Sziasztok!
Már régebben írtam ide.:("Fojtás problémám van")
Na de mégse-- sikerült szinte minden lehetséges okot kizárnunk.
Jelenleg ott tartunk, hogy volt egy kis power állítás, ezen kívül próbálkoztam benzinszint variálással.( A következő dolgokat pincében néztem szóval nem volt terhelve a motor.(A problémám a régi: bemelegített motort alapjáratról felpörgetve első nagy gázra felpörög rendes tiltásig 11 ezer környékére, de tartósan nem tudom 6 ezres fordulat felett tartani. Ledadog!De 6 ezerig simán megy, probléma nélkül. )
Eddig sikerült rájönni arra, hogy valószínű kevés lesz a benzin.--ezt próbáltam benzinszint emeléssel javítani.(nem sikerült)
Szóval marad az utolsó megoldás--fő fúvóka!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy az én főfúvóka méretem 135-ös. Mit változtat a motor teljesítményén, alapjáratán, fogyasztásán, ha esetleg nagyobbra cserélném? Már ha lehet nagyobbat kapni.
Vagy kisebb súber tű?
Válaszokat, tanácsokat előre is köszönöm!
Hali!, Ha jól emlékszem M.Fecsu gépe igencsak szép volt, emlékszem kb akkor újította fel amikor én 2009-2010 szezon közt. Sztem amég itt a fórumban is megtalálod a felújítás képeit
Ha maga a power motor a sz*r, akkor mivel csinált volna mást 12 voltra? Akkor sem csinál semmit szerintem. Mérj áramot, ahol a p.motor kapja az áramot. Ha nincs semmi, akkor vezérlő. Szerintem
Szevasztok!
Na tegnap megvettem életem 2. DT 125R -ét.
Biztosan ismeritek kitől vettem, M.Fecsu a nick neve.
Már mikor volt hirdetve akkor megtetszett. Egész jól néz ki.
Bár egy két dolgot kell majd rajta csinálni. ami szerintem minden motorvásárláskor téma.
Tudjátok volt a Power gond. na valószínű, hogy motorvezérlő elektronika.
Józan meglátásom szerint ha a Power ra, 12V ot kapcsolok akkor el kellene kezdeni kalibrálnia. de nem teszi.
A CDI től ahogy néztem, csak egy gyújtás jelet kap, hogy tudja a fordulatot. Az nem hiszem, hogy rossz lenne.
Így szerintem a Power elektronika.
Ha valaki tud valami okosságot akkor ossza meg velem.
üdv.
Sziasztok!
nemsokára dugót, csapágyakat és szimeringeket szeretnék cserélni a motoromba.az lenne a kérdésem, hogy aki cserélt már dugót, milyen márkát ajánl, esetleg honnan rendelte, vagy melyik a jobb minőség.és a hengert feltétlen kell fúrni?
Előre köszi a válaszokat
ja és a motor: yamaha dt 80 lc2 1996 53v
Én Tokajból hoztam a DT-t tavaly augusztusban, szóval én is hozzájárultam hogy kevesebb DT legyen Tokajban
Amúgy ma nekiálltam hogy leszedem az első lánckereket erre hozom a 24-es fejet, kicsi, hozom a 27-est, nagy. Na mondom mi a retek. Elővettem a tolómérőt és nem 26-os az anya ami fogja! Azt hittem ott helyben lepetézek. Ezelőtt életemben nem láttam még 26-os cuccot. Nem értem miért nem lehet értelmes számokkal dolgozni. Trükkösen csinálják meg ezek a mérnökök is...
A power motor jó. Csak az elektronika ne.
Nem egyszerű, egy microvezérelt téma.
Még annyi hogy hol lehet kapni és kb mennyire vészes az áruk?
Vagy bármilyen motoros boltban lehet kapni?
Már régebben írtam ide.:("Fojtás problémám van")
Na de mégse-- sikerült szinte minden lehetséges okot kizárnunk.
Jelenleg ott tartunk, hogy volt egy kis power állítás, ezen kívül próbálkoztam benzinszint variálással.( A következő dolgokat pincében néztem szóval nem volt terhelve a motor.(A problémám a régi: bemelegített motort alapjáratról felpörgetve első nagy gázra felpörög rendes tiltásig 11 ezer környékére, de tartósan nem tudom 6 ezres fordulat felett tartani. Ledadog!De 6 ezerig simán megy, probléma nélkül. )
Eddig sikerült rájönni arra, hogy valószínű kevés lesz a benzin.--ezt próbáltam benzinszint emeléssel javítani.(nem sikerült)
Szóval marad az utolsó megoldás--fő fúvóka!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy az én főfúvóka méretem 135-ös. Mit változtat a motor teljesítményén, alapjáratán, fogyasztásán, ha esetleg nagyobbra cserélném? Már ha lehet nagyobbat kapni.
Vagy kisebb súber tű?
Válaszokat, tanácsokat előre is köszönöm!
http://robogotuning.hu/spl/490...
Ha jó helyre kapja a 12 voltot, akkor csekkolnia kéne. Ha nem teszi akkor vagy kontakt vagy meghalt az elektronika.
Na tegnap megvettem életem 2. DT 125R -ét.
Biztosan ismeritek kitől vettem, M.Fecsu a nick neve.
Már mikor volt hirdetve akkor megtetszett. Egész jól néz ki.
Bár egy két dolgot kell majd rajta csinálni. ami szerintem minden motorvásárláskor téma.
Tudjátok volt a Power gond. na valószínű, hogy motorvezérlő elektronika.
Józan meglátásom szerint ha a Power ra, 12V ot kapcsolok akkor el kellene kezdeni kalibrálnia. de nem teszi.
A CDI től ahogy néztem, csak egy gyújtás jelet kap, hogy tudja a fordulatot. Az nem hiszem, hogy rossz lenne.
Így szerintem a Power elektronika.
Ha valaki tud valami okosságot akkor ossza meg velem.
üdv.
nemsokára dugót, csapágyakat és szimeringeket szeretnék cserélni a motoromba.az lenne a kérdésem, hogy aki cserélt már dugót, milyen márkát ajánl, esetleg honnan rendelte, vagy melyik a jobb minőség.és a hengert feltétlen kell fúrni?
Előre köszi a válaszokat
ja és a motor: yamaha dt 80 lc2 1996 53v
Amúgy nem barmolok a Dtvel, kénytelen vagyok szerelőhöz vinni
Amúgy ma nekiálltam hogy leszedem az első lánckereket erre hozom a 24-es fejet, kicsi, hozom a 27-est, nagy. Na mondom mi a retek. Elővettem a tolómérőt és nem 26-os az anya ami fogja! Azt hittem ott helyben lepetézek. Ezelőtt életemben nem láttam még 26-os cuccot. Nem értem miért nem lehet értelmes számokkal dolgozni. Trükkösen csinálják meg ezek a mérnökök is...