Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valóban, én is szívesen vennék egy sm szettet, mert jó lenne, mivel aszfalton használom főként, ezekre a kerekekre meg vennék valami jó fajta bütyköset. No, de ezt ki fogja kifizetni?
Valaki esetleg?
Tapadás füvön? Ez miért mérvadó?
Jól látod...Mitas.
Nekem eddig még megfelelt...leírásomból szerinted mi szűrődik ki?
Márpedig van egy coll 2.54cm és 2.75x2.54 nem 9cm.
sziasztok. korábban már kaptam választ arra hogy a 90 kilómhoz kicsi lenne egy 125-ös dt. de arra megfelelne azért hogy melóbajárjak meg a szomszéd faluba átmenjek a barátnőmért nem? vagy két személyt nagyon nem szereti? egy motorfelújítás mennyiből jön ki? itt gondolok új dugó gyűrű stb..
szerdán vagy csütörtökön adtam fel a rendelés és még nem jött meg, kb mikorra várjam a cuccokat?
nincs lenyomva a vészleállító megszívta magát nagyon, 1-et rúgok rajta és tocsog a gyertya a benzinben. De valamiért nem akart kiszellőzni most levettem a benzin csövet a karbiról mert csöpög a csapom és ha valamit rosszul raktam vissza a karbiba és dől befele a benzin így talán megakadályozom, mindjárt megyek rúgok rajta párat és kiderül.
ha jól látom akkor mitas van rajta ami egy rakat szar... tapadás egyenlő a nullával, aszfalton és füvön is... ebből a mintásból csak a mislen, vagy ha utcán akarsz menni vele akkor bt45 ár értékbe a legjobb
nekem amúgy az előző 2.75-ös volt...most meg 90/90-es van..nem érzek különbséget (ha egyáltalán van méretbeli különbség)
én úgy tudom, hogy a 2.75-ös az a 90/90-esnek fele meg üvültsetek ha rosszul tudom
AZ a helyzet sajnos hogy az ilyen gumik szerintem igazán sehova se jók
Én is még rlgebben vettem "enduro" Mitas-t, és terepen kb. használhatatlan vele a motor. Most vettem Michelin Ac-10 cross gumit, na ezzel már élvezet a terep :) De azért néha csak vágyik az ember egy kicsit az aszfaltra, és ilyenkor jönne jól egy Sm szett
90/90 essel még nincs tapasztalatom. nekem eddig 3.00*21 ,és 2.75*21 volt/van fenn. A 2.75 ös áll rajta a legszebben sztem. /ez a gyári méret/
Szia, rendben, okés, ha van valami szólj;)
Sajnos nem mert anyagiak nem engedik most:( ha alakul valami hívlak.
Szia, jössz a héten?, ha igen akkor vmi pontosabbat tudsz mondani? mert akkor ugy alakitom a dolgaimat.
Üdv:Márk
Mumi szerinted 80 ason elmenne még a 90/90 elől vagy maradjak a 3coll nál?
A blokk ugyanaz a két motorban....
gyújtáskapcsoló? szerintem az is ugyan az...:)
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy a TDR-nek a power motorja és a gyújtás kapcsolója megegyezik a dt 125 R-rl?
Mindenképpen kompromisszumot kell kötni valahogyan:)
Értem. Nekem most a gyári gumik vannak, de az elsőnek a közepe már nagyon lecsó... Terepen azért jól túrja a földet, főleg a cikáztatom rendesen, viszont aszfalton nagyon kopik. És túl nyomó részt én is aszfalton megyek. Viszont azt se akarom, hogy terepre ha lemegyek, akkor földhöz csapjam a paripát.
ha elküldöd a hengert megfúrva új dugóval készen küldöm vissza.
Hengerfúrás ára 3000.-Ft + a dugó amit választasz.
24 es kulcsból finoman, állandóan hűtve köszörülsz egy 26osat, amúgy ilyen piacokon ilyen jóféle orosz szerszámárusoktól ,vicc összegért lehet ilyeneket beszerezni
ezt még nem olvastam de akkor nem hiába ennyi az ára...
http://www.bridgestone.hu/gumi...
itt olvastam, azért kérdem.
"improved grip and handling in both wet and dry conditions"
vagyis
"megnövelt tapadás és kezelhetőség nedves és száraz körülmények között egyaránt"
Ez száraz pályás gumi a gyártó szerint de nekem nem okozott gondot esőben se a közlekedés vele.