Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Unatkoztam, kicsit megsimogattam a gépedet a garázsban....
Nédmá mit találtam benne......

Na ilyen plusszzzzzz költségekről beszéltem.....

A kormányon lazítottam, így már elviselhető, könnyebben forog.
Viszont majd szétszedem, és ha jó a csapágy, akkor csak zsírt kap....
Köszi.
Neked van? És az ára is érdekelne....
Ha jól olvastam vissza, akkor 80 LC-hez keresel dugót.
TKR nincs
Prox nincs
Ambika Nem olyan jó, mint a FOR Yamaha
Tehát marad a FOR Yamaha.
Meteort nem tudom, hogy van e.
Meteor?
MILYEN DUGATTYÚT RAKJUNK EBBE A SZARBA?
phix, ambika, tkr, for yamaha,.........
Pilisszentkereszt (Pest-től 30 km-re)
ha messze van akkor küldhetek fényképet és postai átutalással is megoldható
Milyen "szerencse", hogy hozzád került az a motor.. Máshol lehúzhatták volna iszonyatosan.
Ez Japán, szinte ujjal lehet ki-s be tologatni a csapszeget.
A 80-asban, és a 125-ösben is.
De itt az a baj többnyire, hogy a csapszeg 2 széle van megkopva, ami a dugattyúban helyezkedik el.
Nem a dugattyú, hanem a csapszeg kopott meg a forgástól, mivel mikor húzom kifelé a csapszeget a dugattyúból, és a csapszeg közepéhez érek, jobban szorul a dugattyú csapszeg hornyában.
Érthető?
De nem is ez a legnagyobb problem, hanem hogy többször megakadt, a gyűrűhézag 1mm, a dugattyú palástja, és a hengerfal átmérő között, 0,25 század mm a különbség.
Magyarul, megette a kenyere javát.
Sajnos simson-on és babettán kívül még nem szedtem szét komolyabb motort saját kezűleg, de olyat még egyikben sem láttam, hogy a csapszeg el tudna fordulni csak úgy.
Mi akadályozná meg benne hogy forogjon?
Nem véletlenül van a két olajzó furat a dugattyúban a csapszegfuratnál.
A normális dugókba kézzel hidegen még épp bele lehet nyomni a csapszeget. És akkor melegen simán foroghat benne a csapszeg, persze nem teljesen forog körbe.
Az hogy elkopott az szerintem a csapszeg hibája.
Az igaz hogy lötyögni nem szabad a csapszegnek, de ha szoros az se épp jó.
Ne oktass!
Viszont az is ezek szerint jó, hogy ha húzom kifelé a csapszeg közepénél, jobban szorul a dugattyúban, mint a két szélén?
Érted már miért írtam, hogy megette a csapszeget?
És lötyög a dugattyúban a csapszeg a helyén...
Most GI és emzoli véleményére lennék kíváncsi.
Azért bele szólok.... Én utánna jártam...valamelyik robogóhoz való dugó jó hozzá, csak ki kell maratni a két kis ablakot. Én nem maceráltam vele...FOR YAMAHAát vettem bele....2500km óta tökéletes.
A dugattyúban normál esetben is foroghat a csapszeg.
Na megvan a hiba, akarom mondani a hibák!
Mivel nem autószerelő a szakmátok, és ugye a hengerfejpakolás csere nem az út szélén ejtendő így leírom a hibákat.
Valószínű nem megfelelő mennyiségű fagyállóval vagy mivel töltöttétek fel a vízteret, így túlmelegedett.
Kontrollálni Eszti nem tudta a hőfokot, mivel szerelés közben, valszeg letörtétek a hőfokjelző gombáról a csatlakozót.

Namost mivel túlmelegedett, többször is megakadt a szerkezet, bár a henger dugattyú páros már eléggé a végét járta.
A túlmelegedétől, a dugattyúban megforgott a csapszeg, és milyen érdekes, az alu. dugattyú, megette a csapszeget. Hála istennek a főtengely alsó karja jónak tűnik.
Célszerű lenne egy fúrás neki.
Csapszeg tűgörgőt így is kéne bele venni, de a felső generál időszerű lehet nyár közepén.
Mivel 80-ashoz állítólag nincs Prox szett, kíváncsi lennék ki mit ajánl....
Most GI és emzoli véleményére lennék kíváncsi.
Csináltam 1-2 képet, de kurva szar a gépem...

Megpróbálok szebbeket addíg egy másik géppel.....pillanat.
lehet csak átkéne fúvókázni a karbinat :)
Venni akarok rá egy mikuni TM 28-as karbit, meg a membránlapokat kicserélni karbonra, meg ugye a kipufogó. sokat várok majd ettől.
hello! Nem nekem kellene a rezonátor ha megvan még.
Sajnos az enyémet az előző gazdája kibelezte, és szerintem így sokkal rosszabbul megy.
Az enyém terhelés alatt 1-2-3 csak 8 ezret forog
de már addig is ilyen 7000-től nehezen megy ki, az előző dt-m 9000-től torpant meg így.
forog...
Földrajzilag merre lennél elérhető?
Igen de pl 15 perce elővettem úgy hogy többet állt mint szokott, 1 hete0,t és most semmi jelét nem produkálta azon a 2 kis megtorpanáson kívül.
Yamaha dt 125-höz vannak alkatrészeim ha valakit érdekel írjon!
Mert hideg még mindene.
Helló!
Az mitől van hogy amikor elindulok a motorral állandóan dadog az első 5-10 percben. Most pedig leeresztettem a karbiból a benyát, ami amúgy teljesen tiszta volt úgyhogy tuti nem a kosz miatt és így pedig 2 kisebb megtorpanás volt, de azon kívül teljesen jó volt minden.
Giannelli rezótól pöppet forgósabb lesz a gépezet