Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát a fesz.szabályzó "után" valahonnan. Ha van multimétered akkor kezdj el keresni 12 volt egyenfeszt.
Aki hangra megmondja hogy alsó vagy felső tűgörgő, annak benyalok......főleg videón hallgatva...
helló.
nekem az akksihoz nem emgy egy vezeték sem, és az érdekelne hogy honét húzam le a + kábelt?
Elég kábelhiányosan sikerült megvenni ezt a dt-t:s és most szenvedgetek vele sajnos
Heló, azt szeretném kérdezni,
hogy valaki vállal e festést, vagy ismer e festőt?
Yamaha Dt 50sm-nek az idomjait kellene lefesteni, és a hoz keresek festőt, Baranya megyében Pécs közelében, aki tud segíteni az írjon!
Előre is kösz.
email: hetesi.valentin@freemail.hu
Csakis jó állapotú feltöltött akksival működik rendesen. Lemerült akksival is fog persze csekkolni, csak iszonyatosan lassan. Bekötés alatt a bovdeneket vagy a kábeleket érted?
tűgörgőtől olyasmi hangja van mint amikor egy 4t soros motoron rossz a szelephézag, "varrógép hangja van" , főtengelynek meg mintha kis kalapáccsal kocogtatnák a blokkot. Legalábbis nekem így magyarázták el, de azért Gi, vagy Apuci vagy emzoli vagy valaki kijavíthatná vagy igazolhatná amit mondtak nekem
sziasztok.
Yamaha dt 125R hez kell akksi ahoz, hogy üzemeljen a power szelep?
Ha nem kell, valaki segíthetne a bekötésben.
ÜDV!
Nézd meg a DT80 segítség videómat. Azért viszem. Csörög mint az állat és mindenki tűgörgőt emleget. Én meg Sajnos nem vagyok még olyan szinten, hogy azt megtudjam csinálni.
Szerelőhöz viszed!? Én soha többet. Legutobb a DT-t 26 ezerért csinálták. Berugóba esztergáltatott perselyt...ami azóta már 2 szer kikopott meg ledobta a seegert. Olajat cserélt amit azóta már kicseréltem. És első telo szimeringeket cserélt ami 1 év után most megint szimeringes.....
Szia!
Megjött a csomag. Köszönöm szépen. Ha valami kell még esetleg a jövőben akkor írok
El van kopva és lötyög a helyén a csap. Lehet bemaródás miatt is szerintem.
Nekem volt ilyennel tapasztalatom sajnos az előző DT-mben. Az alsó tűgörgős kosár ment szét. Annyit csinált, hogy egyszer csak megtorpant, ropogó hangja volt, azt hittem a láncot gyűrte föl. Ez a ropogás tartott kb 2mp-ig, aztán fémes nyikorgás (mint amikor a vonat vészfékezik) és meg is szorult úgy, hogy meg se moccant, ameddig ki nem hűlt. Szétszedve: Dugón húzások, tetejéből darabok kitörve, beleállt a tetejébe egy-két fél görgő, rendesen átszúrta. Henger szétverve, hajtókar oldalra billent 1-1,5 cm-t.
Elkezd veszettül csörögni, elgyengül, majd blokkoló kerék kíséretében megáll a motor.
Még valami...Mitől csöröghet a tűgörgő üresben járó motornál?
Leírná nekem valaki, hogy mi történik olyankor, ha menet közben szétesik valamelyik tűgörgő? THX!

Nna csütörtökön megy orvoshoz a DT-ém
Wency,ha olvasod írj már rám.
Apám pénteken beviszi.... Remélem hamar készlesz azt jövöhéten már rugdosni fogom.
Feladtam az árut, ajánlott elsőbbségiként!
Ok! Köszi szééépen!
igen ,minden ok
Pénz, boriték meg van minden?
De, épp most jöttem fel ,hogy írjak! Jó is véletlen Nemsoká lemegyek postára
Nem kaptad még meg?
kihézagoltam, hogy a berúgótengely fogaskerekéhez is jól álljon, és a kuplung kosárhoz is
Akkor lehet az lesz. Elbaszni elméletileg nem tudjuk..max vissza csiszoluk. De te kihézagoltad? vagy rátoltad koppanásig és ugy pöttyölted meg?