Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy abból gondolom hogy karbi, mert 3000-ig hirtelen megugrik mint a 25-ös, és utána mintha besokallna, vagy hirtelen elfogyna az erő, belassul.....
Óra alapján 5. De nem forgatom fél percig. De üresbe néha össze szokott jöni a 7. De akkorse iylen atom üveg búú hang amikor már forog mint a vaddiszno :D
Érezni, hogy még forogna a motor, csak valami miatt nem akar.
7 -nél megáll mint a szög.
Majd szétszedem a motorját, és ha az kész, akkor mehet a tunying...
Ha te voltál, aki fogyasztás szabályozása végett a keveréket szegényítetted, akkor tuti segítene egy hozzáértő karbi beállítás. Amúgy hallásra mondod 5-nek a fordulatot vagy óra alapján?
Biztos, hogy lehetne még valahogy mert nekem sebességbe is 7,5-8 között forog, üresben meg 11-12 között valahol
Tudomásom szerint DT80-t csinálsz.
Írtad, hogy: karbihangolás, mert 7000 Rpm a vége. Nekem sebességbe kb 5. De szerintem ez már tényleg a vége...vagy ezen lehetne mgé feljebb húzni pl karbi hangolással?
Mármint az alsó vékonyabb rész oldalán.
DT 50 / 80 MX tulajok! Nektek is ilyen alapjárati fúvókátok van a gyári karbiban? Nem kéne alul kis lyukaknak lennie rajta?
Ok...majd ha már kívül belül átnézted, akkor mondd meg, hogy úgy cirka mennyibe kerülne rendbe rakni teljesen. És akkor megbeszéljük, hogy van e értelme, mer t ilyen 40-50 ezreket nem tudok rá költeni. Ha így lesz akkor majd annyira legyen meg csinálva, amennyire beszéltük (tudod mire gondolok).
Csak gyorsban:
El van görbülve a kormány, kell egy kuplungkar komplett csere, szorul a kuplung, és a gázbovden, a kormánycsapágy gondolom az eséstől, lukas a kipu, kéne egy láncszett, meg egy karbihangolás, mert 7000 Rpm a vége.
És ez csak egy 2km-es túra után került megállapításra.
És valamiért fékezéskor elhúz a motor oldalra, gyanítom a hátsó lengőkar perselyezése nincs a helyzet magaslatán....
Hát mondjuk annyira azért ne, hogy idomok nélkül kapom vissza, mert a fél kiló nélkül gyorsabb a gép...vagy idomokkal, de hellokitty matricával, mert az plusz 10 lóerő. Meg mondjuk babettás pedál nem kell rá -azt hiszem legalábbis
Ez a szabad kéz?
Na megyek fürdeni....
Mindent úgy csinálj ahogy te a legjobbnak látod, én szerintem nem szólok bele!
Te voltál aki kifúrta a kiput vagy 4 helyen a dob előtt?
Azt hittem szar a toldócső, oszt azért füstöl.....:))
Ha nem haragszol, beheggesztem!
Hát az lesz kicserélve, amire azt mondod ki kell cserélni, de tényleg csak akkor ha van értelme szenvedni vele. Ok, akkor várom, hogy össze írd a gondokat. Ha msn nem -mert ritkán vagyok- akkor ide írj: cserhati.daniel@invitel.hu
Rendben, köszönöm szépen a választ
Na hazahoztam a motorodat a tűzépről....
Nem kicsit volt halálfélelmem......holnap este, (mert ma nem érek rá)
összeírkálom a problémákat.
Azt a balos kuplungkarcsonkot cserélni kéne szerintem....szerinted?
Akkor a keverék állító csavaron tekerj befelé addíg, amíg ez a jelenség megszűnik.
Kevesel alsóban, és ha 2-3X rárántasz bedúsul a keverék, és visszaesik a fordulat.
Ha erre sem reagál, akkor lehet még falsolás....szimmering.
a kormányt*
Megnéztem és ha elfordítom a kormány nem húzódik, nem az a baj
nézd meg, hogy az olajpumpa bowden is ugyanígy akadozik-e, lehet a közösítő szorul, nem a karbinál.
Akkor nem az amit mondtam. ha van a bowdennek elég holtjátéka, akkor nézd meg, hogy nem-e túl rövid az egész, vagy rossz helyen van elvezetve és ahogy elfordítod a kormányt húzódik-e.
Igen a kattanás hallatszik mikor visszaengedem a gázt. A bovden teljesen visszavan tekerve ahol állítani lehet. Bár más miatt nem hiszem, hogy csinálhatja. Esetleg a karbiba valami elmozdult? nem hiszem ...de valahol akad valami az tuti, mert ha ráhúzok egy kis gázt és aztán úgymarad a fordulat, hiába engedem vissza a gázt. utánna megint egy kis gázt akkor általában visszaesik a fordulat.
Attól nem lehet ez mert a karbimelegítő csövek rosszul vannak rajta a karbin? Remélen nem nagy a baj..kezdek megijedni
Szia, nem hengeres alakú.
Mellékelek képet.
Milyen alakú a súber? Mert hengeresnél ha a vezető nút ha tele van ganéval, vagy elnyomták a jó tárolás miatt, akkor simán akadhat.