Én 800-1000-es vízpapírt ajánlanék síkoláshoz.Azt ráadásul biztosan lehet táblába kapni.Ráfekteted az üveglapra bevizezed és már nagyjából oda is tapad az üvegre.Síkolásnál még arra figyelj,hogy ne billenjen meg a síkolandó tárgy miközben mozgatod a papíron.
Én a síkolás parasztos módszerét választottam mert erre volt lehetőség. Veszel pl180-as csiszolópapírt pl. 3 db a/4 es méretűt. Majd ezt egy teljesen tiszta, sík lapra leteszed. Én egy vastag szép bútrolapot /MDF-lap/ használtam, de pl vastag üveglap is jó. És a lerakott csiszolópapírt lefogod és szépen egyenletesen, mingíg fordítva ellenőrízve lesíkolod rajta a hengerfejet. A lényeg a finom , türelmes munka. Mindíg figyelni kell a hengerfej tömítő felületetit, és a csiszolás során látszik ,hogy hol nem ér a papírhoz ,és hol ér hozzá. Addig illik csiszolgatni amíg szinte az egész egyformán "kifényesedik".
koszi rendszergazda en is attol feltek.inkabb veszek normal gyarit amugy valakit nem erdekell 3 cross gumi? metzeler keto darab 21 es es egy 18 as a 21 es ek 90 szazalekosak a 18 as oan 60 cserelnem egy par enduro gumira ha erdekel valakit
Ez kívül nem nyomta a vizet.. És hol lehet ezt megsikoltatni?(gondolom a szem nem érzékeli ezeket a vetemedéseket):DD Mert nem igazán értek hozzá Amúgy köszi a válasz/okat!
azért a tömítést akkor szidd ,ha a hengerfejed tényleg sík. mert pl. az enyémbe olyan vetemedés volt, hogy paszta nélkül kívül engedte a vizet a henger falára. Szépen le kell síkolni a hengerfejet és onnantól sztem nem lehet gond
fontos ,hogy 1 tömítést csak egyszer használunk ,vissza nem teszünk. Ha pasztázni kell az már szerintem régen rossz. egy kis érdekesség, azt hiszem a rolls-royce-ban nem nagyon használnak tömítéseket
elég szépen néz ki:
Csináltatok ha sikerül helyette egy 1mm-es klingerit tömítés(valaki javasolta itten a fórumban) !----Tapasztalatok?
Mert ezzel a szettben kapható alutömítéssel 2-3 hónapot bírt
Akármilyet tud a cégünk csinálni, figy árakat így hirtelen nem tudok. De ha érdekel, akkor rákérdezek.
Szóval a szerzés az igazából magamnak és haveroknak megy, de ott is inkább csak élni lehet vele, mintsem visszaélni.
Meg versenyző kollégáknak szoktam még rajtszámokat, rajtszámtáblákat csinálni.
Valami elképzelést küldj át mailban, méretek akármi, akár nyomtatott is lehet, bár az fizetős. Legjobb lenne vektoros formában, ha bonyolult. De akár egy skicc is jöhet.
diogabika@freemail.hu
MSN:diogabika@hotmail.hu
eladó honda nx650
fontos ,hogy 1 tömítést csak egyszer használunk ,vissza nem teszünk. Ha pasztázni kell az már szerintem régen rossz. egy kis érdekesség, azt hiszem a rolls-royce-ban nem nagyon használnak tömítéseket
bár a több/más olajjal szerintem nem úgy lesz keményebb mint egy másik/előfeszítettebb rugóval
de az fájt ,hogy csak úgy befogták satuba a becsúszó szárat, legalább egy alupufát odatettek vóna
Csináltatok ha sikerül helyette egy 1mm-es klingerit tömítés(valaki javasolta itten a fórumban) !----Tapasztalatok?
Mert ezzel a szettben kapható alutömítéssel 2-3 hónapot bírt
Szóval a szerzés az igazából magamnak és haveroknak megy, de ott is inkább csak élni lehet vele, mintsem visszaélni.
Meg versenyző kollégáknak szoktam még rajtszámokat, rajtszámtáblákat csinálni.