Sziasztok
Van egy Yamaha dt50R-em,2006-os kiadású,bontatlan blokkal.
Dugattyút szeretnék benne cserélni.Valaki megtudná mondani,hogy hanyas méretű dugattyú kell bele?
na akkor most én is keménykedjek hogy simsonba cseréltem dugót csapszeget hengert egyedül?de annak megvolt az előzmények hogy mért nem segítettek mert azelőtt a kipufogót és raktam fel és feszült és letört a hengerről a könyök...és egy henger szett volt a tanuló pénz de nem vagyok rá büszke mert ha a kipufogót ésszel raktam volna fel akkor nem kellet volna 11e Ft-t kidobni a hülyeségem miatt...
Dt ét azért vennék mert filléres gép mivel millió darab van belőle:D am terepen de nem komolyan általában csak átjárni 1 ik faluból másikba csajozni arra használom de ha épp rám jön az 5 perc legyen minek alá vágni
Akkor inkább kdx vagy cre gondolom erdőzni akarsz, én oda tuti valami alapból erősebbet és picit komolyabb endurot vennék mert, szerintem a dt nem való terepre
Filces cuccon gondolkodom én is...csak nem tudok sehonna szerezni...de lehet mingyá emenek a méteráru vagy miylen bolt az azt vezsek egy ksi pilc anyagot azt ráragasztom valamire azt be a furóva azt teszt.
SZIASZTOK FIUK,NÉZEGETEM A DT KET LEHET LECSERÉLEM A 600 AST ÉN IS, 1 HÜLYE KÉRDÉS, MIVEL LEHET ELŐ CSALNI PÁR LOVAT 1 DT BŐL(125CCM) AMIKELL EDDIG MENTEM HÁÁTH NEM TOM, CRM EM MEGETTE ŐKET, olyanokra gondolok hogy nagyobb henger stb minden érdekel :D sajna mostanában csak 4t vel volt dolgom és már nem tom mi hogyan 2t nél:) válaszokat előre is köszönöm,(ha érdekel valakit van egy eladó xl 600 am felújítva picit csunya külső vel) ja és bocsi a helyes írási hibákért csak fáradt vok és nincs kedvem keresni a hibákat:)
fogalmam sincs autófényező azt mondta hogy a héten járuljak elé és elgondolkozik valamin, ha nem akkor meg megpróbáljuk sima polír pasztával meg filckorongal.
Le van fényképezve 2szemszögből nagyba aztán a km óra állás, utána következik a blokk, majd a sérülések, a fejidomon nem én csináltam a karcokat hanem az előző tulaj nekem az első sárvédős az oldalidomot és a hátulját sikerült összebarmolni az első sárvédő vizes csiszolóval meglett csiszitelve mert kipróbáljuk mit ér a polír neki
Illentve a váltókarnál lévő szimering engedi az olajat és laza a láncom
fékbetét, és FÉKFOLYADÉK lett benne cserélve illetve telószimering és olaj... és én még szép hogy nem tudok felfogni semmit mert csak 16 éves vagyok... Az 50esembe cseréltünk dugót, pár hete voltunk a tulajnál mert jó barátunk és semmi rossz indulatú hangja nincs a motornak úgyhogy nagyon nem bénázhattam el semmit benne
mai nap folyamán még lesz felrakva a motoromról képek, minden egyes karcot lefényképezek neked és minden gyanúsnak tűnő dolgot
Igen. Ezek normaidők.
Lehet a sajátomon működne is, mert az utána itt áll a garázsban, és bármikor nekiállhatok szerelgetni.
Viszont ezzel egy másik ember fog motorozni, és úgy kell megjavítani, hogy ne 2-3 napig bírja, mellesleg ha ezen hibákból kifolyólag őt baleset éri, akkor az az én felelősségem.
Ez az amit nem fogsz megérteni 17 évesen.
Amúgy meg kurvára nem érdekel, hogy fékolaj, vagy fékfolyadék, mert a bovden beljesébe öntöttem, hogy lemarja a trutyit ami évek alatt felragadt.
Tudod ezzel az 1 óra szopással, Esztinek spóroltam 2-3000 forintot.
Mert nincs pénze.
Attól független megnézném a motorodat, hogy milyen szakszerű szereléseket hajtottál már végre rajta....
Bár az adatlapod évek óta nincs kitöltve, így nem is látni mivel jársz, és nem tudni rólad semmit.
Legalább ha kioktatsz, tudjam ki vagy.....vagy maradj anonim...és....
Van egy Yamaha dt50R-em,2006-os kiadású,bontatlan blokkal.
Dugattyút szeretnék benne cserélni.Valaki megtudná mondani,hogy hanyas méretű dugattyú kell bele?
Filces cuccon gondolkodom én is...csak nem tudok sehonna szerezni...de lehet mingyá emenek a méteráru vagy miylen bolt az azt vezsek egy ksi pilc anyagot azt ráragasztom valamire azt be a furóva azt teszt.
örök hála az első lájkolónak
Le van fényképezve 2szemszögből nagyba aztán a km óra állás, utána következik a blokk, majd a sérülések, a fejidomon nem én csináltam a karcokat hanem az előző tulaj nekem az első sárvédős az oldalidomot és a hátulját sikerült összebarmolni az első sárvédő vizes csiszolóval meglett csiszitelve mert kipróbáljuk mit ér a polír neki
Illentve a váltókarnál lévő szimering engedi az olajat és laza a láncom
mai nap folyamán még lesz felrakva a motoromról képek, minden egyes karcot lefényképezek neked és minden gyanúsnak tűnő dolgot
Lehet a sajátomon működne is, mert az utána itt áll a garázsban, és bármikor nekiállhatok szerelgetni.
Viszont ezzel egy másik ember fog motorozni, és úgy kell megjavítani, hogy ne 2-3 napig bírja, mellesleg ha ezen hibákból kifolyólag őt baleset éri, akkor az az én felelősségem.
Ez az amit nem fogsz megérteni 17 évesen.
Amúgy meg kurvára nem érdekel, hogy fékolaj, vagy fékfolyadék, mert a bovden beljesébe öntöttem, hogy lemarja a trutyit ami évek alatt felragadt.
Tudod ezzel az 1 óra szopással, Esztinek spóroltam 2-3000 forintot.
Mert nincs pénze.
Attól független megnézném a motorodat, hogy milyen szakszerű szereléseket hajtottál már végre rajta....
Bár az adatlapod évek óta nincs kitöltve, így nem is látni mivel jársz, és nem tudni rólad semmit.
Legalább ha kioktatsz, tudjam ki vagy.....vagy maradj anonim...és....