Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De nem tudom 100%-ban
én ótóvillamoságin vagyok :D
hallod most már bekapdoshatod ám (poénosan vegyed )


Prelix autoglykol fagyálló hűtőfolyadék. gondoltam 1:1 be öntöm bele.
Ha kevert hűtőfolyadékot veszel, akkor aluhoz való nem tesz kárt benne.
Laugh Out Loud
Nincs szája. Amúgy milyen oldószerben és milyen töménységben?
nah inkább kérdés: az etilén-glikol hűtőfolyadék megeszi az alut?
oké oké mondtam már hogy nem érdekelsz
az enyém meg ledobálja a láncot van benne már több mint 20k km lehet nem velem van a baj hanem a lánc is megvetemedhetett akkor amikor elöször ledobta na mindegy nem akarok már vitázni
Nevess, de nekem még ott van lánc a gépemen. Tévedsz, nem az autószerelő suliban tanítják meg, hogy kell láncot állítani. Optimista Bocs, nem akarok okoskodni, Igazad van, az autószerelős suliban tanítják meg, hogy rakj fel egy láncot, úgy, hogy ne essen le. Én a "németet" tanulom, nem csupán tanítani akarnak.
szorongásom nincs, csak nem bírom az okostojásokat... aki nomrálisan letudja írni a dolgokat ahhoz nem szóloke gy rossz szót sem pl: Apuci Emzoli Gi Mumi és még sorolhatnám ;) most várok hogy megint ne 3 hsz-re válaszolgassunk összevissza
és autószerelőnek minek jogtanár? meg autón jó ha láncot állítasz na mindegy okosabb vagyok én annál hogy ezen felhúzzam magam és csak nevetek rajtad hogy te úgyis jobban tudsz mindent mint én Nekem is akarnak tanítani németet de nem sajnos nem tudnak... (ezt értelmezd ;) )
Ne vegyél mindent támadásnak, ha reagálnak arra, amit írsz. Kicsit túlreagálod szerintem. Nem hülyéztelek le.. tudtommal sem egykeréknél, se máshol. Akkoris az volt, hogy Te, kedves motoros társ, azt hitted, azt írom, hogy 3.-ban veszem fel kerékre, és Te hazuttoltál meg engem, hogy 3.ban nem lehet. Sajnálom, ha szorongásaid vannak felém nézve, remélem elmúlik.
Lehet vele menni utassal is. Csak terepen kicsit már erőlködik úgy a gép. Na meg azért elég észrevehető a plusz egy személy. De ha nem akartok száguldozni, meg durva terepen menni, akkor nem rossz. 90-100 km/h-t bírta az enyém utassal. Bár mondjuk én csak 65 kg vagyok.
A tartósságról én személy szerint nem tudok nyilatkozni. 4000 km-t mentem egy hibátlan (-nak tűnő) géppel, és most dugócsere lesz szükséges esélyesen. De itt erősen user error lehetséges. A többség csak dícsérni tudja a DT-ket. Megbízható kis gépek egyébként. De mivel gép, így ez is el tud romlani. :(
Igazából csak ótószerellőnek tanulok negyedik éve.
na látod pont itt a baj... oktatni akarsz -.-" én írok valami normálisat aztán te meg mindent megcáfolsz benne, én mondom hogy nem csak a minta számít hanem az összetétel is sárba is homokba is akkor te írod hogy tökmindegy az összetétel mert úgyis elcsúszik a felső réteg, na akkor ki hogyan mit? Abba is beleszóltál hogy szarul van beállítva a láncom... tudom hogy van beállítva. Abba is hogy csak a kipunyíláson és a gyertyanyíláson nem fog elpárologni belőle a benzin meg ottmarad az olaj... furcsa, simonál is mindig ezt csináltam ha megszívta magát és utána elindult, meg az egykerekezős témához is hogy én balfasz vagyok mert 2be veszem fel és nem tudom megtartani mert te 3.ba is simán egykerekezel... azért mert ott a nevembe 1994, és gondolod hogy 17 (de még csak 16) éves vagyok és mert te jogra jársz meg nem tudom hány éves vagy annyival okosabb vagy nálam? na akkor ki is kezdi mindig a kötekedést? Ennyi leszarlak... te úgyis fogsz írni rá valamit amivel mindent megcáfolsz de hát te idősebb vagy meg jogot tanulsz nincs mit csináljak :\
Megengedi, hogy távozzak a nagy oltás után, Nagymester? Esetleg a láncát beállíthatom? Bár Ön biztos jobban be tudja.
