Rendben, hát úgy szoktam kenni hogy lefektetem a bowdent, hogy az egyik fele kicsit magasabban legyen, onnan nyakon öntöm olajjal, és ha már lent is folyik, akkor tuti van benne Amúgy amit kicseréltem, jó állapotú volt, meg nem volt száraz, a gázkarnál van benne egy töréspont az akasztó cucctól kb másfél centire, és ott voltak elszakadva a szálak, sehol máshol. Először kipróbáltam hogy ott elvágtam, és ráraktam oda az általam gyártott szemet, de úgy rövid volt, nem lehetett összetekerni a héjon annyit hogy elég hosszú legyen a bele.
Látom zajlik az élet....
Én meg addig kicseréltem az enyémben a csapszeg-tűgörgő párost.
Nem kicsit lógott....
Most lefestem a kiput.....oszt megyek aludni...
Alapvetően zsírozni kelelne az nem jön ki.
Ban ehhez külön készülék nekem is volt, de valaki sziveskedett nem visszaadni...
Nyilván minál vastagabb olaj, annál inkáb bentmarad.
teflonos volna a leg egyszerűbb, ha volna oylan ház teflonosban
Nekem az a kar nem gyárinak tűnik, gyárilag rövidebb és nem is ér bele a láncba. Nem lehet levenni a kart róla, és rátenni másikat? Lemezből lehetne csinálni
Ma szenvedtem a telómmal egy kicsit...mert igyis szimering csere lesz...felül raktam a meglévő olajhoz egy kis 10W40-t kiváncsiságból. Végeredmény: megt se mozdult a teló.... aztán alul le engedtem az olajat....és kb fél deci viz folyott ki a telóból....meg szinte csak az az olaj volt benne amit én beleraktam sürüt....nesze neked motorszerelő 26 ezerért....
Ennyire néz ki jól a gép, ennyire tetszik:
1. Nagyon szép
2. Naggggyonn fajjaaaaa
3. ÚÚú kit kell megölnöm érte?
4. Most rögtön elkezdek aláírást gyűjteni ,hogy bekerüljön a Nemzeti Múzeumba, és egy kép róla a Műcsarnokba
5. Nem tudom emberi szavakkal kifejezni, annyira jóól néz ki.
Lehet hülyeség, de más telókban meg két rugó van, egy rövidebb és erősebb, meg egy hosszú gyengébb. így ha csak kicsit rugózik akkor puhább, viszont ha lemegy egy pontig, akkor felerősödik a rugó, nem koppan fel csakúgy
Emlékeztem halványan, hogy amikor első teló olajat cseréltem akkor mint ha egyik végén sűrűbb menetű lett volna a telórugó /most már tudom ,hogy ezt hívják talán progresszív rugónak /, és én a sűrű végével leelé tettem vissza, ahogyan találtam. Multkor volt egy videó amit Levi linkelt be ,és ott azt mondták hogy a sűrű menetnek fent kell lennie. Meg néztem képet itt-ott, és ez mindenhol így van ,hogy a fix pontnál van a sűrű rész. Na most megint szétszedtem, és jól emlékeztem, fordítva volt benne a rugó, összeraktam rendesen, kíváncsi leszek egyáltalán valami fog e változni annyira ,hogy érezzem? Valaki ért ehhez, hogy mi ez a progresszív futómű dolog? felhomályosíthatna...
igen a góógle a barátom ,mindjárt rá is keresek, csak attó nem tudok kérdezni
Én meg addig kicseréltem az enyémben a csapszeg-tűgörgő párost.
Nem kicsit lógott....
Most lefestem a kiput.....oszt megyek aludni...
Ban ehhez külön készülék nekem is volt, de valaki sziveskedett nem visszaadni...
Nyilván minál vastagabb olaj, annál inkáb bentmarad.
teflonos volna a leg egyszerűbb, ha volna oylan ház teflonosban
Te meg egyszerűen arrogáns vagy.
A bowden halála a kenetlenség szok lenni, kűggyé' bele olajat, hogy alul mr folyjon
Az RD-50 emnek is valahogy így volt megoldva
Ma szenvedtem a telómmal egy kicsit...mert igyis szimering csere lesz...felül raktam a meglévő olajhoz egy kis 10W40-t kiváncsiságból. Végeredmény: megt se mozdult a teló.... aztán alul le engedtem az olajat....és kb fél deci viz folyott ki a telóból....meg szinte csak az az olaj volt benne amit én beleraktam sürüt....nesze neked motorszerelő 26 ezerért....
tiszta csúnya
1. Nagyon szép
2. Naggggyonn fajjaaaaa
3. ÚÚú kit kell megölnöm érte?
4. Most rögtön elkezdek aláírást gyűjteni ,hogy bekerüljön a Nemzeti Múzeumba, és egy kép róla a Műcsarnokba
5. Nem tudom emberi szavakkal kifejezni, annyira jóól néz ki.
kéretik választani
Eszterlánc nem kéne enyire túlreagálni a dolgokat....
igen a góógle a barátom ,mindjárt rá is keresek, csak attó nem tudok kérdezni