Már kérdeztem itt a membránkeret méreteit, de egyébként robogós üzlet és karbon lap, 0.3-0.4-0.5. Ha megsúgják a méreteket, megsúgom melyiket célszerű. Valami 5-7e forint, 2 akkora tábla amiből 3 motorra simán kijön, szóval ha 1-2en összeállnátok olcsó lenne.
Eléggé, rá kell állni a kéznek.
De izé, lehet rosszul emlékszem, de mintha a bilincsek kilazítása, majd karbi elfordítása elég lett volna.
Mindenesetre elég kevés a hely.
Apucinak meg igaza van, hülyeség a sportlégyszűrő, mert az max csak legyet szűr. Így sincs túl magasan a légszűrőház, szóval csak ésszel.
én is csak ugy ha a légszűrő házat hátrébb nyomkodtam, de a vizet 2 perc leereszteni meg feltölteni, meg ha már benne van a karbi fűtés akkor had folyjon benne a víz
hát ja, de sztem simán megoldanám a fúvókacserét, úgy ,hogy rajta vanna a vízcsövek, legalább is az enyémen. az R-nek lehet rövidebbek a csövei, és kevesebb a hely
Azé csak nem hüjeség az akarbifűtés ha a kis sárga emberek rátették amúgy nekem működik, de a karburátort még sosem kellett úgy szétszednem ,hogy baj ha elmegy a víz, edig azt hiszem egyszer szedtem szét ,minek azt annyiszor szétszedni? benzinszűrőt érdemes használni és akkor no problem
én is így jártam go-kart pályán meg városba csúszkált a segge aztán olvasgattam neten és a bridgestone bt45-öt mindenki csak dicsérte, és már én is. Vasárnap lehetett kb 15 fok, elmentem kanyarogni és még vizes aszfalton sem csúszkált nagyon, pedig nem volt valami meleg
Nem akarok rá sokat költeni, mert fúrni is kéne lassan, meg még vagy 1000 dolog kell rá. Csak mivel nem használom terepen, inkább kéne rá valami aszfalt gumi, hogy ne kopjon annyira, meg jobban is tapad. Nyáron egy kanyarban (szerencsére nem lámpától indultam még, szóval nem volt gyors) szépen kicsúszott alólam a cucc, azóta meg pláne jobban érdekel, hogy tapadjon rendesen, hogy jobban lehessen döntögetni kanyarokban.
ha Te is úgy vagy vele, hogy 2évig téped csak a 125-öst akkor én szerintem ne tegyél bele 17-es kerekeket. Nem éri meg, 60k körül jönne ki ha normálisan meg akarod csinálni, fűzött küllőssel meg 100k körül... Én vettem rá bt45-ös gumikat, elöl 90/90 de jobb lenne a 90/80 hátul 4.00, de most már 110/80-ast vagy 100/80-ast tennék rá. A két gumi volt 37ezer És, hogy rendes sm legyen belőle, új futómű kéne alá
Nem azért akarlak lebeszélni, mert nekem nem jött össze hogy 17-es kerekek legyenek benne, mert lovém lett volna rá, de azt inkább félre tettem majd a nagyobb motorra.
Ez az én szerény véleményem
Akkor nekem is volna kérdésem....
Hiab 650-hez létezik csúszkakészlet?
A kitológém hézagolására szolgál, mert már felül a munkahengerszár a darutestre....
Üdv mindenkinek! Ha jól emlékszem, itt többen is alakítottak át DT-t supermoto-vá. Az lenne a kérdésem, hogy mit kellett változtatni? Igazából nekem tárcsafékes DT125Rem van, szóval elvileg csak a kerekeket kéne aszfalt kerékre cserélni. Kérdem én, hogy vastagabb kerék kell rá villacserével vagy szimplán rá lehet tolni az eredeti mérettel aszfalt gumikat? Gondolom azért az aszfalt gumi vastagabb, szóval csak kéne valami vastagabb kerék, nem?
De izé, lehet rosszul emlékszem, de mintha a bilincsek kilazítása, majd karbi elfordítása elég lett volna.
Mindenesetre elég kevés a hely.
Apucinak meg igaza van, hülyeség a sportlégyszűrő, mert az max csak legyet szűr. Így sincs túl magasan a légszűrőház, szóval csak ésszel.
Dt 125R be honnan tudod szerezni membránt, vagy membrán lapot?
Nem azért akarlak lebeszélni, mert nekem nem jött össze hogy 17-es kerekek legyenek benne, mert lovém lett volna rá, de azt inkább félre tettem majd a nagyobb motorra.
Ez az én szerény véleményem
17 Tonna össztömeg, 192 LE (bivalyerő... )
650-es Hiabbal szerelve, 3 oldalra billencs, axiáldugattyús szivattyúmeghajtás, 6 sebességes felezős Fooler-váltó....
Hiab 650-hez létezik csúszkakészlet?
A kitológém hézagolására szolgál, mert már felül a munkahengerszár a darutestre....
Hobbyból javítgatok, szerelő a szakmám, napi szinten két teherautóval szállítom ki az építőanyagot, tüzéptelepről...