Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én 800-1000-es vízpapírt ajánlanék síkoláshoz.Azt ráadásul biztosan lehet táblába kapni.Ráfekteted az üveglapra bevizezed és már nagyjából oda is tapad az üvegre.Síkolásnál még arra figyelj,hogy ne billenjen meg a síkolandó tárgy miközben mozgatod a papíron.
Eladó Yamaha dt 125 alkatrészek!
diogabika@freemail.hu
MSN:diogabika@hotmail.hu
199.000ft áron! sürgős!

eladó honda nx650
A 180as papír nem olyan merev, hogy eltartana szerintem.
Hát igazából nemtudom nem nagyon értek hozzá,csak ahogy levettem a hengerfejet ott vízesek a dolgok.
Abból nincs gond, ha a csiszolópapír tekercsben volt, és be akar pöndörödni? Szal domborodik az üveglaptól.
A nagy nyomás miatt kifelé dolgozik, a víz felé. Vagy nem?
Abból lehet gáz,hogy ugye mivel bedolgozott a víz a hengerbe,most ott igen vizes minden.. ?!?!
Ez igen Ez tetszik Köszi a választ
Keresek DT 80 berugó közlő kis fogaskereket! A persely része nem lényeg...mert nem azt fogom felhasználni!
Én a síkolás parasztos módszerét választottam mert erre volt lehetőség. Veszel pl180-as csiszolópapírt pl. 3 db a/4 es méretűt. Majd ezt egy teljesen tiszta, sík lapra leteszed. Én egy vastag szép bútrolapot /MDF-lap/ használtam, de pl vastag üveglap is jó. És a lerakott csiszolópapírt lefogod és szépen egyenletesen, mingíg fordítva ellenőrízve lesíkolod rajta a hengerfejet. A lényeg a finom , türelmes munka. Mindíg figyelni kell a hengerfej tömítő felületetit, és a csiszolás során látszik ,hogy hol nem ér a papírhoz ,és hol ér hozzá. Addig illik csiszolgatni amíg szinte az egész egyformán "kifényesedik".
Üdv mindenkinek.Eladó egy Yamaha DT 80 LC2.Ár:100000 ft vagy elcserélhető 4T motorra értékegyeztetéssel.
koszi rendszergazda en is attol feltek.inkabb veszek normal gyarit amugy valakit nem erdekell 3 cross gumi? metzeler keto darab 21 es es egy 18 as a 21 es ek 90 szazalekosak a 18 as oan 60 cserelnem egy par enduro gumira ha erdekel valakit
Ez kívül nem nyomta a vizet.. És hol lehet ezt megsikoltatni?(gondolom a szem nem érzékeli ezeket a vetemedéseket):DD Mert nem igazán értek hozzá Amúgy köszi a válasz/okat!
Fel, csak túl nagy rá, és lefogná. Na meg a felni is lehet, hogy összehúzná. Egy keskenyebbel is pont ugyanúgy fogod túrni a földet.
A videó alatti kommentekben írták, hogy nem sima satu volt. (a motor tulaja írta)
azért a tömítést akkor szidd ,ha a hengerfejed tényleg sík. mert pl. az enyémbe olyan vetemedés volt, hogy paszta nélkül kívül engedte a vizet a henger falára. Szépen le kell síkolni a hengerfejet és onnantól sztem nem lehet gond

fontos ,hogy 1 tömítést csak egyszer használunk ,vissza nem teszünk. Ha pasztázni kell az már szerintem régen rossz. egy kis érdekesség, azt hiszem a rolls-royce-ban nem nagyon használnak tömítéseket
kössz , legalább most már láttam ilyet rendesen belülről is ,amit az olajról és a keménységről mondtak az meg bizonyára úgy van, végül is ebből élnek

bár a több/más olajjal szerintem nem úgy lesz keményebb mint egy másik/előfeszítettebb rugóval

de az fájt ,hogy csak úgy befogták satuba a becsúszó szárat, legalább egy alupufát odatettek vóna
hello aszt szeretnem kerdezni szerintetek felmenne ez a gumi a dt re?http://kepesmotor.hu/krossz_en...
Én használok hozzá tömítőpasztát pl macrosilt, vagy hermetiket. Aztán úgy jó a szettben kapható is. Nekem legalábbis.
elég szépen néz ki:
Csináltatok ha sikerül helyette egy 1mm-es klingerit tömítés(valaki javasolta itten a fórumban) !----Tapasztalatok?
Mert ezzel a szettben kapható alutömítéssel 2-3 hónapot bírt
Akármilyet tud a cégünk csinálni, figy árakat így hirtelen nem tudok. De ha érdekel, akkor rákérdezek.
Szóval a szerzés az igazából magamnak és haveroknak megy, de ott is inkább csak élni lehet vele, mintsem visszaélni.
Meg versenyző kollégáknak szoktam még rajtszámokat, rajtszámtáblákat csinálni.
Valami elképzelést küldj át mailban, méretek akármi, akár nyomtatott is lehet, bár az fizetős. Legjobb lenne vektoros formában, ha bonyolult. De akár egy skicc is jöhet.
GI ilyen matricát nem tudsz még szerezni? Egyre vevő lennék:)
Vagy ha tudsz KÓCVÁGEN feliratút, az is jöhet ;)