Erre még azért írok. Idézd be, hogy mikor írtam olyat, hogy csak a minta számít BÁRMILYEN terepnél. Többször írtam ennek az ellenkezőjét. Amúgy igazad van, én még nem is motoroztam az életben se, csak azért írok ide, mert szeretnék egyszer olyan lenni, mint Te Nálam vannak okosabbak rengetegen, de nálad senki sem lehet. Ne így álljunk már hozzá, kérlek. Ne csodálkozz ha mindig írok az írásodra, ha máshogy értelmezed, mint ahogy magyarul le írtam, vesszőstől mindenestől. Elnézést mester.
men bele sárba egy kőkemény gumival aztán egy puhával... -.-" ne engem akarj itt oktatni elméletben jól mennek a dolgok de menj ki és gyűjts tapasztalatot, igen ez egy hatalmas nagy oltás volt és leszarom a válaszodat de meg elegeltem hogy mindenképp okosabb akarsz lenni mint én...

ugyhogy oké nyertél csak a minta számit bármilyen a terep csak a mint a lényeg.
Nem kötekedés, csak nem mindig sikerül megérteni az én állításomat. Ahol azt mondom, hogy ugyanolyan minta esetében, akkor felhozzák, hogy akkor is más kicsit a minta. De ha én ugyanolyan mintáról beszéltem, akkor miért ne állhatna helyt a mondanivalóm. Mindegy, nem kötekedek. További szép napot motorosok. Sok biztonságos egyenlítő távokat
Nem maga a Mitas szar, hanem egyes tipusai.
Felső réteg tudod mit jelent egy anyagegységnél? Minek írok, ha nem lehet értelmezni? Mellesleg én is azt írtam h sziklás terepen fontos a keverék is. Ha rossz a keverék, könnyebben lecsúszol a nagy tiszta kőről is oldalra. De ha a kövön olaj lenne, vagyis a felső réteg elmozdul, akkor baszhatod a jó keveréket, mert maga az olaj/por/kavics gördül le a szikláról, akkor meg hiába tapad a kavicshoz a gumid, ha a kavics lecsúszik. Ugyanaz mint a sár, azon mindegy a keverék, mert a sár részei csúsznak egymáson, nem a gumi. De ha nem megy az olvasás nem is írok , jobb lesz mindenkinek.
én is úgy érzem, hogy van benne némi kötekedős dolog...de lehet, hoyg tévedek
Van ezekben a gumikban is lágyabb és keményebb keverékű. A lágyabb laza talajokhoz ajánlott, a keményebb meg köves, sziklás terepviszonyokra. Értelemszerűen a keményebb keverékű jobban kopik, míg a lágyabb hamarabb törik... Ezen felül a mintázat nagyon nagy mértékben mérvadó.
A mitas meg nem egy rakat szar, olcsó ugyan de nem a leggányabb... nekem C17van hátul a 650esen, és még ennek a szezonnak az elejét végigbírná simán. 16.000ft volt az ára, és egy dunlop sem bírna többet...
tehát ha jól értem nem csak én érzem ezt már kötekedésnek.
ennyire kötekedni..van ezerféle endurógumi....mindeny egyes talajtipusra külön..sziklás(okés, hogy ez szilárd),puha földre, sárba...na meg a salakmotorokon ami van gumi..vehetjük azt is endurónak, ott a salak mozog alatta..mégis teljesen más a gumik keveréke
neked is igazad van meg nekünk is...inkább a minta számít, de a keverék sem elhanyagolható, sőőt