Valszeg az áteresz-csavarok tele vannak rozsdával, meg retekkel.
Nekem annyira eloxidálódott, hogy bele is szakadt.
Utána kiműtöttem a menetből, és jött az egyszerűsítés....
Minek rá a sportlégszűrő?
2 szép poros nyári hónap, és úgy telerántja magát a motor porral, hogy generálozhatod!
Tedd csak vissza a gyári szűrőt, és meglátod jó lesz.
Most így kevesel fent a motorod, egy párszor már lehet meg is akasztottad.
Fel kellett volna fúvókázni hozzá, de megsúgom nem lesz jobb tőle.
Csak az az undorító torokhangja lesz.....
Tele van a garázs, ilyen nyomorult direktszűrőkkel.....
Értem, köszi a választ.
szép a motorod
Az tieden is giannelli rendszer van?
az enyémre most vettem nemrég, meg sportlégszűrőt ami a karbira megy közvetlenül, csak nem igazán tudjuk beállítani, mert mostmár szerintem kevés benzint kap a motor, tegnap feljebb állítottuk a tűt és az alapjárat felugrott, de úgy hogy le sem lehetett venni akárhogyan próbáltuk. Visszatettük a tűt az eredeti helyére.
De így meg menet közben továbbra is, mint eddig 5-6 ezres fordulat környékén alig akar menni a motor, de fölötte meg megy, de így se úgy ahogyan kellene neki giannelli rendszerrel.
Felesleges rá a karbifűtés.
Normál 6-os csavar, egy tömítőalátéttel, és ki is van iktatva a sok tyúkkábel.
Ha le kell venni az út szélén a karbit, akkor egyszerűbb szerelni.
Nem kell leengedni a fagyállót.
Amúgy sincs sok értelme, mert a henger mögé van téve a karbi, így a lefagyás lehetetlen.
Max -30 C fokban, de akkor te is lefagysz....:))
Sziasztok!
Kellene egy kis segítség!
van egy dt125r 89' (grafitszürke blokkos) motorom.
és az a problémám, hogy miután szétszedtük a karbit(mikuni 28) és visszaszereltük, a 2 karbi melegítő csőről nem tudjuk, hogy melyik melyik helyre való és lehet hogy felcseréltük a kettőt.
Megtennétek nekem légyszi akinek ilyen DT-je van, hogy megnézitek, hogy melyik való felülre ? a rezó felől ami jön vagy ami a másik oldalról(a motor bal oldaláról a termosztát felől) ?
Előre is köszönöm.
A (hüyleköcsög) simsonosok közül, egy kaposvári srácnak leégett a háza.
Sok mindenük odalett, ruhák miegyéb.
Egy kisbusznyi ruhát és 50 rugó gyorssegélyt dobtunk neki össze az MSE simsonos egyesületnél, és kétszer voltunk már segíteni renoválni a házukat.
200 kilométernél mindenkinek messzebb volt, Palit nem is isemertük a legtöbben, de gyüjtöttünk, és mentünk.
Ilen is van, csak ritka, mert az arcozást a legtöbb helyen többre tartják.
igazából amikor megvettem 2009 augusztusában már akkor is volt egy kis blokkhangja, és ez lassan de biztosan erősödött. Majd mentem még vele olyan 12-13 ezret és ekkor kellett cserélni. De már nagyon undorító hangja volt, már menet közben csak ezt a hangot hallottam...
1980-as évjáratú Yamaha dt-hez keresek jobb oldali (akkumulátor)takaró idomot.
Ugyanerre a típusra keresek hátsó lámpát,sárvédőt,valamint egyéb alkatrész is érdekelhet.antpeter@freemail.hu
apuci tudod nem arra gondolok itt, hogy msn en keresztül szétszedem Hanem, hogy próbálok segíteni, mit és hogy.
szerintem a szándék a fontos:) Hidd el ha a közelben laknak megcsinálnám
Ez tetszett! Holnap rakok a telomba valami hykomol szerüséget...vagy 10W40-et. Kiváncsi vagyok..hogy keményebb lesz e a sürü olajtól...ugyis szimeringes már.... Szerinted?
Mennyi idő alatt ment neked szét? Vagy nem nézted elötte valamikor, hogy milyen álapotban van? Tavasszal néztem az enyémet akkor még elég jó volt. Talán egy nagyon pici kotoyogás de szinte semmi sem volt. Meg ha ráütöttünk akokr se csörgött...mondjuk hangja sincs. De remélem nem kell madj felujítatnom nekem is.... még ezt a szezont birja ki...
értem, Nekem olyan hangja volt az alsónak mint ha egy műanyag dobozba kavicsokat teszel és azt rázod ,már nem is ütemesen hanem folyamatosan borzalmsan zörgött. Végül is egy henger lehúzásból már minden kiderül...
Nekem annyira eloxidálódott, hogy bele is szakadt.
Utána kiműtöttem a menetből, és jött az egyszerűsítés....