ha esetleg érdekel valakit
van 2 garnitúra teljesen jó dt indexem
egyik garnitúra izzós 4db 4000ft
a másik garnitúra házi ledesítésű mindegyik indexben 20db fényes led van 4db 10.000 (ütés és rázkódásálló kialakítás)
mindkét garnitúra 2 rövid és 2 hosszú száras indexből áll
Nem szükséges kioktatni, hogy kinek mit és hogyan köszönök meg! Függetlenül attó, hogy rohadtul semmi közöd hozzá Apuci tudja, hogy nagyon hálás vagyok és, hogy hatlmas segítség az nekem, hogy foglalkozik a motorommal! Az, hogy én itt a fórumon megköszöntem, hogy más is hozzászólogat, az nem azt jelenti, hogy Apucinak nem köszönöm meg.
Vazze akkor már ezt kellett volna az elején is...
Begyűjteni a hsz-eket, oszt lenne egy új motorod!
Ne írkáljatok már baromságokat mert bepöccenek.
Hiába írok szép hsz-eket, attól nem fog felnőni a ferodol a fékbetétre....
Amúgy így kurva szar javítani, többnyire ezért nem szeretem más bicaját csinálni.
Nincs semmire sem pénz, csak benzinre.
Bepöccenek, összerakom így oszt lehet menni DT-s talikra....
Annyira volt problémás, hogy rátettem a 12-es dugót, és kilazítottam.
A féktuskó nem akart kifordulni a nyeregből.
Mivel már csak a 2 vaslemez volt, és beakadta tuskóba a rezgéscsillapító lemez.
Eszti: Ha kész a motor, elviheted, de lefelejtettem mondani, hogy lógnak a hátsó kerékagycsapágyak.
Azt is illő lenne cserélni szerintem.
De a te döntésed....
A motoros hobby költséges.
mennyire volt problémás kitekerni azt a berohadt 12-es fejű csavart a féknyeregből? arra gondolok, amit ha kitekersz akkor lehet "kinyitni", azaz az egyik kúszó csap, vágy mi?
Danit már én is csestettem ezért ,hogy valami hőgombát szerzzen má bele ,hogy legalább közelítő értéket tudjon. Amúgy neki igencsak hengerfejes volt a gépe, melegedett is mint az állat, szerintem akkor voltak ezek a megragadások. Mert miután megcsináltuk, mindíg mondta hogy ,nem fogy a víz, és a hengerfej is hűvösebb a régi állapotnál. Nem hittem volna ,hogy felül van a gond! Tényleg nem sikerült megállapítanom, a videóból
az enyémben Ambika van ,Energyjében For Yamaha. Az egyenlőre 2000 km van az enyémben és még működik. 200 kilóméteresen mentem vele pl a kis pilis túránkra, hegynek fel le, és nem volt gond még akkor sem Energy gépe pörög mint az állat, ő sem nagypapásan járkál és a For Yamaha bírja. Azt az egy gyűrűtörést leszámolva, tudod amikor együtt voltunk. Amúgy Én For Yamahát vennék
Nem kell valakinek két darab 0km-es gumi?
Elérhetőségek, hirdetés adatlapomon
van 2 garnitúra teljesen jó dt indexem
egyik garnitúra izzós 4db 4000ft
a másik garnitúra házi ledesítésű mindegyik indexben 20db fényes led van 4db 10.000 (ütés és rázkódásálló kialakítás)
mindkét garnitúra 2 rövid és 2 hosszú száras indexből áll
Keresd fel a fórumosokat, ha igazán segíteni akarnak....
Begyűjteni a hsz-eket, oszt lenne egy új motorod!
Ne írkáljatok már baromságokat mert bepöccenek.
Hiába írok szép hsz-eket, attól nem fog felnőni a ferodol a fékbetétre....
Amúgy így kurva szar javítani, többnyire ezért nem szeretem más bicaját csinálni.
Nincs semmire sem pénz, csak benzinre.
Bepöccenek, összerakom így oszt lehet menni DT-s talikra....
Rendben. Az mennyibe lehet kb? Este még hívlak!
A féktuskó nem akart kifordulni a nyeregből.
Mivel már csak a 2 vaslemez volt, és beakadta tuskóba a rezgéscsillapító lemez.
Eszti: Ha kész a motor, elviheted, de lefelejtettem mondani, hogy lógnak a hátsó kerékagycsapágyak.
Azt is illő lenne cserélni szerintem.
De a te döntésed....
A motoros hobby költséges.
A km meghajtóban a csigát amibe megy bele a spirál ki akarom cserélni. Hogyan tudom ezt megcsinálni:
http://robogotuning.hu/spl/490...
A száguldás szelét
A benzin illatát
Az ember életét
Ahol a tomboló erő
A hangtalan zene
Csontokat törő
Kábítószere