Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez még a gyári kuplung betolo.
Rendben, hát úgy szoktam kenni hogy lefektetem a bowdent, hogy az egyik fele kicsit magasabban legyen, onnan nyakon öntöm olajjal, és ha már lent is folyik, akkor tuti van benne Amúgy amit kicseréltem, jó állapotú volt, meg nem volt száraz, a gázkarnál van benne egy töréspont az akasztó cucctól kb másfél centire, és ott voltak elszakadva a szálak, sehol máshol. Először kipróbáltam hogy ott elvágtam, és ráraktam oda az általam gyártott szemet, de úgy rövid volt, nem lehetett összetekerni a héjon annyit hogy elég hosszú legyen a bele.
Én is tegnap este rejszoltam az Eszti kuplungbovdenjével 1 órát, mire keresztülment rajta a fékoil....úgy ragadt mint a rosseb....
Köszönöm a választ.
Zsírozás megoldható.
Látom zajlik az élet....
Én meg addig kicseréltem az enyémben a csapszeg-tűgörgő párost.
Nem kicsit lógott....
Most lefestem a kiput.....oszt megyek aludni...
Alapvetően zsírozni kelelne az nem jön ki.
Ban ehhez külön készülék nekem is volt, de valaki sziveskedett nem visszaadni...
Nyilván minál vastagabb olaj, annál inkáb bentmarad.
teflonos volna a leg egyszerűbb, ha volna oylan ház teflonosban
Nekem a kuplungbowden halálozik sűrűn, milyen olajat rakjak szerinted a házba inkább? váltóé, benyába való esetleg? vagy amit a pincében találok?
Aki a politika szemüvegén keresztül képes csak bármit is nézni ami a politán kívül esik az nyilvánvalóan hülye.

Te meg egyszerűen arrogáns vagy.
Akkó zsír!

A bowden halála a kenetlenség szok lenni, kűggyé' bele olajat, hogy alul mr folyjon
Nekem az a kar nem gyárinak tűnik, gyárilag rövidebb és nem is ér bele a láncba. Nem lehet levenni a kart róla, és rátenni másikat? Lemezből lehetne csinálni
Az fincsi cucc
Az RD-50 emnek is valahogy így volt megoldva
12345!

Ma szenvedtem a telómmal egy kicsit...mert igyis szimering csere lesz...felül raktam a meglévő olajhoz egy kis 10W40-t kiváncsiságból. Végeredmény: megt se mozdult a teló.... aztán alul le engedtem az olajat....és kb fél deci viz folyott ki a telóból....meg szinte csak az az olaj volt benne amit én beleraktam sürüt....nesze neked motorszerelő 26 ezerért....
sziasztok,yamaha dt 80-hoz keresek kuplung betólót.vagy koplett blokot,levegös-80-as,
6.



tiszta csúnya
Waze, véletlen az égő kiput raktam be, ez lenne a kép
Ennyire néz ki jól a gép, ennyire tetszik:
1. Nagyon szép
2. Naggggyonn fajjaaaaa
3. ÚÚú kit kell megölnöm érte?
4. Most rögtön elkezdek aláírást gyűjteni ,hogy bekerüljön a Nemzeti Múzeumba, és egy kép róla a Műcsarnokba
5. Nem tudom emberi szavakkal kifejezni, annyira jóól néz ki.

kéretik választani
az bizony
kössz, má nagyjából megvan mi ez, érdekes tudomány ez a futómű téma.
na most veled vagyok


Eszterlánc nem kéne enyire túlreagálni a dolgokat....
Lehet hülyeség, de más telókban meg két rugó van, egy rövidebb és erősebb, meg egy hosszú gyengébb. így ha csak kicsit rugózik akkor puhább, viszont ha lemegy egy pontig, akkor felerősödik a rugó, nem koppan fel csakúgy
én ezt találtam így hirtelen..hátha segít link
Emlékeztem halványan, hogy amikor első teló olajat cseréltem akkor mint ha egyik végén sűrűbb menetű lett volna a telórugó /most már tudom ,hogy ezt hívják talán progresszív rugónak /, és én a sűrű végével leelé tettem vissza, ahogyan találtam. Multkor volt egy videó amit Levi linkelt be ,és ott azt mondták hogy a sűrű menetnek fent kell lennie. Meg néztem képet itt-ott, és ez mindenhol így van ,hogy a fix pontnál van a sűrű rész. Na most megint szétszedtem, és jól emlékeztem, fordítva volt benne a rugó, összeraktam rendesen, kíváncsi leszek egyáltalán valami fog e változni annyira ,hogy érezzem? Valaki ért ehhez, hogy mi ez a progresszív futómű dolog? felhomályosíthatna...

igen a góógle a barátom ,mindjárt rá is keresek, csak attó nem tudok kérdezni
Befejeztem. Ennek semmi értelme.
Kezeltesd magad. Mennyire antiszoc vagy. Milyen politikai nézetet terjesztettem? Én ezt nem vágom.