....
Tegnap éjfélig kirántottam Eszterlánc motorjából a villabefogópárt, megzsíroztam a csapágyakat, és összeraktam.
Ma felraktam rá a kormányt, visszakötöttem a sallangokat, elmostam a karbiját, meg a hengert fúrásra.
A karbit kipucoltam, meg beállítottam az úszószintet.
Ebéd után, meg az enyémen cseréltem csapszeg tűgörgőt.
Lefestettem a kiput, és már 18h-kor megvolt az indítás....
Csak azért írom le ezeket, mert valszeg ezt Te is gyakorlatba tudod fektetni ennyi idő alatt, akkora rutinnal rendelkezel....
De csak oktass nyugodtan...
amúgy meg ha nincs mit csináljak, nem kell a motorhoz nyúljak akkor minek mennék ki légszűrőt takarítani?
Én legalább elmondhatom, hogy ma is véghezvittem valamit....
Bár ez csak az én megnyugtatásom....
Inkább nézegetek másik oldalakat, mert itt eléggé beparasztosodtak a népek...
Tök mindegy mit írok....
Tegnap éjfélig kirántottam Eszterlánc motorjából a villabefogópárt, megzsíroztam a csapágyakat, és összeraktam.
Ma felraktam rá a kormányt, visszakötöttem a sallangokat, elmostam a karbiját, meg a hengert fúrásra.
A karbit kipucoltam, meg beállítottam az úszószintet.
Ebéd után, meg az enyémen cseréltem csapszeg tűgörgőt.
Lefestettem a kiput, és már 18h-kor megvolt az indítás....
Csak azért írom le ezeket, mert valszeg ezt Te is gyakorlatba tudod fektetni ennyi idő alatt, akkora rutinnal rendelkezel....
De csak oktass nyugodtan...
jól tudsz reagálni.... az akkor is fékfolyadék és nem olaj.... menj csak rejszolni...
//s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...
ilyen az alapjárati fúvókád, vagy az oldala lyukacsos a vékony résznél?
Nagyon ráérsz....Cseréld le az olajat, meg takarítsd ki a légszűrőt!