Én nem tudom, de nekem 1000km alatt nem evett meg 1L-t, elvileg ez lett a vége.
Most a szivattyút maxra állítottuk, és most kap rendesen, és még 8L-hez még teszek 1,5deci olajat a tankba. Füstöl-füstöl, de legalább nincs semmi baja.
Addig fogok csak a tankba olajat tölteni, míg bejáratos, mert onnantól majd pörgetem, és akkor nyeli az olajat, mint kacsa a nokedlit.
ahogy a dt -t sem ugy az af1 et sem pörgettem még 12 ig. 9-10 ezernél elváltok.nekem amikor volt a dt semmi gond nem volt a különolajozzással.de az AF1 be már inkább magam keverem be.:)ebbe drágább az alkatrész.
Amikor az mt50en behalt a különolajzás azt vettem észre először hogy 1-2 kilométernyit ugy ment hogy ugy még soha majd leszált a hajam! ""na jo nem de akor is sokal joban ment" Aztán meg elkezdet torpani meg alig akart meni "gondoltam magamba az előbi teljesítmény volt az utolsó szívdobanása" Aztán meg azt vettem észre hogy szinte nem birom a lábam a lábtartón tartani mert égeti 10centiről a blokk, anyira forro volt ! És ekor esett le hogy valoszínű nem kap olajat
azt én is tapasztaltam, hogy a dt80-asnak kevés olajat nyom a pumpája
20 liter üzemanyag fogyasztás után az olajtartály kb 1/3 része fogyott el
pedig kenetem neki rendesen
ezért 1:100 hoz keverék benzinnel járok, legalább a tank sem fog rozsdásodni....
Jah igen! Amugy én is erre gondoltam!
Az af1 ki is tudja pörögni azt a 12ezret? Tényleg a dt menyit tud pörögni max? Ja és még valami! Nektek nem volt még bajotok a különolajzásal? Nekem volt egy Honda mt50em és egyszer eldugult az a kis adagolo "a dt-nél nem tom hogy működik" és majdnem megyszorult a gép! Én parázok atol hogy majd eldugol vagy valami elromlik a dt-nél is és megszorul! Volt már vele baja valakinek?
Nekem egy YAMAHA DT 80-am van és én 2005 szeptemberben vettem, 2006 júniusban kezdtem vele menni, mert ekkor kaptam meg a jogsit. addig apám járt vele, 6. koppon, én mikor megkaptam, én is mindenhol 6. koppon mentem vele 90-nel.
És most április 7-én halt meg, de nem ez volt a baja, hanem kevesebb olajat kapott, mint kellett volna.
Ez a saját tapasztalatom.
Hello! Nekem van egy 1989es dt50esem amibe egy 80as henger volt! A henger galyra ment és szeretnek vasarolni egy 50es vagy egy 80as hengert! lehet uj vagy bontott! Aki tud ilyet az irjon! SOS! bandee16@freemail.hu
ha sokat é-s messzire akarsz menni akkor 4t legyen
inkább öregebb min 400-600ccm mocc legyen ha nincs sok lé
ha 100as tempóval akarod használni az egy 125nek is sok hosszútávon, főleg endúrónak....
Hát a kényelem igazán nem érdekel, inkáb az hogy a motor menyire szereti az ilyen "beálós" menést. Vagyis hoszútávon az a 90-100as tempó! Elméletileg birnia kéne különöseb károsodás nélkül de gondoltam nektek van tapasztalatotok.
hello.csak saját tapasztalatból mondom hogy a dt-m ami nekem volt 10-20 km után már fájt a seggem.én országuton használtam.aki hátul ült annak szeintem egy kicsit kényelmesebb csak mivel ott szélesebb az ülés.ez csak a saját véleményem.
Most a szivattyút maxra állítottuk, és most kap rendesen, és még 8L-hez még teszek 1,5deci olajat a tankba. Füstöl-füstöl, de legalább nincs semmi baja.
Addig fogok csak a tankba olajat tölteni, míg bejáratos, mert onnantól majd pörgetem, és akkor nyeli az olajat, mint kacsa a nokedlit.