Felesleges, még futok pár kört.
Majd én intézem!
Enduro fighter hirdetett karokat kompletten a két oldal 6000.-
Visszahajlós.
Bár azon nincs tükörtartó, megint meg vagyunk lőve.
De majd kitalálok valamit.
Nyugi.
A szét csesződött menet miatt írod gondolom, én is kerestem már de semmi Bontóban még nem néztem. Kuplungkarból meg a Nagyvas oldalán találtam eddig. Nézd meg nekem légyszi, hogy azok közül melyik kéne, és akkor megrendelem.
Azt értem mit írtok.
Viszont ha 10-ig leforog üresben, bár ezt nem néztem, akkor azért 1-2-3-ban azért illene terhelés alatt is leadnia ezt a fordulatot.
De elég gatya állapotra, mert minden szorul rajta.
Ha rájövök az okára, mindenképpen felírom.
Ültem már 1-2 motoron de ezen érezni hogy menne, de nem tud!
Szerintem igen, mivel a kipuba van beütve a német szabvány 80 km/h és a gyári áttátel ,gumimérettel valóban kb 80 a max speed felteszel rá egy giannellit és rögtön megy a paripa 100-105 környékén /saját óra szerint/
MAjd nézd meg neki az féknyerget, mert szerintem be van neki rohadva a kúszó csapja, és elég féloldalasra eszi a betétet, csak sajnos a csavar is bele van rohadva, és én azt itt a ház előtt a parkolóban nem mertem bevállalni ,ilyen egyszerű körülmények között
Szerintem a gyári kipuval nem igazán lehet elérni nagyobb terhelés alatti fordulatot, mert ugye a terhelés alatti max fordulatot "szabályozza" le a kipufogó, úgy 7500 ra vagy mennyire. Hogy 80 környékén legyen a végsebesség. Én már állítgattam a karburátort /igaz csak keverékcsavart/ változott ez -az ,de a terhelés alatti végfordulat nem
Nagyon nem akarok bele nyulni....hoyg mgé többet egyen...meg szerintem egy 80 as nem fog ennél jobban menni. Vége most is 90-95 körül van. Meg neketem szépen elkezd huzni 3-4 ezerig megugrik azt huz ilyen 4,5-5 ig azt csak pörög. Majd tavasszal ha jössz DT talira megnézed...meg összehasonlitjuk a többivel.
Ha belövöm a karbit, akkor felírom nektek milyen fuvival lett jó, hol kell állnia a tűnek, és ahhoz belövitek a kev. csavart.
Ezek nem biztos hogy jók mindenkinél, de legalább közelebb lesztek a jóhoz.
Így legalább lesz viszonyítás, mert 80-asom még nem volt....
Á dehogyis.....jó nekem a "jó öreg" bejáratott.
Ő legalább tudja hogy kell hozzányúlni az emberhez- nem bénázik...
Cserébe, hogy foglalkozol vele, felajánlanék 72 szüzet. Még járatós mind.
Majd én intézem!
Enduro fighter hirdetett karokat kompletten a két oldal 6000.-
Visszahajlós.
Bár azon nincs tükörtartó, megint meg vagyunk lőve.
De majd kitalálok valamit.
Nyugi.
Kerestem a neten, de nem találtam.....meg kéne egy fekete kar is....
Viszont ha 10-ig leforog üresben, bár ezt nem néztem, akkor azért 1-2-3-ban azért illene terhelés alatt is leadnia ezt a fordulatot.
De elég gatya állapotra, mert minden szorul rajta.
Ha rájövök az okára, mindenképpen felírom.
Ültem már 1-2 motoron de ezen érezni hogy menne, de nem tud!
(volt oylan széria kilógóbelü simson, ami alig vánszorgott, de üresen 12fölé forgott)
Most megyek aludni.
Jó éjt!
Nem kipu szabályozza a max fordulatot.
Ezek nem biztos hogy jók mindenkinél, de legalább közelebb lesztek a jóhoz.
Így legalább lesz viszonyítás, mert 80-asom még nem volt....