Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor jó :P itt egy kép üresbe :D
Az fasza!
hát nekem terhelés nélkül ki akad az óra..terhelésen 1.-be 2.-ba megvan a 12 ezer...eddig a max speed 110 volt saját óra szerint..ez jó adatok?
Az természetes,hogy ilyen időben füstöl a gépezet rendesen ha húzom neki? szép fehéren..
Hol vannak?
Á dehogyis.....jó nekem a "jó öreg" bejáratott.
Ő legalább tudja hogy kell hozzányúlni az emberhez- nem bénázik...
Okés

Cserébe, hogy foglalkozol vele, felajánlanék 72 szüzet. Még járatós mind.
Felesleges, még futok pár kört.
Majd én intézem!
Enduro fighter hirdetett karokat kompletten a két oldal 6000.-
Visszahajlós.
Bár azon nincs tükörtartó, megint meg vagyunk lőve.
De majd kitalálok valamit.
Nyugi.
A szét csesződött menet miatt írod gondolom, én is kerestem már de semmi Bontóban még nem néztem. Kuplungkarból meg a Nagyvas oldalán találtam eddig. Nézd meg nekem légyszi, hogy azok közül melyik kéne, és akkor megrendelem.
Nincs valakinek DT80-hoz kuplungkar konzolja?
Kerestem a neten, de nem találtam.....meg kéne egy fekete kar is....
Azt értem mit írtok.
Viszont ha 10-ig leforog üresben, bár ezt nem néztem, akkor azért 1-2-3-ban azért illene terhelés alatt is leadnia ezt a fordulatot.

De elég gatya állapotra, mert minden szorul rajta.
Ha rájövök az okára, mindenképpen felírom.
Ültem már 1-2 motoron de ezen érezni hogy menne, de nem tud!
Hmm, azért üresben lehet annyira elég a túlforgás után leadott erő, hogy pörögjön még tovább, de 5.-ben már kevés, hogy legyőzze a menetellenállást.
Terhelés nélkül értelemszerűen többet forog, mint terhelve.
(volt oylan széria kilógóbelü simson, ami alig vánszorgott, de üresen 12fölé forgott)
Szerintem igen, mivel a kipuba van beütve a német szabvány 80 km/h és a gyári áttátel ,gumimérettel valóban kb 80 a max speed felteszel rá egy giannellit és rögtön megy a paripa 100-105 környékén /saját óra szerint/
Okés!Üdv!
Na majd beírom, hogy mit s hogy...
Most megyek aludni.
Jó éjt!
Le kell forognia terhelésen is!
Nem kipu szabályozza a max fordulatot.
Amikor sikerült belőle kihozni a 100at akkor majdnem 9et forgott, a 90et sík úton bármikor viszi 8500al
MAjd nézd meg neki az féknyerget, mert szerintem be van neki rohadva a kúszó csapja, és elég féloldalasra eszi a betétet, csak sajnos a csavar is bele van rohadva, és én azt itt a ház előtt a parkolóban nem mertem bevállalni ,ilyen egyszerű körülmények között
Szerintem a gyári kipuval nem igazán lehet elérni nagyobb terhelés alatti fordulatot, mert ugye a terhelés alatti max fordulatot "szabályozza" le a kipufogó, úgy 7500 ra vagy mennyire. Hogy 80 környékén legyen a végsebesség. Én már állítgattam a karburátort /igaz csak keverékcsavart/ változott ez -az ,de a terhelés alatti végfordulat nem
Érdekes...
nekem üresbe olyan 9-max 10.000 Rpm et forog, terhelés alatt 7-8 ezer
igen valami lóg szegény gépen, mert amikor mentem vele kicsit én is instabilnak tartottam
Nagyon nem akarok bele nyulni....hoyg mgé többet egyen...meg szerintem egy 80 as nem fog ennél jobban menni. Vége most is 90-95 körül van. Meg neketem szépen elkezd huzni 3-4 ezerig megugrik azt huz ilyen 4,5-5 ig azt csak pörög. Majd tavasszal ha jössz DT talira megnézed...meg összehasonlitjuk a többivel.
Azt én is megköszönném, ha leírnád
Ha belövöm a karbit, akkor felírom nektek milyen fuvival lett jó, hol kell állnia a tűnek, és ahhoz belövitek a kev. csavart.
Ezek nem biztos hogy jók mindenkinél, de legalább közelebb lesztek a jóhoz.
Így legalább lesz viszonyítás, mert 80-asom még nem volt....